Nu drar jag till Rumänien!
Snart bär de av till flygplatsen och första stoppet Köpenhamn (danmark), sen vidare till Budapest (ungern) och sist men inte minst Oradea (rumänien). Kommer bli en lååång dag!
Ja ska dit å jobba som volontär, och vara med på ett projekt där de bygger hus åt föräldralösa barn!
kommer bli spännande, hoppas på att ja har internet på hotellet så ja kan komma in å uppdatera lite! :) om inte annat kommer ja tillbaka på måndag!
ha de bra sålänge!!! :)

Skoj! Ha det bra!
Qui dormit, non peccat
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh vad roligt!
Vill själv jobba som volontär i Afrika, så kan säga att jag är lite avis även om det är rumänien =D
-.::Mvh Evve::.- Medarbetare på Kanin.Ifokus
----------------------------------------------------
Hoppas på det bästa, var beredd på det värsta!
----------------------------------------------------
www.evveesbjornsson.blogg.se <--- Min blogg
Här kommer en till som blir avis
Roligt om du har möjlighet att skriva och berätta.
/Maria
Spännande :) Hoppas du får det skoj!
Jag har de underbart här!! Barnen är så söta och alla är så tacksamma att vi kommit hit! Känns tråkigt att åka hem redan imorgon :(
#5 Du kan alltid åka tillbaka :)
nu är ja hemma, mår faktiskt dåligt, har sett riktigt hemska saker både idag och igår kväll.
att åka iväg och hjälpa folk som har de svårt är bra, men de finns en mörk sida med,
att sitta lyssna på en pojke som berättar hur han och hans tvillingbror hittades ensamma, nakna och sjuka i ett övergivet hus får en att undra vad fan som händer i världen, visst fattar man att många har de svårt, men när man ser personen stå där och berätta själv, ja de finns inga ord.
nu ska jag sova, e helt slut men ska försöka få ihop ett inlägg snart med lite bilder om nån är intresserad! :)
#7 Ja, det blir så mycket mer verkligt när man får träffa personerna och inte bara höra om dom.
Ser fram emot ditt inlägg med bilder. Välkommen hem!
Välkommen tillbaka. Jag ser också fram emot foton och dina berättelser.
Kan förstå att du blev tagen. Fast du har gjort en fin insats.