Träffat honom en gång
Jag skulle behöva lite råd, eller kanske bara skriva av mig?
Jag träffade en jättetrevlig kille på en fest nyligen. Vi hälsade först bara på varandra men direkt kände jag att jag drogs till honom. Efter ett tag började vi prata och sen snackade vi mest hela kvällen. Vi hade jättetrevligt och pratade om allt möjligt, våra intressen, planer i livet osv osv. Sen när han och hans kompisar for därifrån sa vi bara hej då och kul att träffas och så där. Nu kan jag inte sluta tänka på honom.
Jag antar att det hade varit smart att försöka få hans nr eller något men nu blev det inte så. Grejen är också den att han är några år äldre än mig, jag är 20 och han 24, men det kanske inte är så stor ålderskillnad egentligen och han verkade ärligt intresserad. Men om han varit riktigt intresserad hade han väl frågat om mitt nr eller liknande känns det som? Jag har aldrig tidigare känt så här, att jag inte kan sluta tänka på någon. Det var så himla lätt att prata med honom..
Nu vet jag inte hur jag ska gå vidare med det hela. Bara göra ingenting och hoppas att vi träffas igen i framtiden? Men det stör mig så att jag inte kan sluta tänka på honom.
Ni lär väl ha haft någon gemensam bekant på festen? Det bör inte vara så svårt att luska fram ett nummer :) Och 4 år är ingenting, framförallt inte när man är 20+.
Jo, nog kan jag säkert luska fram ett nummer. Men jag vill inte verka desperat och helt plötsligt ringa honom och säga att jag tog reda på numret från kompisar.. Jag kanske överreagerar, har inte så stor koll på sånt här ;) Skönt i alla fall att andra tycker ålderskillnaden inte är så stor :)
#2 Jag har själv erfarenhet med att leta upp någons nummer.. Min nuvarande sambo träffade jag via hans kusin som jag var vän med och precis som du kände jag intresse redan efter första träffen… Det är en åldersskillnad på 6 år mellan oss men det verkade inte betyda något bara man ligger på samma nivå 
Letade upp hans nummer på eniro och drog iväg ett sms där jag skrev kort vilken uppfattning jag fått av honom (dock anonymt) så typ "du är …."
Därefter fick jag ju svar och jag sa ju självklart att det var jag efter det.. Men han tog de som en komplimang och jag började åka upp till honom i Stockholm (bodde 1 timme ifrån) på helgerna och nu har jag flyttat hit 
S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo
#3 Det låter ju som en solskenshistoria! :) Man borde väl egentligen göra något liknande.. :P
Men samtidigt vet jag inte om det är lönt att kontakta honom. Jag ska nämligen bort om ett kort tag och kommer vara borta i flera månader. Han vet om det också så jag vet inte hur jag ska göra… Att det ska vara så svårt!
Äh, hitta hans nummer - släng iväg ett sms och sen får ni ta ställning efter det. Om du är intresserad är det väl dumt att inte ta chansen. Hellre göra något och se vad som händer, än strunta i det och ångra sig.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
du kan inte leta upp han på facebbook då?
jag skulle skickatt ett sms eller något, bättre de än att ångra sig!
Jag tycker absolut att du ska kontakta honom! Det värsta du kan få är ju ett "nej" liksom. Vem vet, ni kanske är menade för varandra? 
MVH Henrika
Sajtvärd på HBT iFokus
Ni har rätt.. Jag är övertalad! Har fått tag i hans nummer nu så nu ska jag göra något åt saken! Haha, vad bra med denna sajt som peppar en, annars hade jag nog aldrig gjort det. :)
#6 Jo, det kan jag nog också göra. Men känns faktiskt bättre att skicka ett sms :)
Träffade min kille på det viset, vi sågs på krogen visserligen och jag fastnade direkt! Kollade upp hans nummer i efterhand och ringde upp honom :) Tog dock ett år innan vi kom dit vi är idag, men har haft konstant kontakt under hela det året :)
Så ja, ett sms till honom rekommenderar jag!
Va spännande! Lycka till, berätta hur det går! :)
Det har gått bra kan man nog säga, än så länge :P Han blev glad och vi smsade hela kvällen igår och även idag och ska träffas i helgen :)
Vad roligt! Ha det så trevligt i helgen! :)
Jätte kul! Lycka till :D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Men gud så kul :D Ha så roligt!
#11 Åh så kul :) Bra gjort och lycka till i helgen :)
Tack :D
Har läst igenom tråden här nu och jag måste säga att jag beundrar erat mod, allihopa! Fick ett såntdär härligt leende på läpparna när jag läste att ni verkligen vågat ta chanset med ett sms! Som någon innan sa är ju det värsta man kan få ett "Nej". :)
Hoppas det går bra för dig Emeraldriver! :)
I'm gonna let my little light shine