Hjälp mig vet verkligen inte..
Hur jag ska tänka på detta…
Jag har i ett tidigare förhållande levt i två års tid med att den killen pratade med andra tjejer och bad dem om bilder på dem och deras bröst osv, det hela slutade med att han frågade min bästa vän och då tog det slut efter mycket om och men…
Nu har jag ett tag träffat en annan kille och vi har varit tillsammans i 3 månader snart..
nu är det som så att vi träffades via en dejting sida kan man säga (NOTERA att jag har tagit bort kontot), efter den första månaden in i förhållandet berättade en vän till mig att han hade skrivit med henne, att han skulle vilja träffa henne och se mer av henne, jag tog upp detta med honom och han sa att det inte var något och att han bara drev och dum och nykär så tog jag att han sa det och att han bara vill vara med mig…
Nu har jag ytterligare fått reda på att det kontot är inte det enda han har, utan han har ett till som han sitter och skriver ifrån (antagligen för att jag inte skulle få veta) och sen skrev ett par tjejer till mig på facebook (där vi har förhållande status med varandra) att han har skrivit saker i stil med "vad snygg du är, dig skulle jag inte ha något emot att vara tillsammans med" under denna månad.,…
Än en gång så konfronterade jag honom om det, och han sa att han inte visste vad han tänkte och att det inte betyder något och att jag är den enda för honom osv..
Jag är så sjukt kär i den här killen.. allting är ju så underbart när vi är med varandra.. och när vi är med vänner osv.. men jag vet inte vad jag ska tro eller göra längre .. han lovade mig för en vecka sedan att som bevis för att jag var den enda så skulle han ta bort sina konton… men det har han inte gjort….
hjälp mig!
Dumpa honom.
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Jag skulle inte ta chansen med någon som inte visar sig seriös i ett förhållande… Så jag håller med #1.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Håller med #1 här. Om du så tidigt i förhållandet redan upptäckt att han håller på såhär så är det nog faktiskt bäst att gå skilda vägar även om det gör ont. Men det är ju bättre att göra det nu innan det eventuellt blir seriöst och ni flyttar ihop, förlovar er och får barn.
Människor som håller på såhär ändrar sig väldigt sällan tråkigt nog, även om man tror att det kommer upphöra när man väl stadgat sig. Ska inte säga att det är kört för honom, för det kan jag omöjligt veta, men det är ovanligt att det blir bättre.
Jo det låter ju vettigast att göra så, men mitt hjärta säger åt mig att stanna, allt underbart han säger att jag är det finaste som hänt honom, att han vill dela sitt liv med mig och allt de små sakerna han gör för mig allt det liksom, det känns som ett extremt stort svek att han gör så emot mig :(
#4 Man ska inte finna sig i att bli sviken, man mår verkligen inte bra i längden av att bära omkring på en sådan sorg. (Ja, jag tycker att det är en sorg för någonting går sönder inom en när man blir sviken och den biten saknas sedan)
Men ingen kan ju påverka ditt beslut, men ha i åminne att du är värd mer än att bli sviken gång på gång.
Jo jag vet det..
tack :)

Han verkar nästan ha psykopatiska drag och manipulera dig till att stanna fast du inte riktigt vill.
Jag hade lämnat direkt. Man ska kunna lita på sin partner!
Lämna honom direkt. Du kommer bara att bli sårad mer och mer om det fortsätter. Men det här är ditt beslut och jag hoppas att du gör det som är bäst för dig.
GÅ IVÄG NU! Jag "översåg" killens beteende och förklaringar för att jag var nykär som du, men han kommer såra dig och förstöra ditt liv!! Jag har slängt bort 7 år på en man som visade sig vara psykopat. Var tacksam att du har upptäckt detta så tidigt och involvera dig inte mer med honom, gå medans du kan! Någon som ljuger och beter sig på det sätt som din kille gör kan vara en MYCKET farlig människa som du verkligen bör akta dig för.
Dumpa honom nu! innan du trasslar dig längre in i förhållandet. Jag vet av egen erfarenhet i förhållande att det kan ta lång tid innan killen ändrar ett sånt beteende, om han ens kan ändra på det.
Det kräver mycket energi och känslor och det är jobbigt att inte kunna lita på sin kille, du är bara värd det bästa! Och just nu verkar inte denna kille kunna ge dig det du är värd.
Det finns många andra killar som skulle älska dig till 100%, så varför vara med någon som uppenbarligen inte gör det?