har ni konstiga drömmar?
jag brukar drömma ofta kan bli ett par om natten som tur ä så kommer jag bara ihåg dom jag vill. men när jag pratar med mina vänner så brukar dom alltid säga att dom aldrig drömmer..
ä de nån som vet varför man drömmer?
vad drömde ni senast å brukar ni drömma?
min senaste dröm var natten till fredag å då drömmde jag att jag å min sambo fick veta att vi skulle få barn. å han börja greja som hejsan å få ordning på allt.
sen brättade jag de för sambon dagen där på när han kom hem vi 22.30 så berättade jag de.. hans svar blev jasså de gjorde du.
jag gick och la mej och när han väl kom sen kröp han ner la handen på min mage och frågade om hade blivit glad i drömmen. sen låg han tyst en stund å sen berättade han att jag hade tagit hans hand i sömnen å lagt på min mage.. så antaglingen var de i drömmen.
Jag kan drömma jättekonstiga drömmar. Helt ologiska. Sen har man ju sådana drömmar som man vill ska hända, då kan jag nästan bli besviken på morgonen när jag vaknar och inser att det inte var på riktigt.
Sara
Kommer nästan aldrig ihåg mina drömmar :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag drömmer massor. Mycket mardrömmar förvisso men även annat. Jag rör (läs: väderkvarn) mig, gnyr, pratar i sömnen och har mig en hel del dessutom. Det värsta är väl att jag verkar vaken, killen kan föra en lättare konversation med mig och tro att jag är vaken då jag tittar honom i ögonen, svarar och gestikulerar till det jag säger, eller så svarar jag i telefonen och pratar några minuter och avslutar som vanligt. Bara att jag inte minns det själv och kan vakna strax därefter och tro att folk är dumma i huvudet som är mitt inne i ett underligt samtal.. Jag måste vara en plåga att sova med :P
Paulina

Jag har aldrig normala drömmar
Något av det konstigaste jag har drämt om var att jag monterade ner en plastgran, dne blev arg och jagade mig för att döda mig om jag inte satte ihop dn igen. XD
#1 va drömde du senast?
#2 fy va tråkigt att nte komma ihåg va man drömmer.
#3 du låter ungefär som mej 
#4 haha ja drömde när ja va liten att ja å en kompis lekte me en leksaks dinosarie å sen att den börja jaga oss. den drömmer har ja aldrig glömt
Det är konstigt att de flesta drömmar jag har försvinner ganska snabbt ur minnet
eller bara stannar kvar ett tag
medan det finns en del drömmar som jag kommer i ihåg många år efteråt.
ganska konstigt tycker jag
När jag drömmer kan jag vakna och sedan vara osäker på om det var en dröm. Dvs mitt medvetna är väldigt nära mitt omedvetna och jag har alltid kvar "argkänslorna" om någon gjort något mot mig under drömmen. "Varför är du sur för?" "För jag drömde att du var otrogen så jag har slutat lita på dig" - Schysst argument!!?
Annars drömmer jag oftast mardrömmar och det har hänt att jag drömt mig igenom ett helt liv, jag brukar säga att jag redan haft ett liv, vilket var den drömmen för den kändes som ett helt liv lång.
Sist jag drömde var jag jagad, som vanligt. Sprang igenom nån isstad och massa män jagade mig.
Jag tror det är det centrala nervsystemet som bearbetar information. Men det finns ju grymt många teorier utifrån det typ vissa forskare tror att vi bearbetar dagens information och andra tror att det är några slags inpulser. Som sagt så vet ingen helt hundra procent säkert varför vi drömmer!
Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono
Ibland undrar jag var drömmarna kommer ifrån, kan vara riktigt sjuka :)
Inatt drömde jag att någon hade lämnat 2 barn i baksätet på mammas bil. Vi anmälde dom till soc, och på något vis blev vi anmälda och förhörda av polisen. Ingen trodde på att vi inte hade stulit barnen. Det ena barnet var bäbis och satt i rullstol ;)
# 5 Jag drömde inatt att jag jobbade för prinsessan Viktoria som barnvakt och dessutom så förlorade jag mitt körkort och när jag skulle ta om det så körde jag jättedåligt så jag fick inget nytt.
Helt taget från ingenstans, jag bryr mig inte det minsta om kungafamiljen och mitt körkort har jag inget problem med.
Sara
#8 haha den va lite knäpp.
Jag hörde nån gång att de man drömmer är ofta nåt man bearbetar som man tänk eller hänt under dagen.
å nån sa att man drömmer de man sist tänkte på.
I natt drömde ja att ja tappa bort min bil.. hur de nu går till 
Jag har hemska drömmar alltid, i princip varje natt, så därför sover jag oftast på dagen istället då det inte händer lika ofta.