Relationer iFokus

Relationer

Etikettotrohet
Läst 3597 ggr
Fridaaaa
0

Ska man tro på allt folk säger??

Nu iefterhand har jag hört att mitt ex var otrogen mot mig när jag & han var tillsammans, att personen som berättade detta för mig såg dem pussas på en gemensam fest.

Ska man tro på det eller säger kanske personen ifråga detta för att h*n har något otalt eller emot mitt ex?

Vill inte fråga mitt ex då det tog slut mellan oss för ca 3 ½ år sedan, fick reda på det några månader senare.

Ska man tro på detta eller inte? Är dock inte ledsen över det då jag fick reda på det då det redan vad slut.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

sturee
0

Bryr du dig inte om det är det väl ingen mening att ta upp det med ditt ex? :) varför liksom?

Och jag tror inte att personen ifråga som berättade detta för dig gör det för att ha något emot ditt ex. Det ända han skulle uppnå med det är ju att göra dig ledsen isf.

Kan däremot inte svara på varför han berättar det för dig nu, känns konstigt bara de i och med att det var över tre år sedan.. Och ifall han var otrogen eller inte kan nästan bara ditt ex svara på. Vill du veta är det nog honom du ska prata med. (om han är ärlig dvs)

Jättesvårt sådant här!
Men som sagt, bryr du dig ändå inte så är det lika bra att låta de vara enligt mig :)

Fridaaaa
0

Okej tack!:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

marinelady
0

Det är 3½ år sedan är det verkligen viktigt för dig då? Tänk så istället, slut tog det ju i vilket fall som helst…