Tidig utlösning vid samlag ?
Har själv inte varit med någon kille som haft det problemet, så jag är bara lite nyfiken på hur extremt det kan bli ?
Hur är era erfarenheter, vad är den tidigaste utlösning ni varit med om att en kille fått vid samlag ? Har någon av er varit med om typ att det går för killen medan han för in den ?
Min kille brukade inte ha det problemet att komma "fort"/"tidigt" i samlag för än han träffade mig. Vet inte riktigt vrf just med mig. Vet inte hur vi ska göra för att han ska "hålla sig" längre, ibland avbryter vi och så lugnar han ner sig en stund, sen kan vi fortsätta en stund till men sen kan han komma jätte hastigt så han hinner inte "stoppa sig själv." Att tänka på något avtändande som vissa tipsar kommer inte på fråga! hehe
Det blir bättre om vi har sex ofta, då håller han sig längre, men det vill jag inte för "uppskattar" det mer när vi gör det mer sällan, brukar vara skönare då också på något vis… men dock sällan jag själv hinner komma… ;/
Jag vet att det kan vara så här för de som inte är "erfarna". Jag vet en kille som kom i förspelet (inte vid oralsex eller petting) men vid själva akten då de klär av sig. Då var han oskuld.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad händer när han inte kan få stopp så han kommer. Kan ni bara fortsätta samlaget som om inget har hänt eller måste ni avbryta alltihop ?
#2 Ja han slaknar ju, så vi avbryter alltihop eftersom han då kommit. :P Man kan ju vänta en liten stund sen köra igen (då är det lättare för honom att "hålla sig" när han redan kommit en gång) men det är inte alltid jag fortfarande är sugen på sex då. ;)
Slaknar han även om han är kvar i dig medan det går och inte tar ut den utan bara fortsätter direkt ?
Min sambo brukar kunna fortsätta utan att slakna även om det blir svårare för honom att få utlösning igen.
#4 Det har vi typ inte prövat, en gång slaknade han inte och då fortsatte vi efter en stund.
Jag upplever att min sambo slaknar fortare om han tar ut den och kommer på utsidan. Då upphör ju bearbetningen och det sköna säger han.
Brukar han vara kvar i dig medan han kommer ? Annars kanske det är värt att testa. Tänkte bara att det kanske annars blir ett avbrott som får honom att slakna.
Det mest extrema jag varit med om var när en kille kom medans jag försökte knäppa upp hans bälte…
Annars så tycker jag inte att det spelar någon roll. Även om han kommit så kan han ju fortfarande tillfredsställa mig, och den ploppar ju snart upp igen om jag verkligen "behöver" penisen ;)
#1 Men baara för att han slaknar behöver det ju inte ta slut. Han kan fortfarande tilfredsställa dig. Låter inte bra om det bara är han som får komma.
Vivvan; jag har aldrig varit med någon som kommer för tidigt. Vist, ibland går det snabbare än andra gångern, men de har aldrig varit extremt.
aldrig haft några problem med detta, men om du däremot har problem med det med din kille så ha rjag hört att man kan be honom pilla själv nån gång före på dagen om ni ska ses, låter desperat och jobbigt speciellt om killen inte brukar hålla på med sånt, vissa gör ju inte det.. eller så får du göra det före, svårt läge. finns ju hjälp att få på apoteket har jag för mig
jobbigt läge
..lite trött så läste inte så noga, såg du inte hade problemet, så, strunta i det jag skrev men tipsen kan du ju läsa iallfall ^^
Det finns SPRAY som bedövar ollonet något. Kan köpas exempelvis på Martinshop. Det sprayas på och vänta minst 5 minuter. Eventuellt spraya en gång till. Trä på kondom (kan också ta bort lite känsla) och det håller lite bättre. Om kondom inte använd är risken att även kvinnan blir "bedövad" och det skulle iaf inte jag vilja ;-)
#10 Min kille tyckte inte det hjälpte något typ..
#8 Nej absolut inte såklart :) Men det är inte "hans fel" heller utan det är mest jag, jag har svårt att få upp lusten ibland, (vet inte om det kan vara p-pellrerna?) och har svårt att bli "tillfredställd". Jag pillar inte något på mig själv heller så då blir det kanske lite svårt att exakt visa "hur jag vill ha det". :)
#12 Jag hatar kondom, tycker inte alls att det är nå skönt :S
folk säger han ska försöka tänka på annat med, men hahah… stcakars killar som har problem med det här.. bedöva ollonet, med nån spray kondom och tänka på annat. vilket Underbart sexliv det låter som..
wera, kan tänka mig det kan va ppillrena, jag har haft pstav, pplåster pring osv, och alla innehåller ju hormoner, vilket kan sänka din sexlust. då jag sen slutade med det och bytte till det jag har nu, kopparspiral då, så har jag fått tillbaka den naturliga lusten igen..
men spiral sätter dom knappt på unga verkar det som, i så fall om man blir för "dålig" av hormonerna, jag fick ju världens humörsvängningar också, så kunde ju inte ha det.. och så ger de bara det till personer som har stabilt förhållande, om de inte gör det så är det dåligt av dem att inte upplysa om det, får man könssjukdom eller liknande så kan det sprida sig direkt till äggledarna, och det är ju inte så nyttigt.
annars finns det ju någorlunda hormonfria tabletter iaf, minipiller ska ha ett hormon bara har jag för mig. prata med din gynekolog :) tråkigt att ha nedsatt sexlust.
#15 Jag har tänkt gå till gynekologen när mina nuvarande p-piller tar slut (snart) och prata om att byta preventinmedel :) Ja det är jätte tråkigt att tappa sexlusten, särskilt när man har en pojkvän som nästan alltid har lust ;) (jag menar inte att jag måste, för jag säger ju till.jag Tycker bara det är tråkigt för honom…)
wera, ja gör det :) jo precis, nej men båda ska ju ha lust, roligare då! ;p lycka till
..kanske tom räcker med nåt som har lägre dos hormoner. vissa prevmedel har ju det =)

Man behöver inte se tidig utlösning som ett hinder, utan som en fördel! Om han kommer först så kan man ju alltid få upp den igen, och under tiden så är han ju tillgänglig för partnern!
Det tar väl längre tid innan han kan komma igen efter första utlösningen?
Qui dormit, non peccat
#19 Ja men inte alltid :)

#20 Ja blir det så jämt så är det ju inte kul för någon
Jag har inte haft det problemet med mina partners, men om det är vid en speciell situation han får utlösning, så kanske man kan undvika denna i det längsta?
Googlade lite och man ska tydligen kunna träna upp att hålla sig genom olika övningar, kanske kan vara något? Såg även om ett penisgrepp man kan göra som tydligen ska förhindra utlösning.
Har ingen bra lösning på problemet.
Qui dormit, non peccat
#21 Ja men det som är knepigt är att han aldrig haft det problemet för än han träffade mig (som jag skrev i #1)…
Lite knepigt är det.

#22 Hihi ta det som en komplimang
Han kan inte hålla snoppen i styr när han är i närheten av dig
Qui dormit, non peccat
#23 Haha, jaa jag har tänkt lite så ibland haha 

Har haft en sambo som kom väldigt fort, väldigt trist, det löste sig när han började äta zinktillskott. Dejtade en kille som kom innan han kom in nästan varje gång. Insåg att det aldrig skulle funka då det aldrig hade blivit bättre i relationer.
Min nuvarande kille har ibland motsatt problem, att det tar för lång tid, kan vara nästan lika störande ;)
#25 Hmm zinktillskott kanske kan vara något att testa :) Vart kan man köpa det? Hälsokosten? Apoteket?

Hälsokost eller på nätet. Han köpte det för att han hade så känslig hud som aldrig läkte när han gjorde illa sig, sen kom det andra som en trevlig överraskning ;)
Har dejtat en kille som det gick väldigt fort för, men han kompenserade genom att kunna köra igen efter några minuter och då hålla ut längre ;) men ibland finns det ju inget som går upp mot en snabbis. Det är olika från gång till gång med min nuvarande.
/Christine
Sex är ju inte bara samlag… Man kan ju njuta av varandras kroppar på andra sätt med… Dildos är ju en sak men det går minst lika bra med fingrar…
Har också varit med om att killen fått utlösning innan byxorna ens åkt av, faktiskt med ett flertal killar. 
Men ja, i mitt nuvarande förhållande är dock oftast jag som kommer först men jag kan oftast komma flera gånger tätt inpå varandra.