Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 5404 ggr
Gia91an
0

Gillar du att ha BH?

Jag är snart 21, och innan jag träffade min sambo hade jag bh varje dag, och smink… som folk för övrigt brukar… men sen sa han någon gång att det spelar ingen roll för mig om du har bh eller ej, bara det är skönt för dig.

Så¨då slutade jag.

Jag är lite överviktig, inte smällfet men ganska rund och glad, så BH-ar sitter inte bra… utom en gaaaaammal sportbh som jag fått av mamma…

SÅ jag fick just tanken att jag undrar om det är fler änb jag som hatar att ha BH?

Har typ bara riktiga ifall jag ska vara fin typ… xDD

malinmagnusson
2

Nä jag hatar att vara utan BH. Är så van att ha det jämt så när jag är utan känns det jätteovanligt och konstigt haha

Namiko
0

Jag gillar dom inte alls så jag går alltid utan nu. Har iofs en sport-BH som jag använder på praktiken när det är varmt så jag slipper ha t-shirt på mig men så fort jag kommer hem åker den av igen. Slutade ha BH för runt 2 år sedan och när jag testat någon igen förstår jag inte hur jag kunde ha dom varje dag.

Har inte stora bröst så får jag för mig att fara ut och springa räcker det med ett tajt linne för att hålla dom på plats så jag har absolut inget behov av dom.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[Emma--]
0

Både och. Tycker inte det är bekvämt att vara utan när jag är ute och går och allmänt rör på mig. Men eftersom jag är överviktig är det få som sitter riktigt bra så det kan vara skönt att vara utan när man är hemma och tar det lugnt :P

[WickedAlly]
0

Tycker att det är väldigt obekvämt att vara utan bh så enda gången jag är utan är när jag sover eller duschar då såklart. Blir så varm under vilket en bh motverkar tycker jag :)

Inaarah
0

Både och! Älskar att kunna gå hemma utan bh, men trivs samtidigt med det, så har det alltid när jag är skolan och vid övriga tillfällen. När jag tränar har jag sport-bh.

fidojunior
2

Har stora bröst så nej, inte alls skönt utan bh och det ser helt sjukt ut om jag inte har bh, förutom på natten då. :P

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

pyromanen
0

Tycker om att ha BH och behöver den verkligen också, då mina tuttar är både stora och inte direkt sitter så fast av sig själv utan både hoppar klaskar och drar ganska obehagligt och kan göra ont om jag rör mig bara lite typ går. BHn innebär att jag kan röra mig fritt och göra allt jag vill.

Om man däretmot inte rent praktiskt behöver BHn så förstår jag verkligen det måste vara sköt att slippa.

[Devya]
0

Det kan vara skönt att vara utan bh en liten tid men efter en stund så blir det jobbigt och obehagligt och jag måste ha en kudde som stöd under brösten om jag inte orkar gå och sätta på en bh.

Det är inte roligt att känna hur tunga de är samt att de hoppar alltför mycket då de inte är instoppade i bh:n.

Pojkvännen vill väl visserligen att jag går utan men det tar jag inte till mig. Jag gör det som känns bäst för mig och då är bh:n guld värd.

Gia91an
0

ja jag kan tänka mig att de som har större bröst har ett större behov än vad jag har! mina är inte större än c men jäkligt fasta faktisk, trots övervikt! använder ju sportBh till vardags men annars ingen…

ammyscrib
1

Bh är obekvämt… bättre att köra utan  :D

[littleoldme]
0

Jag har aldrig BH på mig hemma, den åker av samtidigt som jag byter om till bekvämare kläder när jag kommer innanför ytterdörren.

Men har alltid BH, med eller utan bygel, vadderad eller utan vaddering, när jag går ut. Eller alltid och alltid, ibland hoppar jag även då, lite beroende på vad jag har för kläder.

Men har fasta och inte så jättestora, så det blir aldrig obekvämt utan ändå.

Fridaaaa
1

Jag har alltid BH på mig utom när jag sover eller duschar ;)
Hatar att gå utan. Är inte storbystad men tycker det är obehagligt utan xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

thildatessie
0

Kan ha utan hemma i myskläderna, väldigt sällan dock. Ogillar känslan att vara utan och äälskar att shoppa underkläder!

[madelaine]
0

Hemma är det väldigt sällan jag har bh, den åker av direkt när jag kommer hem från jobbet om det bara är jag och killen hemma.
Bland folk (på jobbet osv) har jag dock alltid bh.

Buffaomini
0

Hemma har jag ingen. Jo om vi får besök.
Men som sagt när jag går ut. Trivs bäst utan. På sommaren när det är som hetast har jag haft en bikini top. Fungerar toppen när jag svettas.

En bra och stadig bh är a och o för mig, då jag har stora bröst.

Catta-
0

Ute har jag 9 av 10 ggr på mig den. Hemma har jag bara på mig den om vi har besök

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

Henrika85
0

Jag har inga bröst att tala om, så bara att hitta en BH som faktiskt passar mig en eldprövning. Jag har ingen praktisk nytta av BH då mina minimala bröst varken skumpar eller hänger. Om jag klär mig i ett material som det syns igenom brukar jag ha på ett tajt linne under.

MVH Henrika

Sajtvärd på HBT iFokus

mikkan01
0

Haaaatar allt vad BH innebär….hemma går jag nästan alltid utan..men känns så illa att gå ut utan bh så drar alltid på mig obekvämheten haha.
Den och jeansen ryker direkt jag kommer hem igen….=)

~mikkan

[vaniljen]
0

Använder alltid BH, är obehagligt utan.

Susanna_w
0

Jag har nästan aldrig BH, Jag är inte den tunnaste precis utan lite go mullig  ;P  Har alltså lite att ta i. Är 162 cm och väger 74 kg.  Men jag har BH vid spec tillfällen endast. Jag trivs med att inte ha BH och dom hänger inte heller. Så jag gör det jag mår bra av och släpper dom fria oftast så dom kan andas :P

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

JustMySelf
0

Har alltid bh när jag ska iväg någonstans, och för det mesta när jag är hemma också. Tycker inte det är obekvämt att ha det, men det är helt klart skönt att få ta av den när man går och lägger sig! Jag har 70D.

Uncle Thomas
2

Nej, jag gillar inte att ha BH Glad

hippieflickan
0

Det beror helt på vad jag har för kläder på mig faktiskt. Trivs bäst utan såklart men en del plagg behöver att de är lite lyfta. Annar funkar ett tajt linne bra. Har 70D/75C ganska fasta.

Susanna_w
0

Kankse ska skriva att jag har 80 C, fasta =)

_All animals deserve a home, a family that cares, and a life to live.
_

thildatessie
0

åh vad jag blir avundsjuk på er med stora… Ja har 75 B ibland c..

Fridaaaa
0

#25 Har med 75 b :) Lagom :P

thildatessie
0

#26 haha  fan va vi va lika då ;) tror vi fyller år på samma dag med;D

Fridaaaa
0

#27 Verkar som det haha ;)
20 nov? :)

PiganX
2

Jag tycker inte om att vara utan BH, på dagarna. När jag sover har jag aldrig BH på mig, men jag skulle aldrig kunna gå utan BH på dagarna. Känns inte alls skönt, men det är väl för att jag är så van.

[WickedAlly]
0

#25 Jag är avundsjuk på dem med små :P 
Tycker att det är väldigt snyggt :)

[Besan]
0

Hatar det också. Går aldrig med BH hemma, tycker det är sjukt obekvämt *ryser* haha. Men då man ska till skola/jobb osv så tar man ju motvilligt på sig det så att säga… :P

thildatessie
0

#28 Japp Flört

Fridaaaa
0

#32 Haha sammanträffande! ;)

thildatessie
0

#33 Ja ;)

ChristineL
0

Jag skulle aldrig gå ut utan bh, jag har ändå inte jättestor byst men känns som att det bara skumpar runt om jag inte har bh och det är inte bekvämt. Hemma går jag dock gärna utan, då spelar det ingen roll.

SofiaWe
0

#30 jag också! Jag hade älskat att vara utan bh, om jag hade kunnat… :p men det är svårt för mig att hitta bhar på en vanlig underklädesaffär…

viktoria91
0

Jag kan inte vara utan bh nåt längre. Har 70D, fasta, men gör ont om jag gör annat än går rakt fram typ=P

Liss
1

Så fort jag kommer hem, drar jag av mig fanskapet. Om jag inte umgås med någon, förutom min pojkvän dock. Jag hatar bh, men använder det för att jag tycker det är jätte oebhagligt att gå utan utomhus också.

Min pojkvän påstår att det bara ser avslappnat ut. Jag påstår där emot att det ser alldeles för öppet ut, för min smak. Om jag fryser, syns ju allt ^^ Jag har en sport bh som är välanvänd också.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Katti
2

Nä, usch blä och fy, det gör jag inte! Har det bara om jag åker till stan, här hemma i "byn" får de allt klara att se mig utan! Har dock för vana att ha tröja på mig Cool.

JoJo!
1

Har 70E så jag behöver stödet från en BH när jag jobbar och rör på mig i övrigt Trivs med BH Det gäller dock att hitta en som verkligen sitter bra Har tyvärr svårt att hitta min storlek

Kan hända att jag går utan hemma Men då är det om jag precis har duschat och/eller snart ska gå och lägga mig

Sarah
0

Har bara då jag inte vill att folk ska se konturerna av bröstvårtorna :) aldrig hemma.

Destany
0

Nej men det e ett nödvändigt ont

Zofia89
0

Då när jag ska nånstans använder jag sport-bh men ska jag på fest eller så tvingar jag på mig en vanlig bh… hemma är jag alltid utan =)

chokladfudge
0

Vantrivs med BH. Använder det nästan bara om jag ska till jobb, skola, fest etc. och då bara bygelfria BHar. Jag vill passa på att tacka för denna tråd, jag trodde nästan att jag var ett ufo som vantrivdes med dessa "tvångströjor".

(Jag har 80B men de är tyvärr för stora och toppiga för att vara snygga i mina ögon. Saknar tiden då jag hade 75A…)

Vyer
0

Jag skulle inte kunna tänka mig att gå längre sträckor (längre än att gå ut med sopor/hämta posten) utan BH. Jag har 75G i storlek och det är inte helt problemfritt för ryggen att traska runt med dem utan något stöd och dessutom är de i vägen och skumpar. Mycket irriterande! 

Hemma går jag ofta utan och hade jag haft små bröst så hade jag antagligen gått utan hela tiden.

Gia91an
0

44# Mina kompisar brukar kolla på mig som om jag är ett ufo ibland, men de vänjer sig… Jag har 85C men fasta som tusan så det syns inte supermkt på mig egentligen att jag är utan… det är väl själva tanken som gör att de tkr det är lite konstigt typ.

Jag har varit krokimodell i viss utsträckning och tkr att bröst är så naturligt på grund av det… (i min förra klass stod jag modell och då hade ju alla ändå sett mina tuttar… whatever liksom) haha ;)

Spännade för övrigt att se att så många ogillar BH…

nottheonly
0

Jag älskar att ta av mig BH:n när jag är hemma, men jag har alltid den på mig när jag är ute eller träffar någon - annars skäms jag nästan lite Tungan ute

Karmatarerskanise
0

HAr alltid det bland folk, hemma brukar det blir sportvariant som sitter skönare.

citytjejen
0

Brukar oftast ha BH på mig, använder bara BH:ar som är bekväma så det blir oftast att jag har en på mig.

/Christina

Viccan92
0

Jag kan inte vara utan. Då är brösten verkligen i vägen. Är bara när jag badar/duschar eller sover och ja sen ibland då när jag måste tvätta den enda bhn jag har som passar. Otroligt irriterande.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast