Relationer iFokus

Relationer

Etikettleva-tillsammans
Läst 6643 ggr
sybilla1980
0

Ensamheten i tvåsamheten.......

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Rena enasamheten upplever man i När man bor riktigt ensam.Då saknar man någon att dela med…….intresse…..kärlek…gladje o sorg……Man förvänter sig att ensamheten övervinner med tvåsamheten …ändå blir det inte så..Partner som lever ihop kommer att känna de ensamhet i tvåsamheten.Vissa människor vill inte våra sorg utan är de alltid nära mig vid min gladje..Min partner vill inte lyssna mina sorg eller ledsen utan hon vill dela min gladje och när hon få någon fördel av mig….Jag är så godhjärtat kille ..snäll och hjälpsam tycker synd om mig att var i herransskulle blivit så där…..i mitt liv…har ni också upplevt ensamhet i tvåsamhet så få ni skriva härr alla välkommnaaaaaaaa…..

Allamej
0

Oja… helt övergiven trots att partnern sitter våningen upp eller bredvid en i soffan… vet precis…

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

Karmatarerskanise
0

sybilla1980 Av vad jag har läst i detta inlägget och något av dina andra inlägg så verkar du inte alls trivas med din partner. Du kanske skulle fundera på att lämna din partner? Eller ta upp dessa problem med henne så ni kanske kan lösa dom om du inte redan gjort det!

hus-musen
0

Ja är man inte nöjd med sin partner så får man ta upp saken, och om det inte hjälper avsluta relationen. Man kan vara ensam även om man befinner sig i en grupp, att vara två är ingen garanti för att man inte ska känna sig ensam.

Qui dormit, non peccat

Jenahbella
0

jag har flera gånger kännt mig ensam fast jag är med någon.
oftast känner jag så när jag blir lite deppig, mest för att mina tankegångar inte verkar matcha någon annans just då.
de känns inte som att någon förstår mig.
dock har ja inte känt de pga att någon inte vill ta kontakt eller försöka förstå.
så tycker de låter riktigt trist att din tjej bara vill dela de bra sakerna och inte sånt som är jobbigt.

sybilla1980
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Min partner blivit så pga hon hade uppväxt utan kärlek.jag har tusen gånger bearbeta om detta men hon aldrig accepterar sina misståg.men hon e helt medveten om sin tillstånd.Hennes systers man hade också samma problem.Bästa lösning e att respektera hennes sätt att vara och sperera .Vissa människor kan vi aldrig rätta utan de lär sig med tiden.

1Om vi lyssnar för varandra och respekterar varandra ,har omsorg varandra blir inte så.Tänk på lyssna och motivera när era partner har något problem.Att bli flexib e inte lätt men det blir guldvärd i vissa situationer.Jag e undersköterksa jobbar med dementa ,jag vet hur saker o ting fungerar inom detta område…………..