Relationer iFokus

Relationer

Etikettvänskap
Läst 2413 ggr
Fideli86
0

Finns det några vänner där ute?

Hej!

Jag hittade hit genom google ikväll när jag satt och tänkte på hur jobbigt det kan vara att känna ensamhet.

Jag tänkte att det borde ju finnas fler som mig där ute. Jag har inte så många vänner och dom jag har träffar jag nästan aldrig,kan gå flera månader i mellan gångerna. Jag tycker om att träffa nya vänner men känner att det är svårt att få riktig kontakt med någon, så att det leder till vänskap man kan lita på.

Jag har en pojkvän som även är min bästa vän, har även en underbar familj som jag ofta umgås med så jag ska väl inte klaga.

Det skulle ändå vara roligt att hitta en eller flera vänner. Jag bor i Örebro län i en liten lya där jag trivs bra. Jag pluggar just nu och på fritiden tycker jag om att dricka ett glas vin, ta en fika eller planera resor till varma ställen.

Jag är en lugn,glad och livsnjutande tjej som inte tycker att allt i livet måste vara så pretentiöst (eller hur det nu stavas) :P

Skicka gärna ett meddelande om du skulle vilja snacka lite med mig,skulle vara jättekul. Det spelar ingen roll var du bor, alltid trevligt med nya vänner.

Kram på er!

Karmatarerskanise
0

Jag bor tyvärr i Helsingborg, men nya vänner är alltid välkommet :) Skicka din msn i ett mejl här inne, såaddar jag dig sen.

Laina-helt-enkelt
0

Hej jag heter Laina, jag är 21 år gammal.

Jag bor dock i Linköping men har du msn, jag letar lite nya chattkompisar :).

artdesiu
0

Bor dessvärre i Stockholm, men vill du så får du gärna slänga iväg ett PM här på iFokus, alltid kul att ha någon att prata med ju. :)

Madde
0

Jag bor i örebro sen 3 år tillbaka är 29 år och har 5 illrar (snart 6 st) Vänner kan man inte ha för många av.

Har du msn kan du alltid pm:a det. Bättre om jag lägger till dig då jag har problem med folk som lägger till mig på msn. Ca 200 om dagen. Då blir det lätt att man tar bort dem som man vill lägga till, hehe.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.