Relationer iFokus

Relationer

Etikett: off-topic
Läst 4253 ggr
Salladshataren
0

OT - Vad kan man hitta på nyårsafton?

Sitter och funderar på vad man kan göra då. Det lutar åt att vara med pojkvännen, men vet inte vad vi ska göra då Obestämd Han bor i växjö, och vi kommer nog vara hemma hos honom.

Vad ska ni göra på nyårsafton? Finns det tips på vad vi kan göra?

Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?

Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Karmatarerskanise
0

Man kan laga en riktigt lyxig middag tillsammans, klä upp sig ordentligt, köpe hem fin dricka och bara ta hand om varandra.

Eller så kan man boka bord på någon restaurang och ha en helkväll där. De brukar ha färdiga menyer för nyår.

RuiXue
0

Jag kommer bara vara hemma med mina föräldrar och det kommer bli trerätters hemma och titta på ett Franskt underhållningsprogram, dock inspelat denna gång eftersom TV5 Monde tagits bort från utbudet hos mina föräldrar.

Går alldeles utmärkt att bara lyxa till det hemmaGlad

Jennie

DinJejja
0

Jag ska antigen vara hos en vän i Växjö och äta mat och ha en mys nyår, eller följa med min kille och hans kompisar (om dom nu kan bestämma sig ifall vi tjejer får följa med eller inte) :)

[Fiction]
0

Jag skall haka på pojkvännen till en av hans kompisar (+ fru) som äger en herrgård i utkanten av Sthlm.

Niini
0

Vi brukar ta det som det kommer, alltid dyker det upp nån fest eller tillställning att gå på :)