Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1231 ggr
[Momiji]
0

Måste bara skriva av mig

Skit också, det försvann inlägget jag skrev. Tar det kortare då, orkar inte skriva hela.

Jag har en klasskompis som jag är jättebra kompis med. Hon har nu blivit tillsammans med en kille som jag verkligen inte gillar. Jag är jätteglad för hennes skull men inte för hans. Dessutom förstörde han för mig en gång när jag försökte att stöta på en tjej på skolan Skrikandes

Jag är alltså glad för hennes skull, för att hon är så lycklig. Tycker inte att han förtjänar henne(om än jag vet att han aldrig skulle göra henne illa). Samtidigt är jag glad för att han nu förhoppningsvis inte kommer att förstöra mina fortsatta försök att flörta med den tjejen på skolan som jag är intresserad av.

Har ingen aning om vars jag ville komma med detta, var bara tvungen att skriva av mig

Karmatarerskanise
0

Kanske kommer du ändra uppfattning av honom nu när du förmodligen kommer lära känna honom. Ni vill ju båda din kompis bästa, och då hoppas jag att han inte försöker förstöra för sin flickväns bästa kompis :)

[Momiji]
0

Tror inte jag kommer ändra uppfattning om honom. Vet vem han är sen jag gick i lågstadiet och sen dess har vi alltid gått på samma skola(han är 1 år äldre än mig)

Karmatarerskanise
0

Jaha. Då är det väl tur att det i alla fall är din kompis som är med honom och inte du ;)

Har också haft vänner som blivit tillsammans med idioter. Som tur är har det inte hållt länge. Hade varit jobbigt att behöva umgås med en person man inte står ut med.

Du får hoppas på att han ändras som person.

[Momiji]
0

Jo, hoppas bara han inte kommer att störa våra planer som vi gjort inför skolavlutningen bara.

Karmatarerskanise
0

#4 Fast det är väl isåfall din kompis som förstör dom om hon ändrar sig?

[Momiji]
0

Nä, han är en sån där som inte förstår att han inte alltid behöver vara med. Han var kär i en annan av mina kompisar förut och han kunde ibland bara dyka upp och anta att han skulle vara med oss.

Min klasskompis skulle inte bjuda in honom till våra grejer, eftersom hon vet vad jag tycker om honom och dessutom är hon inte en sån som alltid måste ha sin kille med sig.

Karmatarerskanise
0

Då får din kompis vara väldigt tydlig med vad som är ok och inte.

[Momiji]
0

Jo, hoppas han bara förstår det. Får bita ihop annars och tänka på hur lycklig hon är i förhållandet, och att jag förhoppningsvis kanske kan få flörta ifred nu Flört

Karmatarerskanise
0

Flört