Relationer iFokus

Relationer

Etikettkriser
Läst 4646 ggr
Pauliine
0

Hjälp mig att komma över honom

Hej! Tänker dra en kortfattad historia men jag söker efter uppmuntringar, "dekommerattgåbra" inlägg och gärna egna historier, DÄR DE HAR SLUTAT BRA!

Okej, kort ska jag försöka få det. Jag var tillsammans med en kille men jag var inte riktigt säker på honom, sårade honom en del.. Men det var länge sen och sen ville jag ha tillbaka honom, men han säger att han vill kunna lita på mig igen, men tiden gick o gick o jag orkar inte mer så igår "släppte jag bomben", jag sa att nu ska gå vidare nu för jag tycker han e så JÄVLA fjantig som alltid tar allt på sms och inte ringer istället (har sagt till honom om det flera gånger). Så.. De var de sista vi skrev igår och nu vill jag bara glömma honom. Hur glömmer jag honom? Försöker ta upp kontakt med kompisar o umgås med dem, inte lyssna på deppmusik så mycket.. Men alltså varje grej han ändrar på facebook så ba MÅSTE IN O TITTAA!! Hur ska jag göra för att komma över honom helt?

Jag behöver uppmuntringar och bekräftelse just nu, killar raggar men nu känns dem mer ointressant än någonsin. jag vill bara komma över mitt ex nu. Help mee..

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

Sara
0

Dejta ändå. Bästa egoboosten som finns.

Du kommer att komma över honom men det tar tid.

Sara

StickyKitten
0

Om du vill komma över honom så bryt kontakten. Ta bort honom på facebook, msn etc, radera sms och eventuellt bilder. Radera ut honom ur ditt liv helt enkelt.

Att komma över någon tar tid, men det tar 100 ggr så lång tid om man försöker snoka i exets liv och fundera på vad han gör, vad han känner, vilka han träffar och så vidare.

Någon bekräftelse har jag inte direkt att bjuda på mer än att känslor svalnar med tiden. Ni låter rätt unga och omogna båda två så det är nog bäst såhär ändå, att vela med varandras känslor leder inte till något gott.

Pauliine
0

Tack för svaren :) de går bättre och bättre, och omogna, jo de kan man verkligen säga att vi har varit! ;)

Medarbetare på träning -Instagram: PaulineSvorono

Bunn
0

Tänk på:

* alla hans dåliga sidor (så saknar du hans goda sidor mindre)
* att det är han som går miste om dig och inte tvärt om
* att du är fri att kunna göra vad du vill och inte behöver anpassa dig efter någon annan

Umgås med vänner, gör sådant som DU gillar, anordna en singel middag för dig och dina tjej polare.