Relationer iFokus

Relationer

Etikett: sex
Läst 2020 ggr
ankanle
0

Han vill inte ha sex

Lever sedan ett år tillbaka med mannen i mitt liv. Vår relation började med galet underbart sex. Sista halvåret har det förändrats och jag ligger intill honom på kvällen och längtar efter att det skall bli som det var. Han verkar inte alls ha de behoven, skyller på trötthet, barnen, att han är tjock osv osv. Samt bedyrar att han visst längtar lika mycket som jag. När jag pratar om det har vi sex typ kvällen efter, sedan inget igen. Det är inte så att han inte vill vara fysiskt nära, han är kramig och go, men där slutar det. Känns det igen? Vad kan jag göra?

Karmatarerskanise
0

Har han gått upp i vikt? Mår han inte bra?
Mående och vikt påverkar ofta vår sexlust.

Beror hans minskade intresse av sex på detta så finns det nog inte så mycket du kan göra, mer än försöka få honom att kanske skaffa samtalshjälp för sitt mående eller försöka få honom att antingen gå ner i vikt eller försöka stärka hans självkänsla.

Ibland är det så att man bara tappar lusten för sex i perioder, kanske är det så för honom?

Karmatarerskanise
0

Ingen annan som har några funderingar?

[Dezederia]
0

Precis så har jag det. Fast vi har inga barn och han skyller på att han har mycket att tänka på, vilket han har haft alltid säger han.

Men han vill lika gärna som jag. Jag får inte ihop det redigt. Obestämd

Falurven
0

Måste bara fråga, har du försökt ta initiativet eller vill du att han ska göra det? :)

Tröttnade på att jag är den enda som gjorde det i mitt förhållande. Vi hade också väldigt lite sex. Nu var vi dock ifrån varandra i en vecka alldeles nyligen av lite olika anledningar och efter det vände det.

Mvh Nathalie

Allamej
0

Din kille verkar åtminstone ha dig i tankarna… jag fick bara veta att jag var så avtändande att en socka var bättre och dom skulle jag plocka upp.

Men men, du har en annan sits. Fick mig veta att precis som att tjejer kan tappa sexlusten när dom mår dåligt så gör även killar det. Men eftersom man är van av media osv. att mannen alltid ska stå hård och klar så är så icket fallet.

Stephen Fry - There are many people out there that will tell you that "you can't". What you've got to do is turn around and say, "watch me". Veronica/ Sajtvärd på Smyckestillverkning och råttor

hus-musen
0

Alla har olika sexlust, och det varierar även för män fast man sällan kan se det i media. Där verkar de flesta glömma att killar oxå är människor och inte maskiner.
Om han har sex med dig för att han känner att han måste så är de tinte bra heller. 
Han behöver reda ut sina problem, är man inte i kontakt med sig själv kan det vara svårt att ha sex. Han söker ju sig fortfarande till dig för vämre och trygghet. Ni kanske kan sätta en sexdag? Eller på lördag skickar vi iväg ungarna och gör något mysigt och avslappnande bara vi två, och så får vi se vad som händer på kvälllen. Ingen press bara slappa, för man behöver sånna dagar oxå.

Qui dormit, non peccat

CelsiusT
0

Käkar han mediciner? Sådant kan göra att man tappar lusten också.

Vad gör han när du tar initiativ? Kan du få honom tänd då eller är han inte intresserad av något? Har du ordentlig koll på vad han tänder på och kan du använda det?

Medarbetare på westernridning.ifokus

line84
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Måste bara fråga, det finns ingen risk att han har en affär?