Vad har ni mest fått komplimanger för?
Jag har mest fått för rumpan och mina fasta bröst:)
förutom kroppen har ja fåttkomplimanger för mitt hår, mina ögon och mina läppar!

Mina ögon och mitt leende
ehh..o dom tillhör inte kroppen elr???(helena) menar jag…
S*Winsnes Wilda
Har fått komplimanger för mina ögon.
Mina avsugningar, haha! Och alla utom "rätt" personer har sagt att jag har vackra ögon :P
/Christine
nej det e ju mer ansiktet.. men jag tror du fattar bva ja menade
Mina ögon och mitt leénde och mina bröst (inte så fasta ;-)
Mina ögon skulle det nog va…
Hmm, mina små fötter. xD
Nää, men ögonen tror jag. :)
Ögonen, håret och brösten. Och rumpan.
Brösten helt klart. Sedan är det väl inte så mycket specifika saker, bara typ "du har jävligt sexig kropp" eller "du är grymt snygg" 

Om det ska vara kroppsliga komplimanger så är det överlägset rumpan. Annars kan det vara lite allt möjligt. Men jag föredrar komplimanger för personligheten :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Mina händer och mitt hår (framförallt när det var rosa…)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Ögonen. Alltid ögonen. Vilket är tur för de är likadana genom åren, bortsett från att de kan se mer kloka ut, de har liksom ett större djup än när jag var en omogen tjugoåring. Man kan se i mina ögon att jag är skärpt, intelligent, tänkande. Man kan se min åtrå, mina känslor, mitt djup. Med tiden har jag alltså bara blivit sexigare och sexigare, om man bara ser till ögonen då…. eftersom det finns mycket mycket mer att hämta där idag än för 16 år sen…. min själ speglar sig, mina ögon är två djupa brunnar…
Hade jag fått komplimanger för mina fasta bröst, så hade komplimangerna upphört från första barnet och framåt… *asg*
Gällande kroppen så får jag ofta komplimanger för rumpan, magen, och kroppen överlag tror jag. Dem brukar gilla min kropp helt enkelt.
Annars har de väl även vart mina läppar och min ögonfärg.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Mina ögon, det var dom sambon föll för:)
Det där med ögonen verkar vara en klassiker för de flesta *S*. Har själv hört att jag skulle ha stora vackra blå ögon.. sen lite som hör ihop med det att jag inte ser riktigt "svensk" ut.. mer asiat, inuit .. något jag själv inte ser i mig men när jag tittar på mamma så tycker jag allt hon ser lite/mycket grönländsk ut. Annars får jag inte så mycket komplimanger (utom från maken då, men han är ju partisk s.a.s.) 
#16 Haha när jag var på intervju i London frågade dom mig om jag hade kineser i släkten hahahahah. Den tog lite vill jag lova. Släkten kommer från sameland tror jag. Så jag har lite sneögon ;)
Haha, ja själv har jag hört från två personer i mitt liv att jag ser lite "slavisk" ut. Gisses, jag ser alltså ut som en som kommer från de forna öststaterna?? *suck*
#18 haha :)
#17 Jojo.. min mor är från norra sverige och det verkar som jag blir mer lik henne för varje år.
#18 men det finns ju en hel drös snygga "slaviska" tjejer, så det måste tas som en komplimang ;-)
hmmm, har väl hört att man är snygg… och för brösten (tonårsbröst har jag fått höra hehe)…
och många har gett mig komplimanger för att jag är rolig och "kvick" i mina komentarer.. Men man har jag också fått höra att man är konstig, men det tar jag också som en komplimang! :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

Ögonen och rumpan brukar vara de mest populära kommentarerna om mig.
Min attityd är något folk kommenterar ganska ofta med =) de med humor säger att jag är skön, de utan tycker jag är alldeles för tyken och uppkäftig ^

"Sexig kropp" tycker jag att jag fått höra mest. :P
//Wizy

Att jag är kompetent, skicklig inom mitt yrke, drivande och god lyssnare.
Jag tror folk som träffar mig inser att jag inte är typen som uppskattar om de kommenterar mina bröst…
Barn och make ger förståss mer direkta kommentarer.

hm… mina ögonbryn och ögon, samt mina ben och bröst, rumpan oxå faktist. när det gäller brösten och rumpan så kan jag inte förstå det. och det är inte den där vanliga missnöjdheten, utan jag kan helt ärligt säga att min rumpa är för liten precis som brösten. antar att dom killar som sagt det säger det för att vara snälla. egentligen en förolämpning, som om inte jag skulle förstå själv. till och med så har folk sagt att de tycker om min mage… :S killar kan då vara konstiga!
den bästa komplimangen någonsin var nog att jag är radikal och rabiat… höhö. fast det var inte så det var menat, men jag tar det så! :D
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Min bakdel:-)
Senaste "komplimangen" var att jag är bra på att organisera och har vacker handstil.
Jag har ofta fått höra att jag är excentrisk. I like!
Jag brukar få komplimanger för min rumpa och mitt ansikte… även håret ibland. :)
Men den konstigaste komplimang jag har fått var nog (ordagrant) : "Du har en så himla fin rygg, inte en enda skavank". hahaha!
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus
får ofta komplimanger om att jag strålar och ser glad och lycklig ut samt att jag är vacker. (ögon, bröst, kropp)
Har fått massa komentarer om att jag är vacker nu senaste tiden 
Och att jag har rolig humor och är så söt och snäll.
#30 Kul Lisette, tror inte du kommer vara singel länge till då *blink*

Har alltid fått komplimager för mitt leende av killar jag träffat och på andra plats kommer ögonen. Inte så konstigt kanske eftersom jag har en udda ögonfärg. Annars har det nog mest varigt att jag är söt :/ usch gilla inte den komplimangen :/
Fick komplimanger för min rumpa i midsommar…hahahahaah…
#31 Haha:P Jaja.. från kommentarer till action är en bit:) haha.. Och inte tänker jag skynda på de:)
#1 det kan jag tänka mig. Du verkar ha ett underbart leende.
Jag får komplimanger för mig mage och haka!?!? av allt på kroppen har jag fått komplimanger för min haka. Vet inte riktigt vad jag svarade på det bara :P
Brukar mest få komplimanger för kroppen överlag. =)
Men mest är det rumpan och magen, plus ögonen.
Samt att jag brukar få höra från de flesta att de tycker jag är snäll och trevlig.

Ögonen.

ja komplimanger…:)?

det vet jag inte när jag fick senast… om jag ens fått nån
klart du har fått en komplimang:)
Varför skriver ni bara komplimanger om er kropp och ert utseende? Eller var det bara såna komplimanger man skulle skriva i denna tråd?
#43 Folk har väl skrivit om annat också?

#36 Tack!
:o)

För håret, ögonen, ögonbrynen, för att jag är trevlig, snäll och humor ;)
Lat är ett så hårt ord. Kan vi inte kalla det motivationshandikappad?
Skrattar sämst som skrattar sist, för han har inte förstått skämtet

Jag brukar få höra endel är att jag är en kombination av söt/snygg/sexig. Att jag kan välja hur jag vill se ut och vad jag utstrålar. Får också höra att jag är trevlig och rolig. Nu på senaste tiden händer det jätteofta att folk kommer fram och kramar mig och säger att de blir så glada när jag kommer :) Då blir jag superglad för det tar jag som att det syns att jag börjar må bättre så det är det bästa jag får höra :)

Mest min blick tror jag. (öhm?)

Jag antar att det är ett ålderstecken och att jag börjar bli gammal, men jag är så förbannat trött på komplimanger om hur sexig/kåt/härlig jag är, ben, röv och blablabla, jidder jadder….gäsp. Känner sig som en vandrande fitta stundtals.
Numera suger jag extra länge på komplimanger som handlar om mitt sätt att ta och ge kärlek, min förmåga att filosofera i livsklokhet, min kompetens i yrket, mitt sätt att fängsla en läsare med mina ord….eller när dottern ligger och tittar på mig om morgnarna och säger att jag är vacker. Mmmm. Det där jiddret om sexig och het och skit rinner bara av, även om det kanske tyvärr är det som förekommer oftast.
hmmm*tänker* , ögonen, munnen (leendet) och rumpan.

Ögon,Håret,Rumpan,Brösten och mitt leende
Nu har jag fått höra att jag är alldeles unik och har en underbar personlighet
jag har fått komplingar för mina ögon
Helena rätta mig om ja har fel är ine hår läppar mm inte en del från kroppen ?
Jag får komplimanger för att jag säger vad jag tycker även i obekväma situationer. På jobbet får jag ofta höra att jag är flexibel och stresstålig.
Utseendemässigt får jag inte mycket komplimanger förutom från sambon som tycker att jag är "sexig i skägg"
Mitt leende, mina ögon..
Min personliget, ögonen, leendet, brösten.
~ Alla människor har ett hjärta, men storleken varierar. ~
Mitt hår, defenitivt håret ;)
Sajtvärd för Australian Shepherd.ifokus!
Mitt idékläckande helt klart.
Min rumpa
I skolan får jag höra mkt om att jag är självständig och ambitiös.
Sen tycker min pojkvän om mina tänder och leende (eller ja såklart allt) :P
#28 Jag har ockås fått en sådan komplimang om ryggen! :) Det var mer att jag är så himla mjuk och len där (inga finnar etc).
Mina ögon, dom är nämligen väldigt väldigt blåa xD
Får alltid komplimanger för mina enorma bröst, fast hur man ska ta det vet jag inte riktigt…
Min kropp får jag ofta komplimanger för, jag är lite större än "normalt" och många i min närhet gillar det. Sedan har jag kallats filmstjärna, framförallt då jag var svarthårig, då såg jag tydligen ut som en filmstjärna från 50-talet.
Det tar jag som en komplimang då kvinnorna då var väldigt vackra.
Min sångröst får jag komplimanger för varenda gång jag släpper ut den, kanske därför jag sällan sjunger inför folk.
Sedan får jag väldigt ofta komplimanger för att jag är intelligent och sådant.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Måste vara mina ögon och brösten jag fått mest komplimanger om.
Men det som värmde mest var nog när någon gav komplimang för att jag var smart! Haha x)
Är nog håret. Och… Ja. Det är allt.
Smart, och snäll.
Min rumpa helt klart!
Från min sambo får jag fortfarande höra det dagligen hur mycket han beundrar den *hihi* Annars för kroppen i helhet och sedan att jag är så ärlig om allt.
Framförallt är det nog mitt hår, mina bröst och mina ben, men har fått höra lite allt möjligt. Det konstigaste var nog när två killar kom överens om att jag hade fina nyckelben…. Jaja, jag klagar inte ;)
Brukar få höra att jag har "den ultimata kroppen". Sen att jag har väldigt sött, oskyldigt ansikte med en sjuhelsikes sexig kropp.
I dunno, får komplimanger över det mesta.
Brösten, håret, ögonen och leendet =)
ögonen och håret brukar jag få höra mest :) sen är det brösten och rumpan. Är antagligen lojal mot mina arbetskamrater också, enligt chefen i alla fall :P
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

Att jag inte är som "alla andra tjejer" och att det är bra.
Vilket gör mig irriterad mer än glad, för det baseras någonstans på myten om hur tjejer generellt är och att detta är något dåligt 
mina bröst, ben o ögon samt att jag är bra "i sängen" haha
<3 kärlek <3
Hur jag tittar på folk har jag ofta fått komplimanger för. Alltså, att jag tydligen "ser igenom" dom typ
Och ögonen.
Jag har fått många komplimanger för mina ögon och mitt leende. Men oftast är det komplimanger som berör mitt utseende i helhet :)

Ögonen och rumpan är väl kanske det jag fått för av flera olika.

En slutsats man i alla fall kan dra av allt detta är att folk oftast ger en komplimanger som gäller utseendet, och mer sällan personligheten och med intellektuella kvalitéer. Väldigt synd!
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Jag blir alltid irriterad över komplimanger gällande mitt utseende (är iofs inte överförtjust i komplimanger över lag), jag tycker det är ett sjukt övertramp. Som om alla har rätt att betygsätta mig, eller som om jag behöver andras godkännande. Det är INTE upp till andra att bedöma mig, utan att jag ber om det, ÄVEN om de själva upplever det som positiva kommentarer. Jag vet aldrig hur jag ska reagera på komplimanger, jag kan för mitt liv inte säga tack till något jag inte bett om eller uppskattar. Jag ser inte ut som jag gör för någon annans skull.

Jag tänker som #79. När jag var ung och bodde utomlands fick jag ständigt komplimanger för mitt utseende, inte minst mitt långa blonda hår. Jag minns en enda specifik kommentar från den tiden. Den handlade om mina förmågor, saker som var viktiga för mig och som jag dessutom någonstans visste stämde. Dessutom sades det till någon annan, så att jag hörde. Det betydde oerhört mycket för mig att någon faktiskt såg personen bakom håret.
Nuförtiden är jag inte så snygg, så nu får jag mest komplimanger för att jag är så klok, insiktsfull och fyndig, moahahahaha!
Men tycker ni det är så konstigt att det oftast är utseendet man får komplimanger hör? Det är ju trots allt det första folk ser!
Det jag brukar få mest komplimanger om hur ambitiös och duktig jag är. Det är något jag värdesätter mest.
Då det kommer till utseendet brukar jag ofta få komplimanger för mitt ansikte. Det är också det som jag tycker mest om hos mig själv, fysiskt sett.
Brukar få komplimanger för min kreativitet
Oftast inget positivt om min kropp, snarare negativt förutom från pojkvännen då som är gullig 
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Ja juste! Och så tycker många om mina spontana, lite tokiga men ack så humoristiska kommentarer mitt uppe i allt från ingenstans 
Samt att jag är -söt- aldrig snygg eller så 
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Min fasta rumpa och stora bröst ;) (formen på dem också), mina ögon och mitt skratt. En kille komplimerade även min bleka hy…men ja :P Gillar man blekfisar så är det ju perfekt för mig :D
Får ofta komplimanger (både av vänner, bekanta och ibland totala främlingar) för att jag är lätt att prata med om allt, att jag upplevs som pålitlig och ärlig och lyssnar alltid.
Har samsikt påbrå men är mörkblond, fått både negativa och positiva kommentarer gällande ansiktet. En del "ser" att jag är samisk, andra tycker bara att mitt ansikte ser märkligt ut :O
Sen har folk, som sett mig le eller skrattat, alltid komplimerat det. JAg får skattgropar och ögonen glittrar :)
Men jag gillar också mest komemntarer om mina ögon eller person, då allt annat faktiskt förändras genom åren. En tight rumpa eller fasta/stora bröst eller platt mage kan alla fixa…
Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com
Vilken svår fråga. Förmodligen min personlighet, skulle jag nog säga. I samband med min stil. Folk på stan kommer ofta fram och säger att jag är "vacker", "häftig" eller "modig". Annars är det nog min benstruktur i ansiktet.
Min sambo ger mig komplimange för det mesta, så det räknas inte riktigt ;)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Mitt hår tror jag
Livet är som en chockladask men vet aldrig vad man får/ Forest Gump
Min rumpa, min mage, mitt hår och mina ögon. :)
Jag har fått komplimanger om hela mig att jag ser jätte söt och vacker ut men också mina ögon . Sen har jag fått komplimanger om mina kläder av många män tex när jag va ute på en dag kom en skit snygg kille fram och sa vad finn kappa du har och ville fortsätta prata . Sen var det en kar som verkligen kollade in mig och jag gillt han med . Och han gav mig en komplimang angående min mössa och sen hade jag en annan mössa på mig de samma säger han igen . Jag vet inte vad han hade för syfte där men något var det . Jag vart lite besviken men men Sen har jag fått höra detta i en situation då jag satt och åt lite godis ne men du behöver inte äta mer godis du är ju redan så söt . Jag har fått många både trevliga men också annorlunda komplimanger men jag ät bra på att ta emot dem och tackar och fnittrar men jag vill viss min tacksamhet mer jag tycker jag inte visar tillräcklig tacksamhet . I allafall när det handlar om h*n jag gillar Men det handlar mest om att jag blir så till mig och blyg att jag inte hinner ge en komplimang tillbaka eller visa att jag uppskattar det .
Min fasta lilla rumpa och vackra spännande ögon, samt långa naglar är det jag får kontant komplimanger om - från det motsatta könet. Kvinnor brukar uttrycka avundsjuka på mitt långa lockiga hår och släta hy.
Ögonen är jag född med, det andra får man jobba på själv.
Brösten, håret och mitt intellekt. Själv blir jag gladast över det senaste 🙂.
Här om dagen fick jag faktiskt en komplimang för min rumpa vilket var första gången i mitt 30 åriga liv… Kanske beror på alla promenaderna med hunden de senaste månaderna 😃
mina 2 olika ögonfärger. :)
Allt, alltså helheten. :)
Får sällan att jag är sexig eller het, ses inte som ett objekt… som en del av mina vänner gör från killarnas sida. Usch ;P
Av kvinnor: att jag är smal, långa ben, och längden överhuvudtaget…
Annars ögonen och naglarna när de är långa.
Mina bröst och mitt hår 🙂
Trots en fyllig barm har jag bara fått komplimanger för detta någon enstaka gång av män. Jag har haft nöjet av att nästan uteslutande ha att göra med rump-älskare trots brist på just stor rumpa.
Av båda könen har mitt ansikte, hår och ben allt som oftast varit i blickfånget.