Han vägrar analsex
Min pojkvän vill inte ens prova analt.
Det är vidrigt äckligt enligt han
Jag kan förstå att han inte vill att jag ta honom därbak. Det kräver jag ju inte heller
Jag kan också förstå dom tjejer som inte gillar analt.
Men jag älskar det.
Han säger det är ohygieniskt också. Men jag duschar varje dag. Jag har sagt att jag kan skölja rent alldeles innan.
Han blir sur och säger att porren har förvridit mig
Jag tycker inte det är jättegott med penis i munnen men jag gör det ändå
???
Man kan inte tvinga någon att göra saker som den inte gillar. Du får helt enkelt acceptera detta.
#1 Vad menar du med det då?
#2 Nej jag kan inte tvinga han men det att han tycker det är ohygieniskt är fel.
Jag hade ofta analsex med mitt ex. Han fick inte bajs på snoppen en enda gång
Han kan ha kondom men han vill inte då heller.
Kan ju inte kännas så stor skillnad för killen ändå?
Det jag menade var, är denna fråga viktig? Om det är så viktigt och han inte vill kanske du får välja annat sätt o ha sex eller byta sexpartner…
Jag tycker du får acceptera det, om han inte vill det så är det så. Jag tycker inte heller det är helfräscht med analsex så väljer bort det. Att någon tjatar och inte förstår att jag inte vill skulle bara göra att jag satte mig ännu mer emot det.
Även om bajset inte syns så finns det bajspartiklar i ändtarmen dit duschen inte når, så jag förstår att han tycker det är äckligt.
Det gör jag med.
Tycker man att ändhålet är äckligt för att man förknippar det med avföring spelar kondom ingen roll. En del tänder helt enkelt inte på att stoppa in något i det hålet, och du får nog acceptera det eller leka med dig själv.
#4 Ska du avgöra vilka frågor som är tillräckligt viktiga för att man ska få ta upp dom här? Fel tycker jag.
Och nej jag tänker inte vara otrogen. Aldrig!
#5 och #6 Ja jag får acceptera det. Jag har en dildo endast ämnad att använda i det hålet. Han vill inte befatta sig med den heller. Det får jag göra då han inte är här
#7 Som sagt, tycker man att det är äckligt så tycker man.
Inte kul när man inte gillar samma saker, men tur att man kan ordna det själv :)
Jag sade itne otrogen sade byt sexpartner då denna fråga verkar viktig för dig kanske ni inte passar eller så hittar du bättre sätt att förhålla dig till detta och gör det du gillar med han o resten själv.
Personligen kan jag tycka frågan är ganska onödig då den inte har med oss att göra o svara för honom elelr dig blir lite olustigt.

Tycker han dte är äckligt så tycker han det. Jag gillar analt men min nuvarande vill inte ha det och det accepterar jag. Han ska inte behöva genomgå något han inte vill för att jag vill.
#9 Sajten är till för både frågor och för att man ska kunna skriva av sig. Så det var inte alls fel av TS att skriva här inne.
Kan ändå tycka dessa frågor kanske inte är ett problem, om man inte gör dem till det. Som jag ser det:
1. Prata med killen villa han inte så gilla läget
2. Prata gilalr han inte byt partner om det är avgörande
3. Strunta i det totalt o gå vidare.
Jag har inget problem med sexlivvet hos andra men menar denna kille får inte säga sitt här. Så svårt o utala sig om vad som skall göras och varför. Vi kan bara tro olika saker..
#9 Det är väl dom allra flesta frågor som tas upp här som inget har med andra ifokus-medlemmar att göra. Folk skriver ju om sina liv, och situationer de varit i
Jag kan inte veta vilka frågor som går under kategori "viktiga" för dig
#12 Så är det alltid över nätet, vi vet aldrig hur det är i verkligheten så vi skriver det vi tror. Man försöker hjälpa så gott man kan med den infon man får. Så är det ju här.
Blir din kille äcklad och tycker att det är ohygieniskt (det finns många bakterier där, spelar ingen roll hur mycket du duschar) är det bara att acceptera det på samma sätt som tjejer kanske inte vill ha något instoppat i rumpan så vill inte han stoppa in sin penis i någon annans rumpa. Man kan inte väga det ena mot det andra egentligen.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ja jag håller med #15, alla har vi olika smak och läggningar. En del gillar analsex, andra inte. Jag kan förstå honom, tycker oxå det är väldigt ohygieniskt och avtändande.
Tror inte det finns så mycket mer att göra än att acceptera att ni tycker olika, och har ni ett fungerande sexliv i övrigt så kanske det får funka med en dildo eller något som ersättning.
Qui dormit, non peccat

Det viktigaste är nog att du inte tjatar utan någon gång emellanåt antyder försiktigt om de positiva erfarenheter du har. Alla kan ändra sig och bli nyfikna på nya saker men tjat är extremt avtändande. Jag har inte alltid tänt på samma saker och om min partner föreslg något på ett positivt sätt skulle kanske tanken väckas om att prova.