sex med en vän?
jag o en man (kalla han för matrix) fick kontakt via face book!
vi har många gemensamma vänner o till en början så va ja inte intresserad av han… men med tiden växte det o vi chattade en hel del, tillslut om ALLT!!
om sex, relationer, problem ja allt.. tom fantasier om oss ;) va vi ville med varandra mm.. han träffade en annan lite ytligt, o det gjorde jag med. Ibland kunde vi ventilera våra problem med varann matrix o jag när det stormade med de vi träffade..
under de senaset månaderna har vi setts mer o mer, dessutom haft sex.. han visar respekt mot mig o ja litar på han.. det är mycket pussar o kyssar o hörs av hela tiden från morgon till kväll på face…
det har blivit en konstig relation.. vi ses så men sen kan vi båda träffa andra som vi är med :O/
jag har börjat känna mer o mer för han, men vet att han väntar på en tjej som han är jätte kär i. Hon har nyligen blivit singel o hela den storyn har ja vart vid sidan om..
nu har ja däremot pratat med han o sagt att vi ska inte ses så som vi gjort, för jag vill dejta nån som vill mer än det som är mellan dig o mig sa ja till han… han förstår va ja menar, men sa att vi kan väl ses så här tills jag hittar nån annan.. nä sa jag..
det känns respektabelt mot mig, men ändå känns det lite ledsamt… det är så mysigt när vi är med varandra..
Tycker det är ett bra beslut att inte fortsätta träffas som ni gjort. Det skulle varit skillnad om ingen av er hade känslor för någon annan, att det var mer som ett öppet förhållande. Men eftersom han har det så sårar du ju bara dig själv genom att vara med honom.
Du hittar snart någon annan som vill samma sak som du :)
Tack för ditt svar :)
jo det känns bra, som jag respekterar mig… den där lilla stunden av närhet blir bara det en låååång tomhet av sen.. tänker att va ger det mig då?
ja visst skulle det vara skillnad om nu han i det här fallet inte ville ha en annan, då hade vi ju dejtat som man ska göra….
känns lite jobbigt just nu… men med tiden så ede helt klart värt det
#2 Klart det kommer bli bättre med tiden :) Kämpa på nu bara! *kram*
Tror det var ett klokt beslut. Och visst kommer det bloir bättre 
Om relationen int elängre enbart ger glädje och njutning utan även sorg och längtan efter mer- så är ditt beslut klokt och stå fast vid det :) Bättre avbryta det nu medan du har kontrollen än att "trånandet" blir mer seriöst och du slutar upp att bli ordentligt sårad.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
hej o tack för era kloka ord..
jag har vart o klok kanske med i helgen visste ja han va ute o ja skulle va hemma.. ja tänkte att han kommer höra av sig ( vilket brukar hända mer o mer när han e ute)
sorry ja fick saknar dig! sms… (sorry skriver han pga att ja sagt att han ska ta det lugnt med sånt för det triggar mina känslor)
han va onykter o ja vart glad ändå o skickade att ja vart det..
hanville ha mig, o det vart svårt för mig.. ja sa kom till mig, vilket ja absolut inte trodde han skulle med det gjorde han 
han kom till mig o vi kramades hela natten, på morgonen vart det mera åt sex men inte hela vägen.. han pikade mig med att ja hade sätt upp regler o då skulle han följa dem.. det var viss retandes i det..det hela vacklade o ja ville ha en sista gång med han för sen skulle vi inte ens sova vid varann.. (låter löjligt kanske men i stunden så där vill man bara )det vart inte så vi åkte iväg o gjorde annat hehe
men igår tog ja mitt mod, lite test så där.. ja ställde krav, vilket ja hade på känn det skulle bli som ja trodde om han..när han sa nu ska vi ju inte ens ha sex mera sa ja jo det kan ja!!! jag kan va med dig… men du vill väl vara med andra med? jag kan hålla mig till dig inga problem… han vart ställd..
ja sa det är upp till dig,… det vart krav för det va som att ja sa att ja inte ville vara med han om han va med andra..
det vart som ja trodde, hahn ville hålla sig till våran plan.. att inte vara med varandra..jag tyckte det va trisst men då vet ja i alla fall… han tycker inte om mig så pass att han kan bara vara med mig
Bra att du ställer krav, förstår att det är jobbigt att avstå- efterom du är den med känslorna så ä det lätt för honom att manipulera dig, retas och locka dig- bra att han iallafall försöker bry sig om dig men det är ju svårt att stå emot! :)
Modigt att våga stå upp för dina känslor,nu fick du svar på tal och han kanske ändrar sig men jag skulle inte sitta och vänta på den dagen!:)
Stå på dig och lycka till!!
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com