Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 4054 ggr
[swiss]
0

Bra saker med din partner?

Tänkte vi kunde göra en tråd där vi skriver vad som är bra med ens pojk/flickvän. Ofta dras alla mindre bra saker fram tex städning mm, men ös på med bra och fina saker om er partner nu. :)

MoaL
0

Min sambo är snäll, omtänksam, generös, pålitlig, principfast, och har "god karaktär" (som min farmor säger).. Han är en riktig människokännare, vilket är väldigt bra för mig eftersom jag inte alls är det. Och han är sjukt duktig på att diskutera, vet alltid vad som ska sägas. ^^ Finns massor med bra saker jag kan säga om honom. Skrattande

Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

ChristineL
0

Snäll, omtänksam, tjaffsar inte över småsaker, knasig, inte som alla andra, han sköter sysslorna som jag inte gillar i hemmet. Han kompletterar mig.

ettlitetalias
0

Han ser till min potential snarare än mina brister.
Han är tålmodig, uthållig och ger aldrig upp hur mycket jag än klantar till det.
Han är otroligt förstående.
Han städar och diskar (om än under lite protest Flört)
Han sätter mina sexuella behov lika högt på listan över prioriteringar som sina egna.
Han är bra med affärer.

[swiss]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu ska jag svara också, hade bara tillgång till mobilen innan, så det var lite jobbigt att skriva med den.

Min pojkvän är:
snäll, omtänksam, mysig/kramig, tävlingsinriktad, får saker gjorda, planerar, förstående, lugn, pålitlig, duktig på att prata/diskutera, gör fina saker för oss, är bra i sängen ;) och snygg. :) 

Något av det bästa är att han inte är så macho som många killar är. :)
Listan kan göras mycket längre, men detta kommer jag på just nu.

Rodregon
0

Hej, jag är kille här och vill bara att alla ni på forumet ska se vad min tjej har för fördelar.

Kärlekskompendium

§ 1 Hon är otroligt unik (v hittar på saker som andra par inte skulle göra, ex. vi kommer på olika fantasi symboler som idealiserar vårt verkliga förhållande och kärlek till varandra.

§2 Hon är envis och väljer att fortsätta vara unik och inte böjer sig över vad andra tycker

§3 En varmhjärtad person som ser till djurens bästa (ej ormar dock vilket jag kan respektera:))

§4 Lika varmhjärtad mot mig vilket

§5 Vi respekterar och lyssnar på varandra och lär oss av det som vi tycker oss kunna behöva.

§6 Vi väljer att stärka upp varandra och en viktig kärna till det är att vi förstår oss på varandra.

§7 Självklart finns det överaskningar som vi ger till den vi älskar mest i hela världen men det är överaskningar som alltid är av positiv art (ex. gömma paket, komma ihåg relevanta saker, skoja med varandra)

§8 Humormässigt fungerar vi perfekt och hon är en underbar humorist som böjer perfekt på tyglarna.

§9 Sexuellt funkar vi riktigt bra, vi testar nya ställningar och säger till om det känns underligt utan att den andre klagar. Och hon är helt underbar när hon utför sina sexiga konster:) Hon är kreativ och det är perfekt för de sexiga stunderna att bli ännu sexigare. You go girl!

§10 Inget skrik, lugn, harmonisk, vill komma i tid(något som jag borde förbättra)

§11 Vill vara med mig massor, och jag vill alltid vara med henne. hon lyser upp mig då ja vaknar och när ja ska sova tänker jag på henne med ett glatt ansikte.

§12 Hon kompleterar mig bättre än någon annan någonsin kommer att göra och hon har gjort så att jag kan se mig själv bättre.

§13 Jag brukar alltid ha ett mål med allt, måste ofta tjäna något på det jag gör, men inte med henne. Med henne vill jag bara vara och sjunka in i den ljuva famnen hon bär.

§14 Hon har även en vacker utsida, de strålande blåa ögonen och det vackra ansiktet men den underbara kroppen samt den fina rumpan. Sexy sexy sexy sexy sexy… behöver jag verkligen säga något mer, hon är vackrast i världen ju

Har hundra mer paragrafer att skriva från mitt kärlekskompendium men det får bli för en annan stund, hon är det bästa som hänt mig och kommer alltid att vara det <3 Love You

Fridaaaa
0

Bra saker med min kille:

• Han är snäll
  • Omtänksam
  • Gullig
  • Kärleksfull
  • Hjälper oftast till med städning osv
  • Tänker på mig i första hand

Är väl det jag kommer på nu :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

skrollan
0

Han gör verkligen allt för mig! Står ut med mina tvångstankar, omtänksam, generös, snällaste, sötaste och massa! kunde inte ha det bättre ;)

pyromanen
0

Han har både viljan och förmågan till högkvalitativ kommunikation.

Banankaka320
0

Han har tålamod med mitt humör Oskyldig

(Nästan aldrig riktad mot han, men ndå:))

[Hilo]
0

Han är snäll, omtänksam, förlåtande, förstående, lyssnar på en, hjälpsam.

Han tänker alltid på andra, försöker alltid göra så att alla mår bra och har det bra.

Finns mycket bra att skriva om honom.
Är så glad att jag har honom, och det viktigaste är väl att han verkar stå ut med mig, och mitt humör Oskyldig

Maria
0

Åh, jag skulle kunna skriva en hel uppsats om min goe man.Kyss men ska jag välja ut några ord så får det bli:

Den snällaste människa jag känner

Ärlig

Omtänksam

Osjälvisk

Rolig

Inte långsint

Bra att kommunicera med

Har verkligen fattat det här med att älska varandra i "nöd & lust"

Han är min tvillingsjäl och mitt bättre jagFlört

/Maria

Fridaaaa
0

#9 Just det, glömde nämna det också ;) Han har med tålamod med mitt humör haha

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mona22
0

Min gubbe är helt underbar.

Det allra bästa är att han accepterar mig som jag är. vi är väldigt olika men ändå lika.

Han accepterar att jag vill ha massa djur runt omkring mig även om han kanske inte alltid vill det.

Han är underbar och snäll och omtänksam.

Att han orkar med mig och mina sjukdomar är fantastiskt.

Han finns alltid där för en.

Sedan är det så bra att han har samma intressen som mig, bilar och flygplan.

Lätt att prata med.

Varje morgon när man vaknar inser man vilken tur man haft som hittat just honom.

Vad hade jag gjort utan honom?

fotokrafs
0

Han har många bra egenskaper. Kanske "ego" av mig men jag säger: Han är det bästa jag vet & han får mig att alltid känna mig älskad, trots att jag är som jag är.

Froya
0

Han älskar och avgudar varje liten bit av mig, hur nu det kan vara möjligt, det är beundransvärt.

Han är ärlig och lojal.

Han är ställer alltid upp.

Det går att prata med honom om precis allt.

Han är rolig.

Han är charmig.

Han har världens härligaste skratt som alltid får mig att också skratta, oavsett vilket humör jag är på.

Han är duktig på att laga mat.

Han är verkligen min bättre hälft!