Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 1723 ggr
Karmatarerskanise
2

Vad gillar du med dig själv?

Vi har ju en tråd där vi berättar om det som vi inte gillar med oss själva. Tänkte det kunde vara kul att berättad vad vi gillar också, känns lite positivare att belysa det :P

Så vad gillar du med dig själv, både med kroppen och i din person?

[Devya]
1

Utseende: Mitt ansikte och min mage.

Personlighet: Kanske det att jag har hög arbetsmoral och klarar av att många bollar i luften. Har inte så mycket annat som jag tycker om hos mig själv då det kommer till personligheten. Jag har blivit ganska tråkig och trist med åren.

Jessicahagstrom94
3

att jag har ett blått och ett brunt öga, inget annat.

sundsvallstjej
1

Håret och att jag är ärlig

Henrika85
1

Mina fylliga läppar och mina höga kindben är jag nöjd med. Sen får jag ofta komplimanger för mina smala ben också, men jag är lite hjulbent, så jag vet inte om jag håller med.

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

pringles
1

Att jag har humor. Utseendet är nog inte mycket att hurra för

Fridaaaa
1

Mina ögon, min längd och mina bröst :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Emelie-E
1

Mitt hår och mina ögon är väl det jag gillar mest.

[_hsleiufhbtv]
2

Mina ögon samt min personlighet.

JoJo!
1

Mina blåa ögon, mina fylliga läppar, mina bröst och mina vader

Jag är ansvartagande både på jobbet och privat, men har samtidigt barnasinnet kvar och vägrar bli 100% vuxen

Känns som om jag blir mer och mer nöjd med mig själv, så det är bra att bli äldre Tungan ute

citytjejen
2

Bra tråd Hera!

Det jag gillar mest med min personlighet så att säga, är att jag är snäll, rolig och odramatisk och inte är krånglig/omständlig.

Till det yttre är jag nöjd med att jag är lång och proportionerlig och snyggGlad

/Christina

[Emma--]
2

Mitt hår och mina ögon. Sen är jag ganska snäll egentligen :P

Destany
1

Mina ögon Många säger att jag e snäll :)

Maria
2

Eftersom jag hunnit fylla 50 så kan man ju kanske undra vad man ska gilla, hahaSkrattande

Jag gillar att jag har en helt OK kropp. Jag har börjat gilla mitt grå hår och jag gillar min positiva livssyn som gjort att jag för det mesta har varit en ganska glad skit genom åren.

/Maria

pyromanen
1

Jag gillar det mesta faktiskt Skrattande. Men om jag ska nämna nåt särskild så händerna och ögonen. Inte hur de ser ut utan vad ögonen och händerna kan som höjer min livskvalité så himla mycket.

Är 44, och då är det ju en del saker som har börjat gå utför och som jag tydligt märker, några gråa hår, rynkor, ärr, sämre minne, mindre ork mm. Men händerna de blir fortfarande bättre o bättre - skickligare o skickligare, t.ex. när jag håller på med hantverk.  Och ögonen - de ser sämre på nära håll så jag har fått börja hålla grejerna långt från mig när jag ska läsa det med smått… men färgupplvelser och estetik - det lägger de märke till på ett sätt som jag inte gjorde när jag var yngre. Ser så mycket vackert hela tiden.

Jag gillar också att jag är bra på att kläcka idéer.

kkarinn
1

att jag har humor och snäll. lite försiktig och lyssnar på människor.

utseende: mina bröst! :D haha. och att jag lyckas hålla mig smal, sen har jag långa ögonfransar också.

Sarah
1

Det mesta, gillar hur jag ser ut och trivs med den jag är.

[WickedAlly]
1

Jag gillar mitt tjocka, långa hår och mina läppar allra mest hos mig. Samt mina underarmar som jag tycker är snyggt formade med lagom smala handleder och lite markerade "kulor" (Haha, namn någon?).

Annars gillar jag att jag är kreativ och att jag har lyckats jobba upp åtminstone lite tålamod då jag saknat det tidigare. Jag ger alltid 100% på jobbet eftersom det är viktigt för mig, och just det gillar jag väldigt mycket.

mejamylove
1

Mage, och att jag är väldigt ärlig och rakt på sak om vad ja tycker och tänker :P

mikkan01
1

Allt med mig själv är helt OK, stör mig inte direkt på något när jag ser mig själv i spegeln men är heller ingen pangbrud ;)
Gillar att jag kan vara rak och ärlig i det jag säger samt. att jag är en jäkel på att laga mat Flört slipper gå hungrig…hihi

~mikkan

Liss
1

Några specifika saker; Min ögonfärg, mina läppar, min näsa och min kropp överlag. Sen gillar jag att jag verkligen tagit åt mig av alla erfarenheter och växt så mycket som person. Och är väldigt ärlig om allt. Och har otroligt lätt för att ha kul, samt bra humor.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

ammyscrib
1

Gillar min ögonfärg, har aldrig sett någon annan med en liknande färg. Formerna är jag också nöjd med. Personlighetsvis så är det mest troligen kreativiteten jag är nöjdast över, att jag har lätt för att anpassa mig, förstå och engagera mig. :)

tjiivans
1

Jag gillar mina axlar, mitt hår som bara är och blir precis så jag vill.
Jag gillar mina händer och fötter och min näsa som inte är som någon annans.

Är väldigt omtänksam och bryr mig om hur andra har det. Är rolig, glad och positiv. Kreativ och knasig.

tjiivans.blogg.se

spindeohana.blogg.se

fidojunior
1

Kroppen: Mina händer och fötter (ja, fötter haha), näsan och magen.

Personlighet: Jag är rättvis av mig och vill att det mest ska vara rättvist, är snäll och trevlig trots att jag kan se sur ut haha, är hjälpsam, tar hänsyn till andra människor och tänker inte bara på mig själv. Det är det jag kommer på nu.

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

thildatessie
1

Har lärt mig att tycka om mig själv, gillar att jag är smal och mitt hår mest :)

Inaarah
1

Tycker mycket om mina ögon och mina läppar, faktiskt. Personlighetsmässigt tycker jag bäst om att jag är ganska diplomatisk, spontan och är ganska trygg i mig själv.