Relationer iFokus

Relationer

Etikettsvärföräldrar
Läst 3678 ggr
[Surina]
0

Relationer med pojkvännens föräldrar..

Jag behöver verkligen hjälp!!

Jag har inte så jätte mycket pengar till julklappar men jag vet att hans föräldrar kommer säkert ge mig nått och det känns lite jobbigt att inte ge dem nått…

Det har i stortsätt allt….ganska så rik familj.

Tänkte först ge inviduella julrim som jag skulle ge varje person som beskriver dem och hur mycket de betyder osv.

Sen att jag skulle fotografera egna julkort men lite personlighet.

Men min pojkvän trodde inte de skulle uppskatta det så mycket så nu vet jag ej vad jag ska göra :S

[aammE]
0

Jag tror att de skulle uppskatta dina julkort och rim

ChristineL
0

Var med på julklappen som din pojkvän ger till sina föräldrar, så gör vi iaf. Tycker det är jättesmidigt, likadant med syskon osv. Och har du inte så mycket pengar nu så kan du ju betala tillbaka till pojkvännen senare, eller kvitta det med att han är med på julklappar till dina föräldrar. Det är ju tanken som räknas, och dom blir nog jätteglada av att ditt namn står med på samma paket som sin sons namn :)

[Surina]
0

Problemet är att det verkar inte som om jag kan få vara med :S…. för det han,hans bror och hans syster som köper samma present.

Så jag vet inte riktigt men jag kan ju alltid fråga om jag får.

Karmatarerskanise
3

Antingen tycker jag att du ger det som du planerade, eller så får du kolla om du kan dela på det dom ska ge.

JAg tycker din egen ide var jättebra.

hus-musen
0

Fråga om du kan vara med först och främst, kan ju inte spela så stor roll om du är med där om du iaf ska köpa en present!
Om han inte tror att de skulle uppskatta rim och liknande, så kanske de dricker vin tex? En flaska vin behöver inte kosta mycket, men brukar uppskattas av sånna som dricker då förståss Glad

Qui dormit, non peccat

[Jessica_91]
1

Jag tycker idén om rim och kort lät jätte fint, förstår inte hur man INTE kan uppskatta något sådant. Handgjort och från hjärtat, bättre än så blir det ju inte. Glad

Om det ändå inte skulle passa dem så tycker jag som #5, en flaska vin eller kanske någon ask med lyxig choklad.

ettlitetalias
0

Är de "tråkmånsar" som inte skulle uppskatta hemmagjorda saker med fina tankar bakom så håller jag också med om att saker som typ vin, lyxig choklad, presentask med t.ex. ljus och rökelse eller liknande är bra standard-gåvor till dem som "har allt".

Är man riktigt pank så kan man ju även vara smart och ge bort något som man redan äger också. Det låter jätteotacksamt och sniket, men jag har en liten samling av julklappar som jag aldrig kommer använda (typ presentaskar med tvål och bubbelbad, ljuslyktor, sminkset och liknande) som jag ger bort till andra ibland när fantasin och pengarna tryter. De vet ju inte att jag inte köpt det själv :)

[Wera]
1

Jag kör som #2, jag köper julklapparna till hans familj tillsammans med min pojkvän.
Tycker inte man ska känna sig tvungen till att köpa något faktiskt Obestämd

Vyer
0

Jag och min pojkvän köper julklappar "tillsammans" till våra föräldrar. Eller snarare - han köper till sina, jag köper till mina men vi skriver med varandras namn Flört