Relationer iFokus

Relationer

Etikettkänslor
Läst 3907 ggr
Aussie
0

Helt förvirrad... alla får svara!

Jag är helt superförvirrad nu.

'Träffade' en kille i sommras som jag tyckte verkade intressant men jag är den där blyga tjejen så mer än några blickar till honom (som jag trodde att han inte märkte) blev det inte. Men nu så har jag börjat gymnasiet och han går i sista året nu på samma skola. Efter ett tag så la jag till honom på Facebook pga. att en kompis skickade ett vänförslag och han hade känt igen mig. Samma kompis hade efter ett tag sagt (jag hade hunnit snacka lite med honom då) att jag snackade väldigt mycket om honom, tyvärr? Men direkt efter det så frågade han hur det var att gå på  den skolan. Jag sa att det var bra men att jag har problem med matten (jag fattar verkligen inte mycket av matten) så han erbjöd sig att hjälpa mig så vi bestämde en dag, träffades och han hade varit väldigt nervös (väldigt tydligt) och sedan dess att vi skildes åt har det kännts som om allt är över. Visst har vi bestämt en dag till och han ville gärna hjälpa och vi råkar på varandra i skolan ibland och säger hej och snackar ibland på facebook. Men det kommer ingenting från hans sida längre. Ibland känns det som om det var något ändå, något litet, men jag vet att när man är kär så tolkar man allt för mycket så istället så tolkar jag det negativt.

Jag ogillar verkligen läget faktiskt eftersom jag inte vet hur det är från hans sida och jag tar allting negativt så det känns inte så trevligt.

Karmatarerskanise
0

Fråga!! Raka puckar är bäst, då slipper man alla förvirrade tankar som snurrar i huvudet, och dom tankarna är många gånger helt fel!

Aussie
0

Ajdå.. låter farligt

Karmatarerskanise
0

Vad är det värsta som kan hända? Att du får beta hur det ligger till?

rebelme
0

#2 håller med hera! de värsta du kan höra ä att han inte ä intresserad å så skulle de ju va även om du fråga lr inte..

Aussie
0

Mjo, det är sant :) Det var ju bra att veta höhö.