Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1613 ggr
axel98
3

Skicka ros alla hjärtans dag?

Hej! :)

Jag heter Axel och är 13. Jag är på G med en tjej och har varit hemma hos henne 2 ggr. Hon visar intresse för mig och jag gillar henne :D

Har "känt" henne sedan i höstas då vi hamnade i samma klass.

Hon ska åka till Åre över lovet så jag kan inte träffa henne, men jag undrar om jag skulle kunna skicka en ros till henne eller om det skulle verka desperat och konstigt?

Ni även gärna komma med andra tips :P

// Axel

PogoPedagog
1

Det låter som en kanonidé eller ett vykort där du skriver att du saknar hennen eller så. Min sambo skickade en ros till mig när vi precis hade börjat träffats, som ni. Då förstod jag att det var kärlek/ förhållande han var ute efter vilket gjorde mig väldigt glad.

81an
0

såklart du ska skicka ros , gulligt :) lycka till nu ;)

<3 kärlek <3

axel98
0

hej!

Tack för svaren.

Ska försöka skicka men de som jag hittade skulle ha 150(!!) kr för EN ros :P Aja va gör man inte XP

Måste få reda på vilket hotell de ska bo på också :)

Åsa S
0

150kr är normalt pris, rosorna kostar ca 3ggr så mycket på alla hjärtans dag (alla länder vill ha röda rosor och blommorna säljs på auktion och den som betalar mest får varan) + den som kör ut blommorna ska ju ha betalt med.

(finns ju även godisbud som man kan skicka liknande blommor)

Karmatarerskanise
0

Låter trevligt att du tänker skicka en ros. Men tyvärr är det väldigt dyrt just på alla hjärtans dag.

Maria
4

Hade jag fått en ros i den åldern från en kille så hade jag blivit såååå glad och smickradFlört

/Maria

Karmatarerskanise
0

#6 Samma här Tungan ute

axel98
0

Messade idag så jag har fått reda på att de bor i en stuga..

Men asså om jag ska skicka blombud måste jag ju veta adressen..

Hur ska jag kunna fråga det? Hon skulle ju tro att jag är världens stalker typ :P