Journalist söker medverkande
Hej!
Jag heter Hella Mörner och är frilansjournalist och stylist. Jag söker medverkande till olika tidningsreportage. Passar du in i något av dem? Om du är intresserad, messa INTE här på iFokus, utan skriv ett mejl med kort presentation av din historia, hur gammal du är och vilket telefonnummer jag når dig på. Min mejladress är hellamorner@gmail.com Hälsningar / Hella :
Tjej 40-50, som krisat med någon och sen hittat tillbaka, till reportage i Tara
Till ett reportage i tidningen Tara söker jag en tjej mellan 40 och 50 år som haft en kris i relationen med en förälder, ett barn, ett syskon, en kollega eller en väninna. Kanske du bröt kontakten med mamma när du var uppe i en egen personlig kris? Kanske du och kompisen slutade umgås på grund av oskiljaktigheter? Ni hittade dock tillbaka och har nu en bra relation, kanske starkare än någonsin.
Fokus är på dig, men din förälder/syskon/väninna ska också medverka. Ni får självklart godkänna texten före publicering. En duktig fotograf tar bilder i studio, en makeupartist fixar hår och smink och jag kan hjälpa till med kläder vid behov. Om ni inte bor i Stockholm så betalar Tara resan. Ett arvode utgår också.
Intresserad? Mejla mig kort er konflikthistoria och ett telefonnummer där jag kan nå dig, till hellamorner@gmail.com
Med vänliga hälsningar / Hella Mörner, journalist och stylist
Från hellebelly:
Du tjej som haft en jobbig relation med svärmor, men som sedan blivit bra
Till reportage i Amelia och Tara söker jag tjejer i åldern 23 – 50, som har haft en jobbig relation till sin svärmor. Relationen till svärmor ska dock ha blivit bra och jag vill intervjua er båda om problemet och hur ni kom över det.
Bilder tas i Stockholm av en superduktig fotograf, en makeupartist fixar hår och smink, jag hjälper till med kläder vid behov. Tidningen betalar resan om ni inte bor i Stockholm. Självklart får ni godkänna texten före publicering.
Intresserade? Mejla en kort berättelse samt telefonnummer så jag kan nå er, till hellamorner@gmail.com
Med vänliga hälsningar /
Hella Mörner, journalist och stylist
Från hellebelly;
KK:s/friends with benefits (kompisar som även har sex ibland) söks till reportage i Amelia. Ni är 21-42 år.
Till ett reportage i Amelia söker jag kompisar som är KK:s / "friends with benefits". Ni har alltså inte ett traditionellt fast förhållande, utan är kompisar som har sex ibland. Det har funkat så i minst några månader och ni är överens om att det ska vara så. Båda två ska medverka i reportaget. Ni är mellan 23 och 42 år.
Foto tas av en duktig fotograf i en studio i Stockholm. Ni ska visa ansiktet så reportaget är INTE anonymt. En makeupartist fixar smink och hår och jag hjälper till med kläder vid behov. Ni får självklart godkänna texten före publicering. Amelia betalar resersättning om ni inte bor i Stockholm. Ett arvode utgår också för medverkan.
Intresserade? Mejla info om er relation och ett telefonnummer där jag kan nå dig om jag vill prata med dig, till hellamorner@gmail.com.
Vänliga hälsningar / Hella Mörner, journalist och stylist