Hur sammanfattar ni 2011 hittills?
-2011 bara varat i 2 ynka dagar men hur skulle ni beskriva er början på det nya året?
-Tror ni att ert 2011 blir bra eller dåligt?
-Nyårslöfte?
Själv hoppas jag att resterande av mitt år blir bättre…
1. På tolvslaget när alla skulle kramas råkade jag få en rak höger av en flygande arm (typ …3…2…1… Gott nytt år! *!!!tjong i medaljongen!!!*) = blåklocka.
2. Den förbenade förkylningen följde med från förra året = trötthet, feber varannan dag, snor, nästäppa, halsont och hosta = ingen sömn = ännu tröttare = irriterad.
3. I natt smög jag upp för att dricka ett glas vatten i köket. För att inte väcka någon annan tände jag inga lampor. I mörkret i hallen halkade jag då på en kattspya, flög som en lovikavante, smällde in i skostället och landade raklång på det iskalla hallgolvet i en enda röra av skor och kattspya = en stukad ankel + att alla andra vaknade + ett trasigt skoställ.
Bubblare: Hunden behöver tömma analsäckarna. *kräks av blotta tanken*
Så, nu haltar jag runt här med ett blått öga och röd näsa, inrullad i en stor filt och en varm halsduk, hostar ut lungorna, sniffar på hundens surfisar och tycker rysligt synd om mig själv.
Annars tror jag att 2011 blir ett bra och spännande år. Och så fort min ankel läkt och förkylningen gett med sig så ska jag ta tag i mitt nyårslöfte. Som givetvis är att ta långa promenader varje dag!

Borjan pa nya aret: Om mojligt samre an avslutet pa forra aret. Borjar i den djupa delen av poolen minst sagt.
Tror jag 2011 blir bra eller daligt? Om vi sager sa har.. Det ar nog snudd pa omojligt att ha ett samre ar an 2010, sa aven om 2011 blir ett skitar, sa kan det inte bli lika daligt som 2010.
Nyarslofte? Na. Men jag hoppas pa att salja mer i min shop, bli smalare och aterfa kontroll over mitt liv.
// Amanda
Kan beskriva 2011 hittills med ett ord: Pengar! Har jobbat både nyårsdagen o idag.
2011 kommer bli ett helt otroligt år! Inte minst för att vi kommer gifta oss :)
Tror jag aldrig gett något nyårslöfte, inte i år heller.
Är optimist av natur, har alldrig trott i förväg att något år skulle bli dåligt, och 2011 tror jag kommer bli riktigt bra
, för alla!
Inga nyårslöften, men en ambition har jag: Har skaffat en mjölkvarn och har ambitionen att baka en stor del av familjens bröd själv under 2011, med nymalt mjöl, surdeg och långa jästider….
Men det är inget löfte alltså. Lyckas jag inte med min ambition så finns det nog nån bra anledning.
Min början på 2011 kunde ju börjat bättre. 2 sjuka djur som måste till veterinären :/

#2 Grattis! :)

Mitt 2011 har börjat bra, kom hem från killen igår och har sovit gott inatt. Katterna var overlyckliga att jag kom hem igen så de ville gosa allihopa =)
Jag tror 2011 kommer bli ett bra år för mig, mitt nyårslöfte är att jag ska sluta strula till det för mig hela tiden.
#5 Tack :)
Kan sammanfatta såhär:
1) Baksmälla på jobbet
2) Besök av svärmor
3) Jobba
4) Jobba
:P
Nyårslöften ger jag aldrig, men däremot har jag vissa mål jag vill uppnå innan året är slut, och saker som planeras :)
/Christine
Jag hoppas och tror att detta året blir lite bättre än förra, och det kommer det ju bli om jag lägger manken till :)
Har heller inga nyårslöften.
Då jag inledde 12-slaget och därmed 2011 med tårar och sånt kul så började det väl mindre bra.
Men jag hade en urmysig söndag-måndag så det artar sig!
Dock ska man inte ropa hej än.
Trots att fr.o.m. Oktober typ förra året var något av det värsta jag vart med om så är 2010 gärna något jag arkiverar och sedan bränner upp mappen..
Så jag tänker ta dagarna som de kommer och Hoppas på att 2011 blir ett bra år.
Jag har kommit igång ordentligt med jobbsökandet och så.
Jag hoppas bara det fortsätter gå Framåt.
Inga nyårslöften..
Jo, förutom ett litet kanske.
Följ ALLTID din första instinkt.. Oavsett om det verkar som kattskit till en början.
Har ångrat mig alldeles för många gånger, så nu tänkte jag försöka slippa det så mycket..

Jag hade en dålig början på nyårsafton men allt vände till det bättre framåt tolvslaget. Jag är förvisso sjuk nu men detta känns som det kommer att bli ett bra år!
Jag har inga nyårslöften direkt, men jag har lovat mig själv att inte deppa över spilld mjölk utan lösa problemen istället!
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
2010
Ganska bra år. Fick timanställning på dagis (även om det inte blir så mycket jobb), nya kaniner, skinnymarsvin mm
2011
Hoppas på att bra år, att komma in på utbildningen jag vill, eller få en fast jobb, vill hålla mig frisk osv:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Detta blir mitt tuffaste år någonsin och jag kan inte säga annat en att jag är livrädd för vad som komma skall!
Man tror att det inte kan bli värre men så når man en ny bottennivå…
Detta året kommer att bli ett tufft år för mig. Började med att operera en elakartad hjärntumör i Januari och väntar nu på att strålbehandling ska börja.
Men positiv som jag är så tror jag ändå på ett bra år
/Maria
2011 har varit… ensamt :(
Och det kommer nog fortsätta så!
"when i get sad, i stop being sad and be awesome instead!"
Hade lovat mig själv att inte vara ledsen och jag har inte gråtit alls i år ^_^
Iövrigt så är det ganska händelselöst utöver studierna men blir nöjen efter nöjen med start i mars!
#15 Jag tror inte du kommer förbli ensam!
#16 Vad blir det för studier? :)

2011 började bra, men gled snabbt över i katastrof…tack vare onda människor.
nu kan det bara bli bättre!
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus
#19 Fy för onda människor!
Sammanfattar det som både riktigt jäkla asjobbigt men även riktigt bra. Jag hoppas att allt det tråkiga som hänt snart ska försvinna/bli bättre och att det bara ska bli roliga saker som händer resten av 2011 =P Men jag tror att 2011 kommer bli ett kanonår ändå.