Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 5450 ggr
[W-F]
0

Pinsamaste sexögonblick!

Läste i ett annat forum och tyckte det är rätt kul. Berätta om erat pinsammaste sexminne med er partner eller X-Partner. Här kommer min historia.

När jag och min sambo hade högljutt sex. Vi bodde på nedervåningen på den
tiden. Efteråt brukade jag smyga ut på toa, och öppnade dörren som vätte ut mot vardagsrummet. Min sambos farbror var på besök, kan tillägga, att han är finsk och kan ej svenska- Nåja jag kikar ut genom dörren, det är mörkt i
vardagsrummet, ska kolla läget om någon är i köket. Kisar mot soffan som står
mittemot våran dörr. Och där ligger hans farbror, klarvaken. Måste sett jäkla
skumt ut när jag försiktigt smög ut näsan genom dörrspringarne. Jag slog igen
dörren och vägrade gå ut xD Han hade hört våran kärleksakt!

Morphogenesis
0

Kryssning, jag och min dåvarande hade trevligt sex i hytten när en städerska plötsligt öppnar dörren och får se min vita rumpa guppa upp och ned.

ettlitetalias
0

Fyllesex pa en kompis grannes grasmatta. Mitt i akten upptacker vi att hela festen gatt ut for att roka, och nu samlats i en halvcirkel runt oss pa grasmattan… Tillaggas kan val att killen jag just gjort slut med men fortfarande gillade bara sa "jaha. Jag ska nog ga hem nu" och sen gick…

Karmatarerskanise
1

Tror inte jag har något pinsamt sådant minne. Antingen har det aldrig hänt något, eller så har jag förträngt det ;)

j0sssan
0

Min första kille jag hade.

Vi bodde båda hemma hos föräldrarna

Vi var hemma hos han i hans rum och hade sex.

Hans mamma öppnade plötsligt dörren och frågade om vi ville komma ut i köket och fika

Jag tycker inte det var så farligt nu när jag tänker tillbaka.

Men då höll jag på att dö och ville sjunka under jorden

[Northbridge]
0

Har en kompis som för första gången skulle älska med sin pojkvän, när han viskade ett annat namn i hennes öra mitt under själva kärleksakten. Haha..

Själv är jag oskuld och lär nog dö oskuld också. Obestämd

Karmatarerskanise
1

#5 Men Fy! Och första gången också. Hur gick det för dom efter det? ;)

Varför skulle du dö som oskuld? Du är väl ganska ung?

Sweelin
3

#5 men herregud du har ju nyss blivit byxmyndig?

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

ru4real
0

Förra sommaren, kanske inte världens pinsammaste ögonblick, men lite jobbigt var det.

Var hemma hos dåvarande flickvännen, ligger och har lite morgonskönt i hennes säng, då hennes 9-åriga son kommer in och slänger sig i sängen på hennes sida (vi låg och skedade…). Då fick man ligga stil och knipa. Önskade att ungen inte var hemma just i den stunden :)

MarajLowajz
0

Inte så pinsamt men en rolig historia.

Var i holland med mitt ex (han bodde där) och vi stod ute vid nån sjö-fart med massor av turistbåtar och andra sorters båtar. Blev lite hett till vid en brygga och jag står på knä och suger av han - helt plötsligt ropar då två tre killar från en av båtarna och frågar på holländska om dom fick vara med :P Jag skrek 'Sure, kom över' och mitt ex såg inte så road ut :P Han tyckte nog det var väldigt pinsamt :P

I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones.
-Albert Einstein

[Northbridge]
0

Haha, ta inte det där så jätte seriöst om att jag lär dö som oskuld.. Var mer nerdeppad den dagen.. :3

#6: De är fortfarande tillsammans. Tror de ska förlova sig och flytta ihop också! :)

dyoxide
0

Va hemma hos min pojkvän några månader efter vi blivit tillsammans, vi va på hans rum och han va lite "busy" med mig så att säga… Så mitt i allt knackar hans några år yngre lillasyster på dörren och öppnar nästan direkt efter innan nån av oss hinner reagera. Men istället för att ursäkta sig och stänga börjar hon prata med min pojkvän, om nåt sånt där "allmänt" typ mat… Awkward.

Banankaka320
4

Sängen gick sönder … (Systerdottern hade ägt den innan och hoppat sönder den men vi hade fixat den, men den gick sönder igen xD)

Musfisar + asgarv = Ännu mera musfisar …

kimky
3

Vi var ensamna hemma och fick för oss att ta min pappas säng då det var dubbelsäng - och skiten brakade ihop… Min pojkvän fick bygga ihop den fort som fasiken rent ut sagt då pappa var påväg hem från affären x) Han fick ihop den i sista stund som tur var ^^

[Tovab]
0

Har inte hänt nått sådär jättepinsamt. Men en av hans systerdöttrar hoppade in och ville krypa ner under täcket när vi höll på. Fick ut henne däirfrån dock. Och nån gång har hans mamma, brorsa öppnat dörren eller så.