Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1846 ggr
Karmatarerskanise
0

Var vill du vara just nu?

Om du fick välja fritt, var hade du då varit just nu? Där du är?
I en annan stad eller kanske i ett annat land? Eller känns det som du hade velat ha ett helt annat liv?

ChristineL
0

I sängen och sova, men jag ska strax iväg och jobba :S

pyromanen
0

Vill vara precis där jag är.

Niini
0

Såvida nån hade betalat för oss så skulle jag vilja vara på Maldiverna med maken igen :)

Maria
0

Jag trivs väldigt bra med mitt liv men skulle vilja ställa tiden några veckor fram då jag förhoppningsvis ska börja arbeta igen.

Det hade inte varit dumt med en solig strand och ett ljummet hav kanske på Kreta några dagarGlad men jag vågar inte flyga ännu.

/Maria

Destany
0

Hade velat vara ledig men jobbar

Mona22
0

Hade velat varit frisk och bott med min gubbe i Australien.

Gur4m1
0

Just nu ett helt annat liv :> Får jag behåla mitt gamla också? Att avra två perosner skulle ju äga. Men ja, ett nytt liv, ett liv dr jag tex började klämma ut kidz när jag var 25 och startade eget företag som 23 åring :P och därmed skulle sitta rik med eget hus, inte sitta och plugga historia inför ett prov nästa vecka -_- yup. Det hade varit skönt.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

JustMySelf
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

i vanliga fall hade jag nog svarat new york eller paris, men nu är det så sjukt kallt ute, så jag svarar något riktigt varmt och soligt land :)

Wand
0

I min pojkväns armar. Det räcker för mig!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[Theriss]
0

Jag hade velat sitta i en villa istället för denna trånga tvåa.

Zofia89
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hade velat ha ett helt annat liv… Mår bara skit hela tiden, blev dumpad för en månad sedan å vill int ens sova mera för att ja int vill komma ihåg allt pånytt varje jävla morgon och gå hela dagarna och försöka övertyga folk om att jag e okej…

Ja e jätte kär i en kille i norge, som jag skrev i ett inlägg (nykär)… Men de ja verkligen vill e att mitt ex skulle komma tillbaka, men han övertygar mig hela tiden om att de aldrig kommer ske… De e han ja verkligen älskar just nu!

skotty
0

Jag skulle antingen vilja vara hos min bästa vän i Italien, 1½ år sen jag träffade henne sist.. Eller så skulle jag vilja vara hos en viss person nere i Skåne :P

Fast allra helst någonstans, var som helst, med min mormor, fast det går ju inte..

ricca85
0

Jag skulle vilja vara någonstans i södra halvan av Sverige tror jag.. inte här uppe i norr i alla fall.. Tänker försöka få igång en flytt ner i början av nästa år men det känns lite jobbigt då man inte känner någon där nere direkt.. men det måste ändå göras för jag kan bara inte stanna här.

Jetaime
0

Jag vill inte vara här. Jag vill vara någon  annan stans med människor som verkligen bryr sig och betyder nått.

Gur4m1
0

#13 gör det! JAg bodde tidigare uppe runt Lule-traktera och nu bor jag i Linköping och det är det bästa jag gjort i mitt liv- trots att bekantskapskretsen reducerades brutalt. Bestäm dig för vilken stad och skriv upp dig på deras bostadsköer, kanske fundera på att plugga så lär du träffa nya vänner fort :) Även via jobb såklart ^_^

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

[Mairah]
1

Känner mig rätt nöjd där jag är just nu Glad

[FruStein]
0

Jag hade gärna varit på semester i Mexiko. ^^

HannaM
0

Jatack, ett annat liv. Eller ja, jag kan ta med mig dom som finns runt mig men resten är inget att ha alls.

Aviendha
2

Just nu hade jag helst av allt velat vara hos en mycket kär vän, prata hål i huvudet på varandra över en kopp te eller betrakta tystnaden som inte alls känns konstig när vi är tillsammans. Eller hänge oss åt något impulsivt projekt bara för att.

HannaM
0
Aviendha
0

Ja! Eller gå/åka längs vägar man aldrig sett förr. Eller virka bäver.

Otario
0

Säger samma som #9!

/ Emma

Sarah
0

där jag är fast om en månad eller två så jag slipper all stress jag har nu :)

[mejja]
0

i ett varmt land, sola o bada =)

Lorita
0

Jag har lediga fredagar och det är fredag i dag så jag är hemma och det är den plats på jorden jag trivs absolut bäst Skrattande

Med vänlig hälsning Lorita
Sajtvärd för Konstnärer, Welshponny och Westernridning

PogoPedagog
1

Jag vill flytta in i det hus vi är nära att få köpa. Längtar så efter att få sova ihop med min sambo första natten i ett alldeles eget hus!

Simuala
0

I en stuga i skogen med min förälskelse, där vi skulle sova hela helgen med avstängda mobiler…

Anna
0

Hos min pojkvän i Kalifornien. Han flög hem dit i onsdags efter att vi spenderat tre månader tillsammans här i Sverige. Visste inte att man kunde sakna någon såhär mycket… Flyger förhoppningsvis dit i januari lagom till vår ettårsdag, men usch, distans är jobbigt.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Karmatarerskanise
0

#28 Usch, kan tänka mig hur jobbigt det måste vara med sådan distans!

Anna
0

#29 Det är det verkligen! Att säga hejdå på flygplatsen var det jobbigaste jag någonsin gjort. Att inte veta när man träffas igen… Som tur är kommer han flytta hit i vår/sommar, annars vet jag inte vad jag hade gjort.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Karmatarerskanise
0

#30 Men vad kul att han flyttar hit :)

Ketang
0

Jag hade velat sitta i en bil på väg mot Death Valley (usa) med kameran i högsta hugg!