jag vet inte...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
var ska jag börja…? jag har träffat en kille för kanske 4 mån sen, då på en fest. jag tyckte att det verkade som att han verkade intresserad, då han la armen om mig, ville absolut ha mig på sitt lag när vi lekte lekar, ville inte att jag skulle gå, försökte hålla mig kvar, skröt om mig…
sen träffades vi på en annan fest för ca en vecka sen, då han pratade lite med mig och "sparkade/puttade" på mig när han gick förbi och gav mig en del blickar och småretade mig på skoj…
och då till ikväll, vi pratade, skrattade, han var lite mer tillbakahållen, men när vi gick samtidigt och hämtade kaffe så sa han att han "nog skulle ta lite kallvatten i kaffet för den var ju så heeet!" med betoning på "het" samtidigt som han tittade på mig…
fasen, jag blir knäpp! vad håller han på med? är han intresserad? problemet är att jag vet att han redan har ett förhållande, och hon var med ikväll…
jag tänker inte alls på att ha ett förhållande med honom, jag vill bara veta om han verkligen är intresserad…
men han är ju snygg som f*n! och jag blir ju liiite sugen, men nej… han har ju som sagt ett förhållande, och det vore fel annars!
och vi har som varit på samma fester mm i flera ÅR , men nu plötsligt visar han intresse (?) innan har jag varit som luft…

Han verkar lite intresserad men har han redan en flickvän så ska du inte ta honom. fråga honom vad han håller på med, vad menar han? är det en oskyldig flört eller är han intresserad av dig.
Tänk även på att om han lämnar sin tjej för dig, vad säger att han inte kommer lämna dig för en "bättre"…
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Jag hade inte brytt mig för 5 öre om det gäller en kille som redan är upptagen. Är verkligen inte charmigt tycker jag(snarare motsatsen) och totalt ointressant, hur snygg han än hade varit. Tänker på stackars flickvännen som förmodligen är helt ovetandes om hur han beter sig.
ja! jag känner henne dessutom och vi är väll mer eller mindre vänner t o m…
och nä, jag kommer abolut inte bry mig så länge han inte är singel… kommer behandla honom som vilken annan vän som helst! för vänner kan man väll vara…
#4 Blir ju lite svårt att vara vän med någon som raggar på en bakom ryggen på sin partner. Eller det hade varit omöjligt för mig.
om det nu är så att han är intresserad så får jag väll upplysa honom om att det är bara vänner eller inget alls! för jag vill vara hans vän, och jag tror inte att JAG skulle ha problem med att vara bara vän. sen att han raggar på någon bakom ryggen på sin partner är ju igentligen inte mitt problem… iof jag är ju kanske orsaken till det och då på sått och vis inblandad, men så länge jag inte gör något olämpligt så är det ju faktiskt deras problem…
för jag tycker ju inte heller att det är shysst gjort av honom, så länge han inte tänker göra slut rätt omgående…
#6 Menade mest att det ju visar vad han är för typ av människa, och är det en sådan människa du vill ha i din närhet så ok.
#2 men igentilgen, om han träffar någon som han heller vill ha än mig och bestämmer sig för att det är så han vill ha det, vad skulle det göra då? har han starkare känslor för någon annan så är det ju bara att acceptera det och gå vidare…
vad är det som är så hemskt med att han lämnar en för någon annan? det är ju trots allt hans val…
däremot skulle jag inte acceptera en massa velanden eller att han är otrogen hur länge som helst… om han söker efter en ny så är han uppenbarligen inte nöjd med det han har… och då får han ju göra sig av med det han har först…
#6 nu tycker jag ändå inte att han är en idiot bara för att han inte gör det han borde (göra slut och börja ragga ELLER helt enkelt inte ragga alls) vi gör väll alla fel… jag tycker ju självklart inte att det är shysst det han gör mot henne, men det har ju inte hänt något "allvarligt" ännu.. (tycker jag) vem vet, de kanske har ett öppet förhållande… och hon vet om det och tycker att det är helt ok…
#8 Ja, där ser man hur olika vi värderar saker och beteenden hos andra :)
Ja gundrar mest
1. Hur blir det med vänkrestsen där ni festar ihop om han plötsligt börjar hoppa över till din sängkant?
2. Är du väne ller inte med tjejen han är med? Lutar mest åt "inte" av det jag hör. Du väljer k*k före vänskapen med henne och det är väl okej för vissa, själv skulle jag inte ens röra en kille som en vän haft ihop det med- så liten är ingen by!
3. Man får vad man sår. Är ni vänner men du vet att han raggar så vet jag inte hur bra vänskap det blir.
4. Han ÄR en skit som raggar före han dumpar, så enkelt är det. Alla kan göra misstag men det förändrar ju inte misstagens natur. Jag har tex aldrig gjort det "misstaget" och därför ställer jag mig högt ovanför det beteendet. Det är oerhört lågt i mina ögon att svika den man är med, därför skulle det vavra en stor turn-off för min del och en kille som visar sådan karaktär skulle vara helt ointressant både som pojkvän och tillfällig sexkamrat. :D Så folk är olika ja.
5. Han verkade intresserad men verkar ha backat- du var för långsam!! :P
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
2. jag är vän med henne, inte sedan länge dock…
5. jag har ju självklart respekt för henne, därav är jag "långsam" och lägger mig inte i deras problem… eller kanske hans problem, för jag tror inte att hon vet något.
Jag tycker du ska säga stopp eller berätta för din kompis vad han håller på med. Jag har varit den ovetande tjejen och jag hade hellre velat att någon sa det till mig, under tiden det höll på och inte efter att det tagit slut…
#12 jadu, det kanske jag borde… men jag vill inte bli ovän med henne, inte med honom heller! så jag lägger mig inte i…
och sen, känner jag mig ju inte säker på om han verlkigen stöter å mig, och om jag då berättar det för henne och det inte alls är så, så är det inge ku…
*kul
jag tycker det är rätt uppenbart att han stöter på dig dock. det kanske kan vara på skämt enligt honom, men det ligger allting en viss sanning i skämt. och från mina egna erfarenheter, så skulle det inte förvåna mig om det var fler än dig han gjorde så mot, men det behöver inte alltid vara så. tycker väldigt synd om hans flickvän.
Det sätt hans tött på dig-är svårt attlägga fram för tjejkompisen faktiskt- så att hon ska känna "okej, tack för att du berättar, min kille är ett svin". Än så länge är det ganska "harmlöst" flirtande om ens det. Jag tror såhär- att då han gick som hårdast åt dig så kanske de hade en svacka i relationen som fick honom att försiktigt söka efter en ny tjej?
Nu är de back on track men det hindrar ju inte att han ändå "påbörjade" något med dig och kanske är lite, lite nyfiken/intresserad på fönstret han öppnade till dig. Som du sa, ni har festat ihop många gånger utan att han ens tittat åt dig, ni har gemensamma bekanta och nu senaste gångerna har han dragit sig tillbaka lite, om än några subtila hintar som lika gärna bara kan vara övertolkning. Många vill hålla ett fönster öppet ifall relationen går åt skogen. Är nog rätt naturligt för många att söka sig inom "umgängeskretsen" när en relation "svajjar".
Förstår att du inte vill bli ovän. bäst är att du glömmer hans flirtande.
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com