Relationer iFokus

Relationer

Etikettallmänt
Läst 2299 ggr
[butterflies]
0

Blyg kille - hur ta kontakt?

Jag är så förälskad i min kompis granne. Jag har bara träffat han lite snabbt men föll som en fura direkt. Varje gång jag går förbid hans dörr i trappuppgången gör hjärtat volter (haha, känner mig som 13). Vi brukar hälsa om vi möter varandra men inte mer än så. Min kompis pratar alltid gott om denna kille och antyder gång på gång att vi skulle passa bra ihop.

Nu vill jag ha tips om hur jag ska ta kontakt på ett bra sätt, då jag fått höra att killen är ganska blyg. Jag är också ganska blyg ibland så detta kan bli klurigt :P Funderar på att erbjuda mig att passa min kompis dotter någon kväll och knacka på hans dörr och be om hjälp med något. Haha, lite för på kanske?

Wand
3

Facebook eller söka upp telefonnummer och smsa kan ju vara bra alternativ, klassiska för alla åldrar nu för tiden. Cool

Annars är det ju bara att strunta i hans blyghet och ta kontakt med honom, är han blyg så lär han inte ta första steget men är han det minsta intresserad så lär han ge respons.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

[WickedAlly]
0

Om din granne känner honom (vilket jag antar om hon tror att ni skulle passa bra ihop) så kan väl hon bjuda in honom på fika eller något när du är där? :)