Vill skriva av mig ....
Påsken ska ju vara en underbar tid men i morse så ringde min pappa och sa att han hade nått tråkigt att berätta.Min yngsta farbror dog i natt,viste inte vad jag skulle säga,men min pappa berättade att hans lillebror hade varit och bowlat i går (fredag) och när dem skulle hem och han hade tagit på sig jackan så hade han sackt att han måde konstigt och efter en stund hade han bara fallit i hög och blivit medvetslös och vaknade inte mer.Läkarna hade konstaterat att han hade fel på hjärtat han blev bara 35 år.Jag blev så jävla lessen och började fundera på hur hans sambo och två små barn ska må i dag,barnen är 5 och 2 år.Och man börjar fundera på hur skört livet är att det kan ju hända vem som helst man behöver inte vara gammal för att livet ska ta slut.Men han hade ju inte gjort nån något han var den snällaste människa man kan tänka sig .Nu kan jag knappt se tangenterna för tårarna börjar att komma igen men det känns skönt att få skriva av sig.Kram på er alla och ta hand om era nära och kära.
SÅ fruktansvärt hemskt! Jag beklagar verkligen sorgen!
.
Livet är verkligen skört! Ta vara på det medans vi kan!
Lev livet varje minut!
Gud vad hemskt sånt där är! Alldeles särskilt när små barn mister en förälder, och så hastigt utan förvarning.
Jag känner med dig i din sorg. Sköt om dig.
usch så hemskt.
det är så man kan bli arg när man hör sånthär, det ska bara inte hända ! ta hand om dig, och familjen.

beklagar….

Så ledsamt… :(