Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1562 ggr
mandyosv
2

Skulle ni skämmas..

Om eran 20 åriga pojkvän skriver på en bild på en tjej han kände för några år sedan, på facebook att hon är lik en "speciell porrstjärna", letar upp bild och länkar?

Jag skämdes över honom och hämnades genom att skriva i hans logg "

naw tänk att du är buksvåger med din bästavän tack vare mig :P" (vilket är sant, nu får han skämmas tillbaka)

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

JustMySelf
2

Jag hade kanske skämts lite över honom, men hade också skämts över mig själv ifall jag hade skrivit det du skrev i hans logg för att alla andra skulle se det Flört

mandyosv
1

haha ja, det kom jag på också så tog bort det, men han bad även om ursäkt och förstog om jag tog illa upp typ :)

Gilla min facebook sida för att se bilder vi lägger upp från våran uppfödning av:
Dvärgvädur, Magagaskar, mantelt & Vit blåögd.
Guldhamstrar i olika färger. Hemsidan: Makke & mandys superfina djur

[FruStein]
2

Jag har svårt att sätta mig in i hur det skulle vara om jag och min man var tillsammans när vi var 20 (vi är 27 och blev tillsammans när vi var 22), men jag skulle nog ha pratat med min pojkvän. Att hämnas är det fulaste jag vet (Ursäkta om du uppfattar det som kritik, men jag tycker verkligen att det är bland det fulaste en människa kan göra - hämndbegär är roten till många stora konflikter i världen) så det skulle inte vara aktuellt.

Karmatarerskanise
1

Vet faktiskt inte. Kan inte se att han skulle få för sig att göra en sådan sak, så jag har ltie svårt att sätta mig in i det.

Bra att du tog bort ditt eget inlägg.

Sarah
4

Skulle aldrig hämnas för ngt och att skämmas över andra är ju väldigt onödigt. I det här fallet hade jag nämnt för honom att det han gjorde var lite märkligt och jag hade skämts som en hund om jag skrev som du i hans logg. Sorry.

hus-musen
3

Skulle inte bry mig alls faktiskt. Det är väl inget att skämmas över, alla kan ju vara lik någon annan på något sätt liksom.
Jag skulle inte heller lägga upp det du skrev i sambons logg om han gjorde det, verkar ju mest bara mysko.

Qui dormit, non peccat