hur kan jag hetta upp "sänghalmen"(?)
jag behöver hjälp.. hur kan jag hetta upp "sänghalmen" då min sambo är väldigt så hära att han tycker mer om vanligt "svenssonsvensson sex"?? för mig börjar det bli väldigt uttråkande då det alltid blir nästan samma saker hela tiden.. han tycker inte om att slicka eller just ta på mig "där nere" utan jag får göra allt jobb själv om man säger så.. och att ta på mig en kort kjol och säga "du älskling, jag har inga trosor på mig" då skulle han bara bli förträffligt äcklad
ibörjan hade vi en enorm passion men inte nu.. hur ska jag göra för att få tillbaka det där "stinget" ???? finns det någon som har tips och ideer?
Du får ursäkta men ibland får man visa riktigt vad man vill
Att vara kåt är inget fult jag kan chocka min kära här ibland, då genom raka mig lite extra piffa upp mig lite. Lägga sig naken i sängen o (hoppas det är barnfritt nu här) men leka lite så ska du se att du kan med få fart på sänghalmen. Har man barn ta o skaffa brnvakt o korka upp lite vin 

Ibland kravs det lite hederlig alkohol (rodvin anses bast for att fa de erotiska juicerna att floda) och overtalan!
Jag maste saga att jag har ett otroligt varierande och spannande sexliv just nu - och mycket ar just tack vare alkohol och lite overtalning fran pojkvannens sida! Det ar manga saker jag aldrig vagat gora, eller ens haft en tanke pa att man kan gora, som vi nu gor pa en regelbunden basis. Att lirka in sex-snack i konversationen, och dela fantasier ar en bra borjan nar vinet borjat floda. Fa vad du nu vill gora att lata heeeeelt underbart! Beskriv hur kat och lycklig du skulle bli, eller liknande, om ni/han skulle gora det. Forhoppningsvis ar han lika man om din njutning som sin egen, och aven om han kanske inte tander sadar superduper pa det, sa kanske han kan stalla upp for din skull?
Kan ju saga att min pojkvan tyckte att slicka var ungefar det ackligaste och svaraste som fanns, och undvek det till varje pris. Han tyckte dessutom att han var jattedalig pa det, och ville darfor inte ens forsoka (hur ska man bli bra pa nagot om man inte ovar?). Men jag har uppmuntrat honom, aven om han kanske inte varit sadar jattebra, och numera ar det han som ber pa knana om att jag ska lata honom ga ner pa mig - just for att han tander pa att se mig tanda och kanner sig duktig nar han har san pass kontroll att han kan reta mig genom att inte lata mig komma. Dessutom brukar vi leka lite med dominans, och da han ar lite undergiven av sig, sa brukar jag (ursakta spraket) "knulla hans ansikte", precis som killar gor i porrfilmer ungefar.
Ibland far man helt enkelt ta kontroll ocksa. Kanner du for lite spontant eftermiddags-sex, sa smyg upp bakom honom och borja smek honom. Eller bind fast honom i sangen och ta all kontroll! En del gar ju igang pa att se sin partner leka med sig sjalv ocksa. Eller varfor inte "raka" ha tagit sexiga bilder pa mobilen som du "rakar" lata ligga framme?
Jag skulle nog ocksa bli lite "off" om min partner kom och sa att han inte hade underklader pa mig (eller som han brukar gora - spatsera runt med morgonstandet val synligt och "inbjudande" haha) - men det har ingenting med att gora att jag inte tander pa honom!! Det ar helt enkelt pga min osakerhet. Jag ar valdigt hammad i min sexualitet pga bristande sjalvkansla och har svart for "kraven" som kommer med att han visar klart och tydligt att han vill ha lite skoj mellan lakana. For mig fungerar det bast med kyssar och smekningar som "inbjudan", for da ar jag mer avslappnad och pa ratt humor. Sa kanske det ar nagot att fundera pa? Hur det star till med hans sjalvfortroende i sangen helt enkelt? 
// Amanda
jag ska göra ett försök och prova era tips ;) nu är det bara att invänta nästa helg! hihi
2, bra tips :)
3, Jag hoppas att det går bra, korka upp lite vin o köp gärna nya underkläder. Man måste vara lite spontan o visa att man har samma ELD som innan 

ett tips, som faktiskt låter helt sjukt tråkigt, men som funkar för många är att bestämma i förväg en viss dag ni faktiskt ska ha sex på. det låter sådär hemst planerat och stramt och tråkigt, men jag och min sambo har testat nu i någon månad att ha en planerad dag, och jag lovar, båda är så jäkla sugna den dagen att sex blir allt annat än tråkigt. förspelet börjar på morgonen när man går upp och vet att man ska ha sex senare, både går och planerar för dagen, skickar sms, fantiserar och när man väl kommer hem från jobbet är det bara pang på :P var faktiskt en sexolog som tipsade om just det, då vi idag tror att vi ska kunna behålla spontaniteten i förhållandet i all evighet, när vi kanske egentligen måste inse att man även kan planera och ge tid för sex. risken är annars att tron på spontanitet gör att det bara rinner ut i sanden och blir tråkigt, medan planerad sex öppnar för gemensamma fantasier och en helt annan typ av spontanitet eftersom man vet att man kommer ha sex, så den svåraste tröskeln att ta sig över, frågan om partnern är lika sugen och rädlan att kanske bli avvisad om den andra inte vill, är redan avklarad. till på köpet ser man sin partner på ett helt annat vis just den planerade dagen. klär man sig med sexiga underkläder är dagen redan så laddad att det verkligen syns och blir ännu mer upphetsande.