Relationer iFokus

Relationer

Etikettsex
Läst 1757 ggr
moonii
0

Ont under sex och samlag

Jag har haft sex cirka 7 - 8 gånger nu och även samlag. Det känns bra. Men även fast jag är upphetsad och vi har förspel länge så gör det ont.Inte i slidan, utan snarare på blåsan.. framförallt när jag är kissnödig.. Har någon upplevt samma sak? Har även lindrig urinvägsinfektion då och då.. som kan försvinna efter några timmar och dyka upp igen dagen efter.. även fast vi inte har haft sex emellan.

CelsiusT
3

Oj, lindrig eller inte, en UVI ska man abslut inte gå med. Sök läkare bums!! Det kan bli farligt att gå med det för länge.

Att det gör ont låter inte bra. Jag kan ibland uppleva lite obehag om jag tex är kissnödigt och vi kör ställnignar där snoppen går emot blåsan (som ju inte sitter långt ifrån slidan). Men det ska ju inte göra ont. Kan ju vara så att det hänger ihop med att du har en infektion. Se till att få den behandlad och se om det blir bättre.

Medarbetare på westernridning.ifokus

Karmatarerskanise
0

Håller med ett. Har du UVI måste du ju gå till läkare.

Undrar om det gör ont i alla ställningar ni gör? Och ett tips rä att alltid tömma blåsan både innan och efter sex.

CelsiusT
0

#2 Jag brukar försöka låta bli att tömma blåsan innan sex just för att det är så viktigt att tömma efter sex. Men ibland måste jag tömma innan, är den full så går det inte.

Karmatarerskanise
0

Är jag nädig innan måste jag tömma, annars är det det enda jag kan tänka på. Och det känns inte lika bekvämt.

CelsiusT
0

#4 Ja nödig då går det absolut inte, då kan jag inte bli våt. Men är blåsan bara i princip full fast inte så full att jag är nödig än så kan jag börja ha sex, men en liten bit in (speciellt i viss ställningar) så blir det obehagligt och då får jag gå och tömma innan vi är klara iaf.