Relationer iFokus

Relationer

Etikett: off-topic
Läst 4912 ggr
Jenahbella
0

OT. Goodiebags till Nyår!

e mitt uppe i planerandet av nyår och kommer fira nyår hemma hos mig och sambon. 
har dock en liten fundering!
hade tänkt göra små goodiebags till alla gäster.
men vad kan man ha i? :)
hittills har ja tänkt ut att man kan ha i en nyårstuta, partyhatt, drinkpinne =) ja där tog fantasin slut! haha!
lite svårt att lägga i nåt personligt eftersom de e lite blandat folk med. mina vänner, sambons vänner, jobbarkompisar, deras respektive. osv. 
alla tips välkomnas! :)

Bergspuman
0

Kondomer (för att skämta), salta nötter, tuggummi, en tvål, näsdukar, våtservetter.

Beroende på hur nyårskvällen utvecklar sig, kan allt det där behövas ha ha.

Sara
0

Kondomer var en superidé! Skulle jag kört på. Skrattande

Sara

Jenahbella
0

haha jaa :D sambon tyckte iaf att förslagen va riktigt bra :D haha :D å jag med :D

Karmatarerskanise
0

Samt värktabletter till dagen efter, typ ett par i varje bag :)

Jenahbella
0

haha kanon :D

viktoria91
0

En spypåse för dem som dricker lite mycket kanske?Oskyldig

Aviendha
0

Infohäfte om klamydia som ligger ihop med kondomen? Resorb är alltid fint, visitkort till lokal taxifirma, plåster, namnskylt (som nödvändigtvis inte behöver innehålla namnet på personen, kanske smeknamnet eller ett random namn bara sådär ändå).

Jenahbella
0

#6 hahaha :D typ ifall dom inte gillar maten jag lagar? :D hahaha! nedå :D 

#7 HAHA :D de skulle ju äga att ge alla ett nytt namn :) skapligt förvirrande kväll men sjukt kul!

viktoria91
0

#8 Tänk istället att du lagar så god mat att dem äter för mycket och då spyr. Flört

Jenahbella
0

#8 haha :D sant de me! ja en spypåse måste de ju va me iaf ;)

nagithas
0

fula glasögon med en ful näsa. och jag älskar de här muggarna

Karmatarerskanise
0

nagithas; vilka muggar?

nagithas
0

Kan inte posta länkar tydligen. Så jag laddar upp en bild. Finns att köpa på blue box om man söker på pick your nose

// Bilden är borttagen pga rättigheter.
Länk till produkten; http://www.bluebox.se/showinfo.asp?id=a06658&method=search

Katti
0

Vilka roliga förslag! Nästan så jag blir sugen på att ställa till med fest Skrattande.