Relationer iFokus

Relationer

Etikettförhållande
Läst 1106 ggr
Louen
0

Det här med att tycka om folk...

Det är så att jag har träffat en kille som är ganska trevlig, han har humor och är väldigt snäll. Det mer eller mindre klickade direkt.

Men så kommer jag till frågorna, eftersom vi har sagt till varandra att vi tycker om den andra, via msn och sms. Ingen av oss har sakt det när vi har träffats. Är det då okej om jag får lite panik vid tanken att det kan bli något mer?

Det är inte så att jag inte vill, men jag blir så rädd för att han ska sticka så fort han lär känna mig ordentligt. Detta trots att jag redan har berättat en hel del för honom.
Han vet att jag är rädd för att bli sårad, men det känns så dumt att han ska behöva vara försiktig i närheten av mig.

Vi har sagt att vi ska skynda långsamt, men vad jag undrar är, har jag rätt i att säga att jag vill ta det lugnt och inte påbörja något ännu?

Chieko
0

Du har rätt till precis vad du vill! Ingen har rätt att skynda på den andre, man måste få ta sin tid i förhållanden! Men sen får ju han avgöra själv om han vill vänta eller skynda vidare med någon annan.

/Karin
Medarbetare på rexkanin.ifokus