Min kille river sönder mina trosor
Hej
Jag har träffat en kille som
har en lite speciallare som jag inte tidigre har varit med om
Han river sönder mina tosor. Vissa har varit mina favoriter.
inte populärt från min sida. Jag har aldrig varit med om detta tidigare
Vet inte hur jag ska hantera detta. Han säger att han blir upphestad
av detta. Har ni några erfarenheter av detta. jag förstår inte detta
Vad har ni gjort i denna situation.

De är väl bara att säga sluta ha sönder mina trosor? Alternativt ska du ha sönder dem så får du köpa nya.
Qui dormit, non peccat
låter som en som tänder på sånt där typiskt porrfilmsaktiga grejer som "nu har jag dig.. kvinna ;) du är min" sen drar man sönder plagget i ett ryck för o känna makten o tända på det, nej men, något sånt.. har du inte sagt till honom att du inte gillar det?
Säg till honom att sluta om du inte gillar det.

Föreslå att om han tänder på det kan han få köpa en uppsättning trosor att använda för just det ändamålet (om du skulle tycka det kändes okej, såklart), för att du vill ha dina egna trosor ifred!
Håller också med om att du måste sätta ner foten.
Säg åt honom att du inte uppskattar det. Känner du att det är ok, men att du inte vill att han har sönder dina trosor, så be honom köpa en uppsättning som har "har lov" att ha sönder.
Måste han just riva sönder trosorna?
Kan han inte bara "gosa" med dom eller något annat
Lustig kille…..
/Maria
gör han det varje gång med eller? han lär väl tända på den där maktkänslan som jag sa, men gör du det? och som dom andra säger, be han köpa några som han får göra det då, min hade knappt velat göra det utan o fråga isåfall om han vore som din, haha.. han vet hur tjejer är med sina grejer o hade trott jag skulle bli skitsur om han rivit sönder mina favoriter :D
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag kan tänka mig att det är något sådant som #2 skriver.
Men säg att han får sluta upp med det där eller också får han köpa egna trosor eller dra sönder sina egna kalsonger. Fungerar inget av det skulle jag skämtat en eller ett par gånger och rivit sönder hans favorit-kallingar och sagt att jag tänder på att dra sönder dom. ;)
Tillagt senare
Min kille skulle visst tycka att det vore intressant/roligt/upphetsande att riva sönder mina trosor när jag nämnde tråden :o :P
swiss, hahah.. är inte förvånad faktiskt, tror de flesta killar tycker om o känna den där lilla "makten" o va man.. :P
Men hallå? Varför låter du honom hållas? Det är väl bara att säga ifrån? Annars får han som sagt köpa en uppsättning åt dig som är till för det!
/Christine
tack för alla svar.
Jag tror jag har en lösning på detta problem.
Har fyndat på hm nu på hans bekostnad :)
Är detta ett vanigt betende att killar har har sönder trosor / nylsonstrumper.
alltså jag hade blivit tokig eftersom jag inte har lust för nya trosor, min kille hade dock haft problem med att göra sönder dem haha, dom är "välsydda"! 
Hade han haft sönder mina favvisar med flit hade han fått gå raka vägen och köpt precis likadana fast 5x så många fler!
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Jag har aldrig hört talas om någon kille i min omgivning som brukar göra det hehe :P och om min kille skulle vilja göra det på mina trosor, skulle han fått lov att köpa nya trosor åt mig ;)

Det var ett dyrt nöje din pojkvänn har.
Säg att en trosa kostar 70kr. 70kr X exempelvis 10st = 700kr!
Jag skulle aldrig gå med på det. En gång må väll vara hänt, men att regebundet dra sönder trosor skulle jag aldrig gå med på.
Drar han sönder dom när han ska ta av dej dom, eller kommer du hem och hittar trasig trosor? Jag har inte hört något liknande tidigare.
#14 Hahahaha, jag hoppas det är när dom ska av. Kul och komma hem och killen har roat sig med att slita sönder ens trosor 

Hahaha kanske det ;)
Knasigt beteende från din killes sida. Det är en sak att riva sönder underkläder om båda är med på noterna, men att inte fråga innan är respektlöst.
Jag tycker minsann att du skall plocka med pojkvännen ut på en liten shoppingrunda efter varje gång han river sönder trosor. Förhoppningsvis inser han att det blir ett kostsamt nöje för hans del. 
Ett annat hett tips, kan ju vara att han köper på sig ett gäng med billiga trosor som du kan ta på dig inför sexakten.
Men, som sagt: Shoppingrunda med killens plånbok!
#18 Jag tror inte att han skulle tycka att det är lika "kul" om han frågar "Får jag riva sönder dina trosor?"
Men jag håller med dig att de ska ut och köpa nya trosor på hans bekostnad varje gång han river sönder några 

Nu har jag städat ur troslådan och jag har verkligen försökt att dra sönder några trosor. Det var helt omöjligt. Klipper killen lite i dom före för att dom ska gå sönder lättare? Annars så tycker jag att det kan vara svårt att få till ett sensuellt trosrivande om man får ta i för kung och fosterland för att få sönder dom. Förstår heller inte varför man skulle vilja göra det flera gånger, det blir ju gamlat efter man gjort en sådan speciell grej en gång 
#0 Är det bara dina trosor han är intresserad av? Annars kan du ju sätta upp lappar och göra en insamling
/Maria
#20 Ja, det är minsann inte det lättaste att slita sönder trosor :/
#21 Hahaha ;)
Haha riktigt roande att läsa den här tråden!! Inget roligt med TS problem såklart men allas svar är hysterisk roliga ^^

Låter killen riva sönder de strumbyxor som redan gått sönder4 och ska kastas. Men då genom att vara lite hårdhänt när de ändå ska av innan sex ;)

#24 Ja det kan ju vara kul om dom ändå redan är trasiga! Mycket lättare att riva sönder strumpbyxor..fattar inte hur man lyckas ta sönder trosor på löpande band!! haha
inte läst allasvar eller dina svar- bara trådstarten. Jag har mött på liknande killar men där bh:ar och blusar/tröjor satt livet till. JAg kan förstå att detta är upphetsande för vissa killar, är inte min plats att dömma den biten- men om han ska riva, oförberett- dina trosor, som du faktiskt köpt- och gillar så får han börja köpa nya till dig! Ersätta det han tar sönder- ELLer förvarna dig så du kan använda några trollor du ändå tänkte kasta eller liknande- men jag har en känsla av att det inte duger för honom. De tär just hettan i stunden som han gillar
Så be honom att sluta, ha lite sake kvinna! Vadå vet int ehur du ska hantera detta- Kräv honom på pengar eller sluta låta honom riva sönder dina trosor- eller tar han dig seuxellt mot din vilja?
Låter i örigt som en man med "rape- issues" isf. Om han gör saker mot din vilja och har det där "maktbehovet" (som de flesta män tycker är trevligt att känna ibland men det ska ju inte gå överstyr :> )
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
I min värld är inget okej om inte båda är med på det. Jag har svårt att se varför man ska "gå med på" en sån grej annat än undantagsvis (på hans födelsedag kanske
) bara för att vara honom till lags om det inte ger dig något, eller kanske till och med tvärtom?
Har han svårt att ta ett nej i andra sammanhang också? Hur viktig är han för dig?
Om du tycker det är ok med detta rollspelet så att säga så tycker jag antingen pojkvännen får inhandla ett "slit oxh släng" lager, eller sp köper du rivvänliga underkläder! Vet att jag sett underkläder med kardborre/tryckknappar som faktiskt då kan återabändas. Betydligt billigare!
Hakuna matata!