Relationer iFokus

Relationer

Etikettfamilj
Läst 1986 ggr
[Northbridge]
0

Min pappa har inga känslor för mig..

Jag tror faktiskt inte det. Jag orkar inte prata med honom om det, men jag tror det är så att han inte har några känslor för mig.

För två år sedan hotade han att slå mig. Jag tror han även har gjort någon form av sexuellt övergrepp på mig, men då inte i medvetenhet - utan när han vart full. Har förträngt det mesta av det, då det var så sjukt många år sedan det hände.
Han verkar inte ha några skuldkänslor eller ens tankar över detta. Han lever ut sitt fulla liv och är så glad över mamma och brorsan. ._. INTE mig!

Idag har jag legat sjuk. Tror ni att han frågat hur jag mår? Nej, han har inte ens yttrat sig. Jag har haft 40 graders feber och mått illa, b.la spytt. Då frågar han om jag ska följa med och handla i en annan stad. Vad f'n tänker han med? Mamma förstod ju redan när jag började spy att jag inte skulle gå ut, men han..? Han ska jämt vara så omtänksam och pussa och pyssla om brorsan eller mamma när de är sjuka. Men jag.. Jag får vara som någon slav för honom, även om jag är sjuk!

Usch.. Var bara tvungen att skriva av mig.

Praefatio
4

Låter som att din situation hemma är jobbig. Kan du inte prata med din mamma om det? Farmor/farfar?

[Devya]
2

Får jag fråga varför du tror att han har gjort någon form av sexuellt övergrepp på dig?

Karmatarerskanise
0

#2 TS konto finns inte längre kvar på iFokus.