Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 1129 ggr
Karmatarerskanise
1

Fredagen den 25 januari 2013

Fredag igen, den sista i januari.

Har ni några trevliga planer inför helgen?

Själv har jag inte mycket planerat. Blir god mat med kärleken ikväll, sedan står det still för oss. Kommer inte på något att göra när det är så kallt ute. Är det bara någon minusgrad tänkte vi grilla i skogen på lördag. Helst vill vi fiska, men det är omöjligt nu när allt är fruset och man inte har säkerhetsutrustning för isfiske.

Hoppas ni får en trevlig helg Skrattande

Cochon
1

Låter trevligt Glad, min kväll ser ut som så att min älskling kommer ner från Stockholm och stannar över helgen, så jag längtar så extremt till kl. slår 20.48. Tungan ute

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

Karmatarerskanise
0

Mysigt :)

[Tilde]
1

Min sambo jobbar imorgon så vi har inte så mycket planerat. Ska äta god middag och kanske bygga lite på kaninburar :) hihi

[_annaH]
1

Idag ska jag pyssla om Elvis som har ett sår på bakbenet. Sen blir det att titta på Gladiatorerna/Farmen!

[Zorita]
1

Vi ska äta ute på Indisk restaurang ikväll och imorgon ska vi plantera lite i trädgården och pyssla. Lugn myshelg med andra ord Glad

Afturelding
1

Jag ska fylla år.

Så imorgon kommer hela släkten och firar mig, och innan dess ska vi baka och laga mat min mor och jag. Det står en plåt maränger i ugnen just nu.

På söndag ska jag träffa en vän som jag inte sett sen i maj. Måste passa på att träffas när vi är nere i Stockholm, för det blir inte så ofta när vi har 22 mil hit. Och så ska jag träffa hennes lilla son också på sex månader, sist jag träffade henne var hon gravid i 8e månaden så det ska bli väldigt kul!

Och det var väll det tror jag. Fullt upp hela helgen :)

Hoppas ni får en trevlig helg allihop!

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Carrolinline
1

Ikväll blir det att ta de lungt och ladda inför imorgon för då ska min sambo vara dj för första gången på en ny clubb! Ska bli så spännande, har gått och längtat länge efter denna helgen och äntligen är den här :D

ettlitetalias
1

Idag ska jag dricka lite vin med tjejkompisarna, och sen jobbar jag hela helgen..

Jenahbella
0

Idag har jag shoppat lite! gjort flera fynd! :) 
nu ikväll blir de lite mys med pojkvännen :) vi ska äta fläskfilegryta med whiskeysås och ölkorv :D nomnom! :)

jagga-ewe
2

Vi har just haft fredagsmysig kvällsmat med nybakade scones. Den här gången blev det rödbetsscones. Maken sitter nu och försöker hjälpa 9-åringen att koda ett multiplikationsövningsprogram på hennes laptop. 7-åringen tittar på. Själv sitter jag i köket och ska kolla genom lite bloggar o sånt.

Imorron ska maken följa med lilltrollet till skidskolan på förmiddan. Sen ska jag försöka få med båda trollen till skridskoisen som spolats inne i byn. Maken ska försöka laga sin bil.

På söndag ska vi baka semlor (om vi hinner) och sen är det danskurs på kvällen. Då ska jag dansa bugg med min älskling, och med ett antal andra mer eller mindre dansanta killar. Men det är roligast att dansa med maken, för han är sååå duktig. I 17 år vägrade han ens försöka dansa, sen när han väl gav med sig visar han sig vara värsta naturtalangen!

I don't have hobbies - I have obsessions!
Ebmfh
Trollcaféet

m4rkus93
1

åååååå jag kommer ha så fruktansvärt kul jag bor nämligen på 8 m2 ensam med tjejen 4 timmar här ifrån… allt jag gör är att kolla film och imorn och söndag är det jobb som gäller….

Xyssify
1

Idag var ju sista dagen, så fick mina terminsbetyg. Jag ska väl slappna av och samla mig inför tisdag når jag börjar i min nya klass. Läsa lite, kanske städa lite.

Sweelin
1

Sitter just nu och myser med amssa gotta med sambon och katterna Glad Imorgon så ska vi till Ikea och köpa ett soffbord, TV-bänk och lita annat smått och gott och på kvällen så ska vi bowla med några gemensamma vänner Glad

På söndag så kommer min killes morbror över och vi ska byta försenade julklappar med varandra Flört

Va lycklig och gör andra lyckliga<3

[WickedAlly]
2

Jobbat idag, ska jobba på i morgon och på söndag också. Där emellan ska jag försöka läsa 400 sidor i kurslitteraturen och helst sova lite också. Därför jag hänger på iFokus just nu, självdisciplinen from hell :)

ChristineL
1

Jag har varit hemma hos familjen i Örebro hela helgen. Tyvärr slängde jag på mig en förkylning med hosta och rinnande näsa så blev inte inte så mycket kul. Men! Vi har nu bokat barnvagn :D Och så har jag fått hem diverse andra bebisgrejer så nu ska jag gå igenom allt igen och skriva upp vad vi har :)