Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 4546 ggr
Sara
0

Polska följetongen del ?

Igår fick jag ett sms från ett polskt nr sin lät ungefär så här: "Jarek har en polsk tjej hos sig tills på måndag och han säger att han är fri."

Jag sms:ade tillbaka och frågade vem h*n var som skickade sms:et. Fick inget svar.

Så jag frågade Adrian, han som kan engelska av dem om varför jag fick ett sådant sms. Efter några sms med honom så visade det sig att det är sant.

Sen fick jag värsta sms:et från det polska numret om att jag var en bitsch, hora osv. Någon hade blivit arg.

Jag tror att någon av killarna som bor där med Jarek hade skrivit det här sms:et till mig, för att varna mig och när jag sedan tog upp det med Adrian så blev det värsta bråket hos dem. Jag hoppas att tjejen fattade nått så hon vet hur Jarek är.

Nu kan jag iaf släppa honom helt och hållet. Hatar när man ljuger för mig. För två veckor sedan hånglade vi och han sa "I love you" innan han gick på tåget. Nu har han tjej och ja, han lär ju ha haft tjejen redan då, för han har inte varit i Polen sen dess.

När jag fick det andra sms:et från det polska numret igår så var jag vansinnig redan, för jag är inte en tjej som har ihop det med andras killar och det fick mig Jarek att bli utan att jag visste. Så jag hittade en sida med polska svordomar och svarssms:et blev ganska så grovt tillbaka

Kanske lite överdrivet men jag var riktigt förbannad.
Först över jävla Jarek och sen över att få höra att jag är en hora.

Iaf, jag är så trött på killar som strular! Men nu kan jag iaf släppa honom helt.

Sara

[vaargen]
0

Låter som ett bra beslut från dina sida!

Ibland måste förnuftet styra över hjärtat…

*kram*

Bergspuman
0

Å fy fan. En sådan har jag också träffat på. Tur du fick veta i tid!

Sara
0

Japp, nu ska jag bara bli kvitt ilskan oxå så kan jag gå vidare sedan.

Sara