MrRight vs. Han jag aldrig kommer få!
Jag har, på tisdag, varit tillsammans med min nuvarande pojkvän i ett halvår. Vi trivs jätte bra ihop och vi älskar varandra verkligen, dessutom ser vi inte något problem med att det nu mer skiljer 100 mil emellan oss. Visst, vi kan inte träffas lika ofta, men kärleken finns fortfarande kvar mellan oss.
Han är äldre än mig, jag är 15.
Hur som. Vi fick besök utav en vän till familjen i förrgår. Hon har en son som blir 19 detta året, eller har precis fyllt.. Han var dock inte med, han jobbade.
Jag fick reda på en hel del grejer om att det hade hänt saker med honom för något år sedan, allt är i alla fall anmält och han försöker gå vidare. Men helt plötsligt kände jag hur mycket han betydde för mig. Han var väl mer vän med min lillebror när vi väl träffades, men ibland fick jag hänga på, och även om vi inte pratade särskilt mycket, så fick jag ändå honom liggandes i mitt hjärta. Jag gillar honom! Så har det alltid varit, mer än bara som vän.
Han bor ju i Sverige och jobbar och allt sådant, så jag tror inte det blir att vi lär träffas så många fler gånger, vilket är sorgligt. Han har jag visserligen på facebook, men när jag väl ska skriva så blir det bara så dumt av det i alla fall. Allt blir fel.
Jag vet inte hur jag ska göra. Min pojkvän betyder allt för mig, jag älskar honom verkligen, men jag vet att jag ändå har känslor för den andra killen - han som jag vet att jag ändå aldrig kommer få.
Men om han du är tillsammans med är MR right förstår jag inte dilemmat?
Du behöver väl inte göra något alls. Känslor kommer och går. Så länge du älskar han du är med så är allt väl lugnt?
#0 Jag har, på tisdag, varit tillsammans med min nuvarande pojkvän i ett halvår. Vi trivs jätte bra ihop och vi älskar varandra verkligen,
Varför tvekar du?
Eller är du inte monogam?
Vill du ha flera kärleksrelationer parallelt? Då måste du prata med din pojkvän om det. Men var beredd på att han kanske inte tycker det är ok
Förlåt om jag inte var tydlig nog. Jag älskar min pojkvän verkligen, men det känns ändå som att vi glidit ifrån varandra och jag funderar ärligt talat på att göra slut. Helt och hållet. Men.. Ändå älskar jag honom, han är verkligen underbar. Jag tycker det vore synd för har ju känslor för honom fortfarande, så att dumpa honom mot en jag aldrig lär få träffa mer gånger, det känns lite onödigt ändå. 
Jag var mest bara tvungen att skriva av mig. Krävde inga tips eller någonting. '-'

Om du funderar på det så är han inte mr right på långa vägar, och det är inte konstigt att man kan ha känslor för flera människor på olika vis heller. Ta det som det är, du kommer inte få den du är intresserad av, alltså är han mycket mer lockade eftersom han är ouppnåelig.
Qui dormit, non peccat
Om du tänker i dessa banor, så tror jag inte att din pojkvän är Mr Right även om du älskar honom.
Måste nog tyvärr hålla med de tidigare som skrivit i tråden. Han är inte 100% rätt om du fortfarande har ögon för andra killar, och funderar på att lämna honom. Hur frustrerande det än är att inse fakta. 
Styrkekramar till dig.
Om du funderar på att göra slut så är han väl knappast Mr right?

han är uppenblarligen inte mr right och du måste hantera de två relationerna separat. vill du göra slut med din kille ska du göra det, men det borde inte ha med den andre att göra.
Jag kan förstå dig. på ett sätt.
Man har en jättebra kille. SOm kan myket, är rolig att prata med, som man finner tröst i och mycket mycket mer. Nästan allt hamnar på plusssidan.
MENDet betyder inte att han är rätt för dig eller så. Det kan betyda att han är en väldigt bra vän men att det inte blir mer än så. Jag tror lite att det är där du har hamnat. Och då är det bäst för båda att gå skiljda vägar för annars kommer du aldrig att hitta "Mr Right"
~They say that "what does not kill you makes you stronger". i belive that if something is trying to kill you, it makes you angry.~