är min magkänsla riktig....??? (lång text)
Skall försöka skriva så kort som möjligt, men ändå försöka få med allt, för jag vill ha så ärliga och raka svar som möjligt.
Gick på julfest förra året med en kille som jag var lite betuttad i. Vi hade kommit överens om att gå dit och hem tillsammans. På festen så pratade och dansade jag med en kille (som jag lämnat ifred då jag trodde han var gift, vilket var helt fel). Vi hade lite pusskalas och jag blev väldigt intresserad i honom, men det blev inte mer eftersom jag skulle gå hem med min "date" (som jag snabbt dumpade).
Vi jobbar på samma firma men i olika städer, så jag började e-maila honom om att jag tyckte gårdagen var trevlig och att min date inte var något för mig. Vi höll på att e-maila några gånger i vecka och han sa att han bara var ute efter skoj. Sedan blev jag trött på detta då det inte gick framåt, så i typ 2 månader så vart det bara jobb-mail inget privat.
Eftersom jag har börjat jobba 2 gånger i månader på hans jobb (stor koncern) så första gången vi möttes fick jag ett mail dagen efter att det var trevligt att träffas igen och vi tog då upp e-mail kontakten igen.
Vi har länge dansat runt granen om en flaska whiskey som vi skojat om att jag skulle bjuda på. Han sa bestämt att vi skulle dricka den tillsammans. Sedan var det hans tur att vara på mitt jobb i 3 dagar och under ett möte som han var på kunde han se mig hela dagen och våra blickar möttes flera gånger. Så jag tog tjuren vid hornen och bjöd hem honom. Han bor ca 1 timme ifrån mig. Vi satt och snackade och helt plötsligt så kysser han mig och jag smälter. Men sedan fortsatte vi att prata och vi var båda överens och vi definierade "skoj" men han var rädd att göra mig besviken eftersom han inte är ute efter ett långt förhållande (han har 4 barn och har dem varannan vecka, så han är mycket med sina barn). Han sa flera gånger under kvällen att han mådde bra. Han åkte hem tidigt på morgonen eftersom han skulle ha ett möte (min chef skulle vara med så jag vet att det är sant).
Dagen efter så mailar han mig "tack för sist, det var skoj". Ingenting mer hände och jag mötte honom 3 dagar senare då jag var på hans jobb. Jag kunde se skillnad på honom, han pratade mer med mig och i ögonvrån kunde jag se att han smålog åt mina skämt (vilket jag alltid gör). Men inga e-mail. Så när jag skulle hem slängde jag iväg ett "ha en mysig helg". Till svar fick jag tack det samma och vi får hitta en dag och utveckla vidare.
I lördags var jag med några kompisar i hans stad och jag slängde iväg ett sms om var jag var. Några timmar senare fick jag svar och vi höll på att sms varandra till 01:30 då jag kom hem. Sms var inte långa men mer av sexuell natur och om jag hade skoj med någon annan.
Nu har det gått en vecka och jag har inte hört någonting ifrån honom och jag vill inte höra av mig mer, men ändå säger min magkänsla att han bara är bränd och han testar mig? Vad tror ni????
May the force be with you :)
Jag tror nog at han är intresserad men att han nog tänker på sina barn i första hand.
Jag tror inte att han vet vad han vill.
Jag skulle nog höra av mig en gång till och se om det skulle ske något framåt:P
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
tack för ditt råd.
Det är så jag också känner men jag vill inte skrämma bort honom genom att vara för pushy…
May the force be with you :)
MEn mejla och fråga om ni ska ta en fika på stan kanske? :)
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)