Vad gör ni för att mysa till det?
Vad gör ni för att mysa till det?
Myser ni kanske i soffan, pysslar eller går ni ut och äter? Eller kanske ni tar med lite varm choklad och går en runda i skogen och fikar?
Tänkte vi kan ge varandra lite tips nu när kylan kommit.
Ska jag mysa till det själv så packar jag gärna in julklappar och lyssnar på julmysik. Eller så julpyntar jag och gör julkort. Dricker gärna gott kaffe under filten framför tv;n och tänder en massa ljus.
Är det med killen så brukar vi mysa i soffan framför någon bra film, eller så passar vi på att gå på julmarknad.
Nu när vi har snö så blir det lite prommenader också :) Älskar nämligen snö.

Vi lagar mat tillsammans, jag och min pojkvän. Letar recept på nätet och provar nya rätter. Sen tänder vi mycket ljus nu när det blir mörkt ganska tidigt på eftermiddagen
Malin
Visst ja, matlagning och avnjutning blir det här också. Glömde bort att nämna det fast det är min passion :P
Tända ljus, överlägset. Linda in mig med filtar.
Laga god mat, baka!
Ibland tar vi en vinterpromenad. Men ingen av oss är någon vintersportare.
God mat, en massa levande ljus och skön musik
Det kan leda till vart som helst
/Maria

Med killen under vintern… vi går ut och äter, åker skridskor med varm choklad och lussekatter, åker till gotland för att komma iväg, stannar hemma och tittar på film med glögg och pepparkakor etc etc. :)
Eldar i braskaminen, bakar, tänder stearinljus, Tar med tekoppen in i soffan och svepar in sig i yllefilt.
Snöskottning och annat nödvändigt pisskallt utejobb ingår väl inte i myset, men det gör att myset uppskattas ännu mer.
Tar ett varmt bad ihop, tänder en brasa i kamin o baka kan vi göra ihop. Jag & killen :)
Mat, och TÄNDA LJUS!!
Är frälst i vintermörkret då jag älskar levande ljus
Mysa i soffan under en filt och kolla på något bra film.