Kär i bästa kompisen
Känner att jag behöver skiva av mig lite, annars exploderar jag nog snart…
Ja nu har det säg såhära att jag har gåt och kärat ner mig i min bästa kill kompis, jag är själv i ett ganska så långt förhållande med en annan kille…..
Det hela började när min kompis började få problem med sin egen tjej, jag har alltid i och för säg så lenge som jag känt honom haft små känlor för honom, men altid "viftat" bort dom, till nu vill säga…
Han har stora problem med tjejen och vi "jag och min pojkvän" har varit som stöd till honom, minna kännslor för honom blossade upp nu under alt detta då jag till och med började drömma om honom på nätterna..
Inget har hänt såklart, men minna känslor blir bara starkare å starkare känns det som, jag kommer på mig själv att titta på honom i smyg eller sitta väldigt nära honom så fort jag får sjansen
Han har ju självklart ingen aning "tror jag" för han har ju just nu andra problem att tenka på. Men jag börjar själv känna mig rätt olyklig, jag vet varken ut eller in just nu, detta är ju inte heller rätt åt min pojkvän att jag känner såhär, älskar ju honom å alt det dära, men jag kan helt enkelt inte sluta tenka på min kompis, det kiklas i magen varje gång jag tenker på honom…. :S
Vad faaan ska man göra :S :( :(
Har en del stav problem som ni kannske märker, orkar inte rätt stava just för ögonbliket så Deal with it!
Du får ju ta dig en funderare över vad du vill med din pojkvän nu i första hand. Du säger att du älskar honom. Men är du ändå beredd att lämna honom för den andra killen? Och han som du är kär i är ju upptagen, oavsett om det inte är bra mellan dom så ska du inte försöka något med honom förrän ni båda är fria.
Var ärlig mot din pojkvän om hur du känner
Eftersom du känner mer och mer för honom tror jag det är bäst att ta upp det med din pojkvän. Känns verkligen inte rätt mot honom.