Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1110 ggr
Karmatarerskanise
0

Vad är inte bra med sommaren?

Vi har ju en tråd om vad som är bäst med sommaren. Vad tycker du är sämst? Något finns det säkert som du kan komma på Flört

annikanyfiken
0

Alla insekter!!Rynkar på näsan De gör ju förstås nytta de med, men jag tycker det är jobbigt

Karmatarerskanise
0

Lätt att svara på för mig.

Insekter, svett, solexem och att åka buss! (bläää vad hemskt det är när någon på bussen stinker svett eller någonting dom ätit) Tungan ute

ivanhoe81
0

svettas, ljuskänslig, pollenallergi, gräsallergi, änns som om huden och ögonen brinner upp då det är varmt och soligt

[swiss]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Fästingar, ormar, mygg och åska.

Karmatarerskanise
0

#4 Usch ja, fästingar ingår i mina insekter. Men dom tål att nämas för sig själv!

hus-musen
0

Japps, värmen är helt klart sämst! Och fästingarna.. Det enda kryp jag faktiskt avskyr.

Qui dormit, non peccat

Froya
0

Har fobi för en del insekter, men jag vet att de gör nytta så jag kan inte säga att jag tycker de är dåliga. Mer än för mig själv då Skäms Men fästingar gör ingen nytta alls så dem önskar jag verkligen att de kunde utrotas. Något annat jag gärna kunde vara utan är pollenallergi.

Maria
0

MördarsniglarSkrikandes

/Maria

Karmatarerskanise
0

#8 Ja sånna har man dödat många av i päronens trädgård.

pyromanen
0

Ja, med risk för att bara upprepa: mygg, knott, fästingar, solexem, för varmt, torka.  Och stress. Det är oftast för mycket man måste hinna göra på sommaren så det blir så underbart sen när min favoritårstid hösten kommer, med svalka, lugn och lingonskogar Glad

ettlitetalias
0

att jobba när det är fint väder….

skrollan
0

Insekter. Och hur mycket vissa djur/barn får lida pga av värmen för dåliga föräldrar/djurägare!!!!!

Sara
0

Pollenallergi, bastuvärme i sovrummet när man ska sova, fästingar och mygg.

Och att alla fäller kommentarer om varför man är inne, när man bara vill sitta just inne och uggla även om det är 25+ och strålande sol.

Sara

Fridaaaa
0
  • Myggen
  • Fästingar
  • Alla djur som lider av värmen pga sin päls
  • Oftast fler olyckor i trafiken pga alla "sommarfester", alla djurungar som föds osv
  • Risken för värmeslag

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

StickyKitten
0

Att den är så kort =(

[Mairah]
0

Alla krypen och insekterna, myggen och fästingarna. Obestämd

Alla gräsklippare som surrar och låter konstant… Rynkar på näsan Ibland låter den ena värre än den andra.. Eller andra trädgårdsverktyg som gå på bensin och låter illa..

När det är för för ljust länge på nätterna, är så svårt att varva ner och sova om det inte är mörkt. Och om det är för varmt när man ska sova..

Fixar inte värmen alla ggr. Blir överhettad..

Karmatarerskanise
0

#16 Ja där sa du något, alla gräsklippare! DOm väljer alltid fel tid på dygnet att sätta igång utanför huset, precis då på morgonen då man sover som skönast :)

[Mairah]
0

# 17 Precis!! Exakt så är det Hera.

Eller också när man precis slagit sig ner utanför för att få sig en lugn skön stund efter en hektisk dag..Ja vad händer då då?? Slår väl aldrig fel att just precis DÅ så går en gräsklippare igång..Och när den ena slutar så startar oftast en ny..Grrr..

Oskyldig

Karmatarerskanise
0

HAha precis :)

Jenahbella
0

spindlar!!

ChristineL
0

Mygg och getingar! Jag är väldigt överkänslig mot insektesbett och dom tycker naturligtvis väldigt mycket om mig…

[Mairah]
0

Ja det är verkligen synd att alla insekter förstör sommaren. Fast jag vet att de behövs de också på ett elller annat sätt.Obestämd

JustMySelf
0

det finns mycket myggor, är ljust på morgonen så att man vaknar, saknade kompisar, svettigt att rida och att jag får tovigt hår av saltvatten är väl det jag kommer på nu :)

men annars älskar jag sommaren

jmk
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mygg är inte så farligt så länge man har en sk. myggfångare

på gården.

Det värsta jag tycker med sommaren är risken med att

stöta på Nalle (Björn) på gården. Gjorde det förra året

och höll på skita ned mig. Men så är det när man bor

mitt ute i skogen. man får gilla läget….

// John