Kan du göra något konstigt?
Kan du göra något som är annorlunda eller konstigt? Kanske ett partytrick? Eller dricka genom näsan? :)
Talang kan man kanske kalla det :P
Själv kan jag vissla med ögat ;)
#1 Va
Nu får du förklara dig
/Maria
Hehe. Jag kan blåsa ut luft genom tårkanalen i mitt högra öga. När jag gör det piper det. Blinkar jag kan jag nästan spela en melodi :P
Det låter nästan som ett Aprilskämt. Det har jag aldrig hört någon kunna. Du skulle kunna ställa upp på TV
/Maria
#4 Känner faktiskt en till som kan det :)
Nja, Tv är inte riktigt min grej. Men hade man kunnat spela en riktig melodi hade det kanske varit något :)
Det finns dock en baksida med det också, det ögat tåras mycket också. Det är ganska jobbigt.
#3 Hur gör du då? :O Jag kan nämligen gråta blod om jag trycker på "rätt ställe" när jag har näsblod…
#6 ? :)
Jag kan nog inte göra något konstigt. Jag kan jonglera med 4 apelsiner.
Så fort jag försöker med 5 st går det åt skogen men jag fortsätter öva.
Provade att vissla med ögat, gick inte alls det
#8 jonglera ser jag som något annorlunda. Det har jag aldrig lyckats med :)
Jag kan göra en blomform med min tunga :)
# 1 Ha ha Hera den var bra!
Något sådant fenomen hade jag inte hört om tidigare
#11 Nä, vanligt är det nog inte. Minns att jag fick demonstrera det när jag var yngre :P
#7 dumma dator! Jag undrade hur du gör när du visslar med ögat? Haha! Jag kan nämligen gråta blod om jag trycker på "rätt ställe" när jag har näsblod…
Jag har nog ingen sådan talang, inte vad jag kan komma på iallafall..
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
#13 Jag håller för näsan, stänger munnen och pressar ut luften genom tårkanalen :) Som när man tryckutjämnar.
Kom på att jag sett videos på folk som sprutar ut mjölk genom tårkanalen. Antar att jag också hade klarat det om jag hade provat, men det lockar inte ;)
Vet inte om det är så speciellt, men jag kan andas genom näsa och mun samtidigt 
// Rebecka 
Trollsländans kaniner:
Dvärgvädur; madagaskar och viltgul samt manteltecknat
Jag kan slicka på min armbåge, haha ^^
~ Ysmn
#16 Det kan jag med, vet inte om det är något annorlunda.
Har inga roliga trick, men jag är sjuhelsikes social när jag väl vill ;) det jag är bra på är att leka med ord
Jag kan poppa vissa leder ur led, och jag kan också vissla med ögonen
sen kan jag forma tungan i diverse krusiduller. Jag kan dra ut huden en del på t.ex. armarna och halsen.
#20 Men se där, en till som kan vissla med ögonen :P
Mitt partytrick är oftast att trycka ihop huden på mina fingrar för den stannar nämligen där sen XD ingen partytrick, men definitivt en ice breaker XD
Hm… Jag kan vrida tummen så att den hamnar mitt i handen och sen böja överdelen på den. Ser lite lustigt ut. Annars är det inte så mycket fler skumma saker jag kan göra.