Relationer iFokus

Relationer

Etikettsvärföräldrar
Läst 4799 ggr
jullan92
0

Svärmor är otroligt orättvis

Min sambos lillasyster går i samma klass som mig .

Idag satt vi och pratade om dom olika partierna, nu när det snart är val och allt.

Jag är helt säker på vilka jag ska lägga min röst på , och när detta kom upp säger min klasskompis: Ja just det, pratade med mamma om det , och hon sa: hur fan kan min son vara tillsammans med en sån?

Har haft problem med henne förr som jag skrivit i en annan tråd, och nu känns det verkligen som att detta är droppen!!

Ska jag berätta det här för min kille och hur ska jag i så fall göra?

[helenal]
0

jag tycker absolut du skall berätta det för honom. svårtg att hålla det inom sig!!1

Karmatarerskanise
0

Ja, jag hade berättat. Sen får han ta det med sin syster och sin mamma.

Fruktansvärt irriterande att läsa om hur dom beter sig. Känner så väl igen mig från mitt förra förhållande.

jullan92
0

ja men ska jag kräva att han tar upp detta med henne?..

För jag tycker han kan vara ganska feg ibland, så för att få honom att säga något till henne så skulle jag behöva berätta att jag vill att han gör det..

[helenal]
0

kräva vet jag inte, men berä'tta hur du ser på saken så fr vi hoppas han vet vad som är rätt.

Karmatarerskanise
0

Berätta att du verkligen behöver detta, att han visar att han står på din sida och att han inte accepterar deras trams.

Kalendula
0

Berätta för alla parter som är inblandade, så får dom ta det som dom vill. Kan dom inte prata om det så ligger felet hos dem att dom inte vill ha någon lösning.

Uppskattar att bli tilltalad "Kalendula" när man svarar mig på inlägg.

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

jullan92
0

ska försöka berätta när han kommer hem.. hur tycker ni jag ska säga det?

Kalendula
0

Säg precis som du känner utan att vara aggressiv. Glad

"If you kill all my demons, maybe all my angels will die to. If you kill all my angels, my demons will survive"

jullan92
0

haha jag har så kort stubin så det är svårt att inte bli arg..:D

Kalendula
0

Det är ingen idé att bli arg när man pratar med varandra, då kör man fast och finner inga konstruktiva lösningar. I slutändan så är det ju en lösning man vill ha på det problemet som uppstått…

jullan92
0

ärligt talat är jag så less på den kvinnan, hon gillar mig uppenbart inte, det har visats på många sätt..

Vill bara få ut henne ur mitt liv..

Kalendula
0

Då får du verkligen stå på dig tycker jag. Fast att det är jättejobbigt, du behöver egentligen inte säga något mer till henne efter att du sagt vad du känner. Ett sätt sedan är att fullkomligt ignorera henne, och det kan ju med vara jättesvårt.

Sarah
0

Du är tillsammans med hennes son… alltså är detta en person som är del av ditt liv oavsett. Du kanske ska försöka få relationen att bli bra istället för att sätta din kille mellan två av de viktigaste kvinnorna i hans liv…