Relationer iFokus

Relationer

Etikett: kriser
Läst 2388 ggr
rayman92
0

Kille som är osäker på sin läggning!

Hej! Det är så här att jag är i ett förhållande med en underbar flicka! Vi har varit tsm i snart 3 år och vi är väldigt lyckliga! Men jag har börjat få jätte konstiga tankar.. Ibland känns det så jävla rätt att vara tsm med min flickvän men ibland känns det även så himla fel… Jag vet att jag altid har dragigts åt killar med har aldrig vågar säga det till någon..  Och dom gångerna när allt är fel så känns det som om det borde vara en man som ligger i sängen istället för henne…

ahhh!!! Jag hatar att vara så himla osäker…. Jag vet inte om jag borde göra slut med min flickvän och vara singel ett tag?? Eller vad ska jag göra?? :/

Ni får utsäkta alla stavfel och skrivfel! Det är inte altid lätt att ha läs och skrivsvårigheter!

[mysvensk]
0

Be inte om ursäkt för dina svårigheter (Även om det på sätt och vis är bra att du gör det, för din skull så du slipper få onödig skit pga det).

Jag vet inte hur du ska göra, har inga underråd. Skitjobbig situation du är i! Jag tycker bara att du ska följa ditt hjärta och att du borde få en kram!

Ett alternativ är ju att ta en paus om det skulle funka för er.

Kram på dig!

[Ninni89]
0

förklara hur du känner, du behöver ju inte berätta att du är åt andra hållet.. älskar hon dej så förstår hon .. gör slut å känn efter riktigt odentligt , så kommer det nog av sej själv sen :)

line84
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tycker att du har kommit en lång bit genom att berätta om det här!! Känner du som gör så är det kanske killar som du ska vara med.. Känn efter ordentligt! Och tänk inte på att du sårar din tjej, nu måste du tänka egoistiskt. Innest inne vet du kanske egentligen hur du vill ha det men är rädd för att ta steget?

Hur gammal är du?

[mysvensk]
0

För övrigt kan du ju vara bi (vilket jag också tror att du är) och då är det ändå ingen lögn att vara ihop med din tjej

line84
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#4 Precis.. :) Gäller bara att känna efter hur man vill göra. Kanske måste man vara med någon av samma kön för att vara helt säker på om man är bi/homo.. Annars är det kanske bara ren nyfikenhet. Jag vet inte..

rayman92
0

#1 jag har tänkt på att ta en paus men det känns inte så bra just nu då vi snart ska åka utomlands :/

#3 Ska säga att jag har kännt så här i lite över ett år :/ Det är så svårt att bara börja prata om det.. Jag hatar att såra folk :( Jag är 18 år!

#4 eftersom jag aldrig riktigt kan säga att jag har känt mig sexuellt attraherad av en kvinna så vet jag inte.. Jag har länge funderat på om jag kanske helt enkelt är gay..

tack för att ni svarar! Det är altid skönt att få lätta på hjärtat!

[mysvensk]
0

Lycka till i alla fall:/

Maila här på iFokus om du vill prata lite djupare!

KRAM!

Wand
0

Du kanske skulle behöva prova hur det känns att vara med en man innan du fortsätter att vara med din flickvän? 
Det är så svårt att veta utan att få känna. Om du vet att du har dragits till män/killar länge så finns det ju en stor chans att du är homosexuell eller i alla fall bisexuell.
Jag är bisexuell och kan känna ibland att jag saknar att vara med en kvinna, men jag vet ändå att jag älskar min pojkvän och att jag aldrig vill vara med någon annan. Aldrig.

Jag tycker att du ska diskutera hur du känner med din flickvän, att du är osäker på hur du känner och osäker på vad du vill. Ni kanske kan ta en paus och vara ifrån varandra ett tag så du får tid till att tänka och göra upp?

Du kanske kan ta kontakt med bisexuella/homosexuella killar och fråga hur det var innan de insåg att de inte var attraherade av Kvinnor, och fråga hur de insåg det?

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

ettlitetalias
0

Min kille är nyfiken på att ha sex med killar - och jag känner faktiskt att det är helt ok. Så länge han inte smyger iväg i hemlighet, utan är öppen och ärlig och kommer till mig och säger "du, jag funderar på om vi skulle åka iväg över helgen för jag känner att jag är redo att prova på hur det är att vara med en man" så skulle jag vara den som bokar tågbiljetterna snabbare än blixten! Visserligen inte riktigt samma situation som du befinner dig i, men ändå. Risken finns ju att han vill prova just för att han känner att han vill vara med en man istället, men den risken får jag ta. Jag vill ju att han ska vara lycklig, och visar det sig att han bara vill ha sex med män så är det ju fint för mig :)

Gur4m1
0

Kan ju vara att du är bisexuell :) Prata med tjejen om dina funderingar, för hon kommer få reda på det förr eller senare ändå om du ändå funderar på att göra slut- så här kanske hon istället kan stötta dig. Det västa som händer är att ert förhålland etar slut- vilket du ändå går i tankarna att göra slut på.

Folk är så olika. Om min man blev bisexuell så skulle jag nog ge honom frieten att utforska det. Jag känner mig inte hotad av andra män- däremot av andra Kvinnor. Men folk känner ju olika runt detta.

Sen är det kanske bara en fantasi som sedan tappar luft när du får försöka utforska det. Mött många som är bisexuella eller trott sig vara det- men när det kom till kritan och de fått utforska den sidan har de ändå alltid valt att vara med en kvinna (eller bara en man).

Vad du än gör så ska du inte kväva dessa känslor det är inte bra för dig eller rättvist mot din flickvän anser jag. Men hur du går vidare kan bara du välja vad som är rätt.

Men vad du än väljer så var ärlig mot tjejen- att vara "snäll" och "inte såra" är faktiskt det som sårar mest i långa loppet.Var ärlig, rak och klart hon blir ledsen- det lbir hon oavsett vad du säger- men vem vet- kanske har hon misstänkt det? Jag misstänkte min kille (ex) för det och han visade sig vara bi. Det är ju nästan skönare som tjej att höra att en man vill göra lsut för han är gay, för då är det ju utom min kontroll- det handlar alltså inte alls om tjejens dragningskraft- på sin höjd kan hon bara vara glad åt att hon lyckats "snärja" en gay så pass länge ändå ;)

Hoppas du hittar dig själv i denna fråga! Lycka till!

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com