vad ska man göra om man hatar sin mamma?
Som rubriken lyder "vad ska man göra om man harar sin mamma?" jag är så jäv** trött på henne. Varje morgon,är det alltid något,som idag tex. Stid hon med hånblick och stod och sa "du är lika glömsk som den andra idioten (pappa)" hon skriker elaka och väldigt onödiga kommentarer,om.mina saker ligger framme,tex min kamera som låg på vår byrå i hallen tog hon och slängde i trappan och skriker på mig. Alla äldre syskon säger att de yngre syskonen inte behöver göra ett skit,medan man själv får göra allt. Så är det faktiskt,mina föräldrar servar min lillebror något sjukt. kör han hit och dit,överallt! jag får gå eller sköta mig själv,det skiljer bara 4 år mellan oss. Jag 16och min lillebror 12.men när jag va tolv så fick jag tvätta mina egna kläder,åka buss till träningar,klara mig heelt själv. Men mamma är liksom bossen i huset,pappa vågar inte säga imot för han vet att han får skit för det. min farfar gick bort och det var begravning nyss,jag fick inte följa med,nejnej! Såhäf lät det, " någon måste vara hemma och sköta huset" och det blev jag… hemma själv i 4 dagar,när de kom hem va det samma skrik och gap på att jag missköt mig,att jag hade oordning och att jag såg hemsk ut. HJÄLP.MIG! VAD SKA JAG GÖRA,VILL INTE HA MED MIN MAMMA OCH GÖRA! HON LYSSNAR ALDRIG PÅ MIG. det är jag väldigt trött på efter alla år.
Ta kontakt med skolkurator eller ungdomsmottagningen. Då får du berätta hur du har det och de kan eventuellt slussa dig vidare.