Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 3795 ggr
MonaAlexandra
2

Vad ska man hitta på?

Någon som kan ge några bra tips på vad man kan hitta på med sin partner?

Jag och min sambo har som slutat umgås på riktigt. Ni vet göra saker.
Se på tv är inte roligt efter elftemiljonte gången.

Vad kan man hitta på med varandra egentligen?

Denna kommentar har tagits bort.
Amorell
4

Det beror väl lite på vad man har för intressen gemensamt!
Men i övrigt kan jag tycka att Tvspel tillsammans kan vara väldigt mysigt, man gör ju något ihop men behöver inte nödvändigtvis kosta pengar och man måste inte göra sig fin.

Annars så är ju bowling, äventyrsbad och minigolf (eventuellt fel årstid) riktigt bra grejer att göra. Sen kan jag tycka att det är mysigt att slå upp kokboken och välja något riktigt komplicerat och försöka laga ihop Glad

~ Ysmn

Buffaomini
2

Även om man inte gillar varandras intressen så kan man testa. EX: min sambo gillar tv-spel men inte jag..tills jag hittade rätt spel. nu spelar vi tsm, inte ofta men ändå.

minigolf finns, ialf hos oss, inomhus.

ta en promenad dit ni aldrig varit, eller en stad ni aldrig varit i (buss kan vara billigt, och ni behöver ju inte åka super långt).
picnic.. när vädret tillåter.
inlines, cykeltur. lägga pussel, spela spel.

Karmatarerskanise
3

Cykla till olika platser och ha med er fika. Ta bussen och se var ni hamnar, bowling som redan är nämt är roligt, åk och simma, fiska, bada bastu.

Nattuggla
1

Ta en weekend där ni får byta miljö och de invanda mönstren, rå om varandra, prata om hur ni känner och vad ni vill. Finns säkert aktiviteter i närheten där som ni kan prova på också.

~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~

pringles
3

Varför togs mitt inlägg bort i #1 ?

Jag tipsade om: Ni kan ha sex

[sudd13]
1

Det finns mycket att göra.

StickyKitten
1

Nu tolkar jag lite fritt här, men jag upplever personligen att när jag har svårt att hitta på något kul att göra med min partner (dvs, inget känns kul alls) så handlar det om att vi egentligen är trötta på varandras sällskap.

Då är det bättre att hitta på något utanför förhållandet, man får inte glömma att ha ett ett aktivt liv på egen hand, och då känns det per automatik roligare när man umgås igen. Annars sliter man liksom ut varandra.

MonaAlexandra
1

Tack för alla roliga ideér.
Jag och min sambo älskar att umgås med varandra men vi hittar som aldrig på något.

Men bowling, bio, middag brukar varaa en standard :)