Han vill inte slicka mig!
Hejsan!
jag och min kille har varit ihop i eett och ett halvt år det är skönt när vi har sex och jag kommer för det mesta. men han har aldrig varit så att han slickar mig ofta. Jag vill inte tjata för då känns det som att han inte vill. När jag frågar varför så frågar han om jag har mens.(han e liv rädd för mens) sen så har jag problem med svamp infektion och det vet han om. Men när jag berättar att dn bort så vill han inte ändå för han tycker det är ofräscht. Han tar knappt mellan mina ben. Han smeker inte min kropp någonting. När vi har sex så håller han bara på min rumpa vill inte kyssas eller någonting. och jag har börjat tröttna så jag kmmer inte ens längre. Vi har ett barn ihop också som e 8 månader.
Snälla hjälp vad ska jag göra?

Prata med honom.Är något fel? Har han ingen lust eller vad händer?.
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
Förstår att det måste vara hemskt jobbigt när du känenr att han inte ens vill ta i dig. Du får ställa honom mot väggen, fråga vad som är fel och berätta hur du känner.
Jag har väninnor med det problemet att efter att de fick barn så har deras män haft svårt att se på sin kvinna som en sexuell individ. Han har mer sett henne som en förälder och haft svårt att tända på henne helt enkelt. Sexlivet har i princip dött ut.
Detta gäller ju kanske inte alls för er. Det var väl så innan ni fick barn också vad jag förstår.
För mig skulle kyssandet, smekningarna och den bitren vara ett problem. Oralsex är ju väldigt olika vad man tycker om. Vissa gillar att ge, andra att få och vissa gillar varken att ge eller få, utan tycker att det är obehagligt och äckligt. Är han väldigt äcklad av mens och att du dessutom haft problem med svamp så har jag förståelse för om han inte vill, på samma sätt som att vissa tjejer blir väldigt äcklade och rädda för sperma.
Tycker den övriga bristen på närhet är något du i första hand borde prata med honom om.
Har han alltid varit såhär eller har det kommit nu på senare tid? Du borde nog ta ett snack med honom..
Sajtvärd på Iller.ifokus
sen så har han svårt att släppa mitt tidigare liv jobbde som strippa innan jag träffade honom men jag mena det är ju snart två år sedan jag slutade. :S han e också så att alla gamla underkläder vill han att jag ska slänga men han hittar inga nya åt mig. haha ska jag gå naken under eller vaddå? sen när han tycker jag e för på då blir han off :S

Kommunikation, ni måste sätta er ner och prata om saken och hur ni ska göra för att få en lösning så ni båda mår bra.
Alla gillar inte att ge oralsex, men det finns ju sånna där oralsexdukar, eller så kan man ta vanlig plastfolie. Du får känslan, han slipper bli kladdig och röra där nere om det är det han har svårt för.
Men inga kyssar, inget smek, ingenting låter väldigt tråkigt och inget jag hade accepterat i längden.
Qui dormit, non peccat
nej han gillar oral sex för han har haft det med tjejer innan mig och han e fixerad av anal sex också vilket får mig avtänd. men han tänder å när jag suger av honom när han har varit i mig han älskar när jag smakar på mig själv. Till och md om han skulle pulla mig kan han inte blöta ner sina fingara själv utan stoppar dom i min mun :S

Har du verkligen sagt rent ut till honom hur du skulle önska att det var. Man kan aldrig kräva något men man kan önska, inte tjata dock som du säfer själv. Får känslan av att du inte pratat rent ut om det här med att du vill ha mer smek osv. Man kan ju alrig gissa sig till vad den andre vill. Jag tror också att det är viktigt när man pratar om sånt att man säger t.ex jag tycker det är skönt med det här och det här, fokuserar på sig själv. Om man säger t.ex varför slickar du mig aldrig är det mer aggresivt och tvingande. Och att visa tydligt med ord och kroppen när man har det skönt under tiden.
jag har berättat precis hur jag vill a det. han har varit helt off i allmännhet precis som om han har en annan på sidan av.
Alla är olika och tycker om olika saker. Din kille kanske har haft ngn dålig upplevelse i samband m oralsex tidigare som satt sina spår? Men prata som alla säger är det enda sättet. Ev kanske m sån där slicklapp om han nu är rädd för att smak eller vad det nu kan vara.
Min tidigare fru var inte heller mycket för oralsex, dvs att suga av mig vilket var otroligt frustrerande för mig, eftersom jag älskar att både ge och få. Men de sista åren var antalet avsugningar ngt man kunde räkna på ena handens tumme. Jättejobbigt.