Vet inte vad jag ska göra.
För ca 2 månader sen så bröt jag upp med mitt ex.. jag kände ingen utveckling mellan oss o allt hade blivit så monotomt i vårt förhållande o då fick jag för mig att vi glidit ifrån varandra att jag växt ifrån honnom.. Men nu ångrar jag mig något grymt att jag gjorde det valet.. jag vill inget annat än att han ska ta mig tillbaka, men han är rädd att detta bara är tillfälligt precis som när jag gjorde slut.. att jag kommer att ångra mig igen.. Men mina kännslor är starkare än någonsin, jag mår jättedåligt över detta o kan ingte förlåta mig själv över detta misstag.. Hur kan jag få honnom att förstå att det är allvar, hur ska jag få honnom att lita på min kärlek till honnom igen? Det har inte gått en dag utan tårar sen jag förstått mitt misstag. Jag kan inte häller genomföra mina studier eller göra något som annars är viktigt. Just nu känns nämligen inget annat än att kunna reparera detta viktigt.. Vad ska jag göra?
Är du säker på att han inte har rätt? Gör man slut är det ju något man är missnöjd med.. Det kommer ju fortfarande finnas kvar om ni blir tillsammans igen. Säker på att det inte är ensamhet du känner?
Det är nog svårt att få honom att lita på din kärlek igen, just eftersom du faktiskt gjorde slut. Hur du ska göra för att få honom att lita på dig är svårt att säga. Men det är väl upp till bevis?

Alltså, allt kan inte varit dåligt då du längtar tillbaka till honom. Fundera på om anledningen till att du gjorde slut verkligen var vettig eller var det bara "panikartat" på något sätt.Det här monotona du kände, går det att ändra på?Kan ni förändra situationen och få relationen att blomma upp igen. Har ni pratat om det?
Känn även efter om det bara är kärleken du är kär i eller om det är personen i fråga.
Jag gjorde slut med min kille när vi varit tillsammans ett halvår men ångrade mig massor och vi blev tillsammans igen och är fortfarande det 7,5 år senare.
Att prata är jätteviktigt! tror många relationer avslutas pga att man inte gör det.
Träffas som kompisar och prata igenom det som hänt, fråga vad du kan göra för att han ska lita på dig.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
det var nog ganska panikartat + att jag led av en ganska ordentlig hemlängtan då jag flyttade ca 25 mil för hans skull.. men nu känns det inte så viktigt att ha nära tillgång till min familj då jag endå träffar dem till och från och ingenting känns så viktigt som att få vara med honnom.. det var som att jag inte såg vad jag hade förens det var för sent..
jag ska försöka prata lite mer ordentligt med honnom om det men det är litte jobbigt då han vill ha lite distans för att typ tänka..
jag vet inte om jag någonsin kan vara helt 100 på att jag inte ångrar mig igen, men jag känner mig väldigt säker på min sak nu iaf. och jag har väll känt mig säker på det i sådär 3veckor nu iaf.. men jag orkar inte riktigt vänta mer.. jag vill ju vara med honnom..
Förmodligen behöver han tid för att våga lita på din kärlek.
Så vad du kan ge honom, är således: tålamod, engagemang och en ordentlig ursäkt - samt en förklaring till varför du har ändrat dig.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Separationsångest kan vara jäklig. Och ibland kan man faktiskt ångra vissa saker man gjort i stundens hetta och inte tänkte riktigt klart.
Oftast så saknar man inte kon förräns båset är tomt, men som det redan sagts här så ta och försök att snacka igenom saken ordentligt med honom, att det kanske var ett fatalt misstag av dig att göra slut. om det nu verkligen är så du känner.
Samtidigt så förstår jag killens tänk också, att han har svårt att lita på dig efter detta som hänt. Ja, svårt är det. Har tyvärr inget bra svar till dig
Only time will tell..
Jag har pratat endel med honom, han säger att han vill känna sig trygg med oss innan han bestämmer något.. dock så kan han inte säga något om hur lång tid detta skulle kunna tänkas ta… hur länge kan vara rimligt att vänta? hur lång tid borde jag vänta tills jag kan anta att han kanske inte ens kommer att kunna bestämma sig alls.
Jag tycket det är så jobbigt att när jag inte vet om jag kommer få vänta en månad eller ett år.. för om han kommer fram till att han inte vill ge det en chans till, så måste ju jag börja arbeta med att gå vidare med mitt liv…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#6 Det går nog inte att sätta en tid, eller säga hur länge du bör vänta. Det finns ju tyvärr inga garantier, utan du får känna efter själv hur länge du är beredd att vänta.