Relationer iFokus

Relationer

Etikettoff-topic
Läst 2234 ggr
[Yllhilda]
5

Udda, skumma eller roliga flörtar.

Som titeln antyder ska vi i denna tråd dela med oss av allt tokigt, läskigt och roligt vad gäller raggning! 

Jag börjar.

Episod 1: 

På gymnasiet fanns det en kille jag tyckte var snygg. Detta berättade jag lite för en kompis som genast såg till att detta gick fram till killen i fråga genom att som ett eko vråla ut det över hela klassrummet. Inget fel med det tänkte jag eftersom snubben kanske mådde bra av att få höra det. 

Men efter ett tag kunde jag få en känsla av att någon tittade på mig. Mycket riktigt var det så, killen i fråga kunde under lektionstid ha vänt sig om för att titta på mig, just mig, för det spelade ingen roll vem jag satt med på lektionen så var hans ögon fästade på mig.. Under flera terminer gjorde han så. Vi brukade även titt som tätt osökt sitta vid samma bord under lektionerna. Jag försökte flera gånger utanför lektionstid prata med honom, men samtalet föll ofta platt. Så med växande frustration övertalade en kompis mig att leta upp hans mobilnummer för att på så sätt kunna prata med honom.. Det gick ungefär som med allt annat. Så efter det började jag bli arg. Jag kände på mig att om jag frågade rakt ut vad han höll på med hade jag bara fått ett frågande uttryck och sen hade allt bara fortsatt. Summa av kardemumma var att denna bisarra episod aldrig kommer få svar. Var det en beundran på avstånd eller var det bara något han roade sig med? I will never know for sure. 

Episod 2:

Jag var med min moster på puben, hon bjöd eftersom jag nyligt fyllt år. På puben hade jag lite småtråkigt tills en på tok för uppfriskad men väldigt söt ung herre ranglar fram och börjar prata med mig om allt mellan himmel och jord. När allt stängde hade min moster tydligen blivit uppraggad av hans polare(vad är oddsen för det liksom?) och båda följde med oss hemåt. Hans polare försvann med min moster någonstans på vägen och jag stod ute med mitt ragg och blev flörtad till tusen samtidigt som jag bara ville gå hem och sova. Min tjurskallige och lentungade friare skulle ha fått det han trånade efter om han inte slängt den enda kommentaren jag inte ville höra; "Jag gillar verkligen mulliga kvinnor". Efter det var det bara en fråga om att så snabbt som möjligt bli av med honom. Min moster sågs inte till så jag kunde med lugn ta fram sängkläder och förvisa min gäst till soffan. 

Dagen efter var han borta. När jag steg upp möttes jag av en våg av applåder från familjen, som än idag vägrar tro att inget hände.

Vad har ni för historier?

[Yllhilda]
25

Episod 3:

Jag var med mitt ex på puben, och efter ett tag kommer en äldre, mycket berusad, herre och slår sig ner bredvid mig. Han börjar ganska osmidigt göra närmanden. Mitt ex märker inte först att han har konkurrans, men sen böjer han sig fram och säger till gubben och presenterar sig i lite skarp ton "Hej, jag är hennes kille", gubben i sin tur säger "Jo hej, jag är din konkurrent.".

Den var så klockren att jag skrattar varje gång jag tänker på den.

Namiko
3

Det värsta försöket till uppraggning jag blivit utsatt för var av en gammal granne. Vi hamnade på samma buss in till stan när jag skulle träffa en kompis på krogen och det slutade med att han och hans kompis/bror (minns inte vilket) hängde på. Så fort han fått några öl i sig så börjar han klaga på feminina killar och försöker övertala min kompis om att han är bög/bi (vilket han inte är) och låter smått homofobisk i farten. Jag påpekar att jag är bi och han säger att han inte alls har något problem med det, men redan här hade han förlorat alla chanser till att något skulle kunna hända över huvud taget.

Han får i sig några öl till vilket gör honom ordentligt full och han fortsätter med att försöka imponera på mig. Bara det att han nu fått veta att jag är vegan och hans taktik övergår till att om och om igen skryta om hur humant han dödar djur när han jagar utan vapenlicens (som han blev av med efter x antal olagligheter) samt när han jobbade på sin släktings gård, som han ville ta med mig till så jag skulle kunna träffa hans familj.. Vid det laget försökte jag komma på vilken ursäkt som helst för att ta mig därifrån och till slut lyckades jag komma bort från killen och ta mig hem på en annan buss än dom två.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Jespersen
0

En rolig jag fick på HP var "Hej! Jag heter ***** och är läkare. Hör av dig om det låter intressant". Ooooh, läkare sa du? Vi kommer passa perfekt ihop! ;) 

Fast det är klart, det finns säkert gott om Kvinnor som bryr sig om vad en eventuell partner jobbar med.

Gur4m1
14

#3 absolut :D

Värsta "flörten" eller uppraggingsöfrsöket…hm…vilken ska jag välja.

1. Senast jag gick på krogen med mitt ex. Jag satt vid bordet på en studentklubb med min respektive och några vänner när en apfull kille sätter sig ner bland oss. Vi alla "O.o…ignore it and it might go away!" :D Han sitter och stirrar på mig (oh well. mer på mina bröst tbh) och efter en stund tar min pojkvän min hand och blänger lite på den här berusade killen (mitt ex var normalt aldrig sotis men han ville väl rädda mig ur en akward situation) som börjat presentera sig för mig, var han kom från, vad han hette, var han skulle (hem till sig och om jag ville hänga med). "Är det DIN tjej" Säger killen helt plötsligt när han börjar notera det faktum att det sitter en annan kille och håller i min hand och ser allmänt road ut.

"mm" svarar pojkvännen. Den apfulla snubben (Alltså utifrån hur hans ögon och mun rörde sig är jag förvånad att han kunde sitta upprätt på stolen) gör en tummen upp mot min pojkvän. Sen fortsätter kvällen på samma sätt, grabben sitter och råglor på "mig" tills vi lämnar stället. Faktum är att killen var jättesnygg men så hel*vetes full så även om jag varit singel hade det blivit ett "nej tack" där. Bläh.

Grejen är att jag inte ens var speciellt festligt klädd, han hade ungefär hundra andra, bättre lämpade, (t.ex singlar) lättklädda, halvnakna tjejer att titta på, men där satt han. Kanske han inte ens såg mig egentligen. Han var som sagt otroligt full. 

2. Är ute på stadens lokala vattenhål med några vänner och "bekanta ansikten" när en snubbe med "muffdiver" (Classy!) på sin t-shirt säger åt min väninna att hon borde följa med in på toaletten. Hon tackar såklart nej och slänger ifrån sig någon irriterad respond i stil med "ser jag ut som ett luder eller?". Snubben i fråga vet att både jag och hon har pojkvänner eftersom vi är bekanta.

När väninnan nobbat honom (högljutt och tydligt) så vänder sig snubben om mot mig "du då? kom igen nu".  En del borde helt enkelt inte dricka alls på krogen om de vill få hem någon….

3. En tjej lämnar en lapp åt mig på en buss. En lesbisk/biseuell tjej. Det var mest gulligt och lite modigt men jag undrar fortfarande vad som fick henne att "våga" ta det steget. På många sätt var det otroligt misslyckats eftersom jag är hetero och åkte bussen till min pojkvän, men det var samtidigt väldigt charmigt och för min del, annorlunda sätt tyckte jag. "Synd" att det var en tjej bara, för min del ;) Denna räknar jag som en "rolig" och lite småskum (på ett sött sätt) flirt. Hon stod en stund och kollade på mig innan hon precis innan avstigning gick fram mot mig och lade lappen på sätet framför mig och sen klev hon av bussen. På lappen stod en inbjudan om vin, med telefonnnummer, men att jag helt skulle ignorera att ringa om jag inte var intresserad.

Jag hade gärna ring toch sagt hur jäkla gulligt det var av henne, men att jag tyvärr inte …ja.

4. En kille kom hem till mig som vän och skulle sova över (som vän) och jag sover i soffan för att låta honom ta min säng. Jag är inte ett dugg intresserad av denna kille, men han har tjatat om att vilja ses, både mig och några gemensamma vänner i min stad,så vi har umgåtts hela kvällen. När vi ska sova kommer han och pratar lite när jag sitter i soffan där jag ska sova. Plötsligt (det är mörkt) så böjer han sig frammåt för att pussa mig, jag (som inte ville pussas men kanske överreagerar lite) upplever att hans huvud kommer mot mig, reagerar instinktivt och knuffar bort  honom. Mer instinktivt "han knockar mig" än "uäh, inga pussar" för det hade inte varit hela världen- men jag var fortfarande inte intresserad!

Killen flyger bakåt och jag ber om ursäkt men han skäms som en hund och har iallafall fattat vinken och vi går och sover.

5. Umgås med vänner och en ny bekantskap (ful som stryk, skulle inte ha sex med denna kille även om vi hamnade på en öde ö och jag inte skulle se en annan man på 15 år.). Vi säger knappt ett ord till varandra under hela eftermiddagen och kvällen. Han är alltså inte min vän, utan en vän åt en av de bekanta jag hälsar på. Iallafall så sitter vi och ser på tv när alla plötsligt lämnar tvrummet och går in i köket. Utom jag och den här killen (kändes i efterhand som en planerad sak- att alla överiga 5 bara woosh..borta).

Jag sitter i ena änden och han i andra änden av en stor soffa och han närmar sig mig och drar till med en "Alltås är det okej om jag håller om dig?  Jag blev precis singel och jag måste ha någon att hålla om när jag tittar på film". Jag lyfter inte ens blicken, för ärligt- killen är ful som stryk, har inte ens försökt bounda med mig på ett mer vänskapligt plan så jag bara "Nej". Jag är runt 20 när detta hände, och snubben var runt 22-23 eller äldre (Hörde senare att han hånglat upp en 14årig tjej, what a peach).

Det var så mycket jag hade velat säga om den kommentaren. tex "ÄR DET MIN JÄVLA UPPGIFT ATT TILLFREDSTÄLLA DITT BEHOV KANSKE??? Stör mig inte jag försöker se filmen". Men jag sa bara "Nej", jag tänkte inte skämmas för att jag inte "kelar" med honom. Killen bryterihop TOTALT, stiger upp ur soffan och går ut i köket.

En av de bekanta som är polare med denna blir så sur på mig så vi aldrig mer talar med varandra efter denna händelse. En kille skall tilläggas. Han börjar kalla mig för osocial och liknande. Jag ska sova över där, och får ligga i soffan och höra hur den här snubben, pga "traumat" med mig, berättar för en av tjejerna(min kusin) om sitt värdelösa samliv och hur mitt nobbande krossat hans självkänsla. Men fortfarande kände jag bara att det var så sjukt skönt att säga nej åt honom. Jag är snäll,ofta för snäll men jag tänker fan inte sitta och kela med en kille bara för att vi båda verkar vara singlar och vara "tillgängliga". Man FÅR vara singel. Tydligen var det inte okej at tvara singeltjej och nobba en "polare som är så jävla fin". Jag sa åt min kusin att hon kna väl dejta honom själv om han är så fin, men det går ju inte- hon dejtade ju redan en kille- som hon valt själv -_-

En bekant kom in och tyckte att jag minsan kunde släppt till lite, han kanske inte är snygg men är en kille med ett hjärta av guld.

Jag brukade umgås med dessa människor men efter det …hur ska jag beskriva det. Vi slutade umgås, på mitt initiativ. Whacko whacko, whacko…Jag är snäll, men inte så snäll. Här sympatikelas det icket! Hade jag vetat vlket liv det skulle bli av ett "nej" så hade jag smackat på bra fler ord än så, i efterhand. Go all out with a bang…

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

[Zorita]
4

Detta var för länge sen, men det är fortfarande roligt. Jag och min dåvarande pojkvän satt i soffan på en bar, och en av våra gemensamma bekanta satt av någon anledning mellan oss. Han försökte prata med mig, och jag svarade väl sådär artigt som man gör. Sen mitt i konversationen tystnar den bekanta och tittar på mig. Sen säger han den klassiska: "det måste gjort ont när du föll från himlen, för du kan inte vara något annat än en ängel." Jag och min pojkvän bara stirrade på varann, vi trodde faktiskt att denna bekanta visste om att vi var tillsammans. I alla fall avböjde jag hans fina flirtande så artigt jag kunde och tog mig därifrån. Men både jag och pojkvännen kom att tänka på den där repliken varje gång vi såg honom, och det var allt väldigt svårt att hålla sig för skratt.

MiniW
19

När jag precis fyllt 18 år och skulle ut på krogen, för kanske andra gången, så satt jag vid bardisken och väntade på att få beställa; helt ur tomma intet blir jag nerputtad från stolen i en j*vla fart och faller pladask ner på golvet (och slår i svanskotan nå för jävligt) - kollar upp och får se en sån där kepsen-bakåfram-kille som står och flinar brett och då kommer det värsta (som jag trodde BARA existerade på film)..

"Faller du för mig?"

Jag vart så paff att jag började asgarva, jag trodde verkligen inte att sånt hände på riktigt, killen avlägsnade sig fort från platsen kan jag meddela 😂

MirakelBetty
3

Det var en dimmig kväll på ett ställe som hette Frimis i Örebro .. 
Jag och kompisen är ute och ska parta till det lite. Vi står utanför och röker vid ett par bord. Där på en soffa sitter det en tjej som ser väldigt olycklig ut. hon börjar prata med oss lite allmänt och jag var ju berusad (och hjärndöd) så jag fattar inte att hon tydligen börjar stöta på mig. 

- Du är så fin. Gud vilka snygga byxor du har. Du är så manlig av dig (jag hade ett par grova kängor, hängslen & nitbälte). 

(jag är en tjej & straight ska tilläggas innan haha) Jag skrattar bara och tycker hon är udda, men lite rolig. Efter ett par drinkar börjar den här tjejen storgråta och ber mig sätta mig i hennes knä. Det gör jag och börjar att försöka trösta henne och fråga om något hänt och vart hon bor någonstans. 

- Jag är gravid. Jag har svalt typ hundra olika sorters tabletter. Och jag har supit upp mina pengar. Vill du följa med hem och mysa?

- Naaaaaeee alltså .. 

- Bara lite. Vi behöver inte göra något om du tycker det känns läskigt. 

Alltså xD Paniken som uppstod där och då var ett faktum. Försökte tråckla mig bort men hon höll fast mig och började smeka på allehanda ställen så tillslut reste jag mig och gick. Till toaletten för att tvätta mig med tvål. Fyfan vad antastad jag kände mig. 
Nu såhär i efterhand kan jag skratta åt det 😂

Tänk vad uppförsbacken gör med känslan av den efterlängtade nedförsbacken. 
Du är värd att njuta och må bra <3 

pyromanen
3

På ett tåg från Danmark till Värmland efter typ 10 timmers resande, 30 grader varmt. Jag var höggravid, tjock o fet, och hade en liten 1,5-åring med mig och var extremt trött och sleten och svettig och tung. Sådär kladdig om fingrarna man kan bli av att resa med småbarn i tåg i 10 timmar. Måste ha haft ränder under ögonen och fett hår också. Har sällan känd mig mindre attraktiv.

Då sätter sig denhär normannen mittemot och börjar prata på. Om hur bra han är med barn och vad söt min dotter är och vad bra lön han har och att han vill bjuda ut mig på restaurang i Karlstad näste vecka. Först var jag lite artig och försöker flika in nåt om att det ska bli skönt att komma fram snart och träffa barnens pappa, men den hinten går inte i hans lilla hjärna, minns också att jag sa att nästa vecka passar nog inte så bra, för då ska jag kanske föda .-). Och efter ett tag så orkar jag helt enkelt inte med honom längre och går in i nästa vagn o sätter mig. Efter en liten stund kommer han efter (!?!)  Med en lapp med sitt telefonnummer..!

Intehärutandär
1

Jag blev uppraggad på gymnasiet av en göteborgare (vilse i Dalarna)som erbjöd sig att "poppa makaroner". Jag ville få det bevisat vad detta handlade om. Såklart var allt en lögn och jag slängde ut honom i en taxi. 😃

Andra mer dryga är grannar som blivit kära. 

Den första la en liiiten lapp i min brevlåda, som jag höll på att kasta för jag trodde det var ett kvitto eller inköpslista som trillat ur jackfickan. Där stod att han vill bjuda oss på middag och hans namn. Var relativt nyinflyttad och hade inte någon större koll vilka grannar jag hade. Dessutom nybliven singel, vilket han måste passat på…Jag ryste, och tänkte på vilka det kunde vara - och rös ännu mer. Och tanken på att någon stod bakom gardinen för att glo på mig i smyg fick mig att bli smått paranoid. Gapskrattade då jag insåg (med lite hjälp) vem det var och så blev det bara jobbigt. Fick en chokladask i brevlådan med från "tomten". Flyttade sedan, tack och lov. Och sedan dess har jag knappt sett honom. Var en äldre man i mammas ålder.

Och nyligen…

Satt på bussen och fick ett sms från okänt nr. Stod något om att han inte visste hur han skulle säga detta, men att han var så otroligt tänd på mig. Avslutat med puss.

Först blev jag varm. Åh, vilken heting kunde detta vara. 5 sek senare rös jag och tänkte nej, fy farao detta måste ju vara en hemsk man. haha.

Hem senare och googlade numret, som gick till en kvinna!

Kände dock igen henne, för hennes kille och jag satt i samma styrelse. Men var det hon - eller han? 

Någon vecka senare, låg ett handskrivet brev i brevlådan om att han drömde om mig på nätterna och jag skulle veta om det. Och att jag skulle höra av mig för att tala om vad jag tyckte/ville. 

Så gick det någon dag, så ringde blombud och sa att de skulle leverera blommor till mig. Då kom den paranoida jag tillbaka. Hua. vad ska jag göra med dem blommorna? Sätta dem i fönstret för att retas, då han går förbi - eller slänga/ge bort dem?

Blommorna var tack och lov från en nätvän som ville muntra upp mig! 😛

Tänkte på huruvida jag skulle svara eller inte. Man vill inte starta en diskussion. Valde att skicka ett mail via facebook. Och förklara att mitt intresse inte var detsamma. Fick inget svar, men en vänförfrågan några veckor senare som jag inte svarat på. 

Tycker det är obehagligt att bli uppraggad av folk så nära. Vill inte ens ha någon pojkvän som bor för nära. Vill kunna leva mitt liv som jag vill, utan att känna mig bevakad. Denna man går genom min gård varje dag, ensam eller med sambo och barn - för hans mor bor på gården bredvid.

Gur4m1
0

#9 haha… O M G. Skrattade angående granngubbens "Kvitto". Stackarn ;)

Vilken läbbig typ, sista. Fick mig att tänka på alla "sms" från bekanta som råkat komma fel- både från väninnor, killkompisar och min pojkvns kompisar. Är alltid så pinsamt, "ska jag reagera, ignorera….perosnen måst eju fattat att han skickade fel…eller var det fel?" ;D

Fått en del otroligt grova sexsms som varit namngivna så där har det varit solkart att de skickats till fel person. Min pokvän brukar aldrig få sådana men en gång för inte så länge sen fick han också värsta snusk-sms:et från nån okänd. Vi kollade upp numret och det gick till en tjej. Jag höll på att bli bananas på honom :P ,Men visade sig att hon skickat helt galet.

Kolla gärna förbi mina bloggar.
dvärghamsterblogg: http://sleepyforestdwarf.blogspot.se
Akvarieblogg: http://sallskapsakvarium.blogspot.com

Afturelding
2

När jag var 16 kom en man i 40-årsåldern fram till mig på morgonen när jag skulle med tåget.

"Hej! Ursäkta, men jag måste bara säga att dina ben är såå sexiga! Ska du med tåget?"

Jag tackade och skrattade lite, och så var det inte mer med det. Men så träffade jag den här mannen på stan veckan efter igen. Då frågade han vad jag sysslade med och sådär som man väl alltid gör. Han frågade om jag ville följa med honom hem, han skulle bjuda på middag och så skulle vi lyssna på jazz. Jag svarade väl, ganska artigt (han var ändå inte sådär sliskig som andra jag varit med om), att jag hade annat för mig. Sedan, efter ett relativt långt samtal, så frågade han hur gammal jag var. Jag sa som det var, varpå han gick därifrån med kommentaren "Jag trodde du var 24…" 😃

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

[Yllhilda]
0

#11 Nu fick du mig att minnas en sak!

Sen jag var 10 hade jag ett favoritstånd på den lokala sommarmarknaden; indianståndet, med panflöjtar och annat kul från sydamerika. Jag var där så ofta att jag ibland fick en gratisgrej, och den chilenske herrn i ståndet var alltid jättetrevlig. En dag när jag fyllt 17 eller 18 passade han på att fråga ut mig och i samma veva hur gammal jag var. När jag svarade insåg han att han som 28-åring börjat småflörta med en 12-åring(jag såg ofta 4 år äldre ut har jag hört). Han blev mycket generad, och efter den marknaden såg jag honom aldrig igen.

[NinaCrown]
1

1) I den ökända kön till damtoan på krogen kom det plötsligt fram en tjej och började prata med mig. Jag tyckte inte det var något underligt då hon pratade om hur bra låten som spelades var (vi var på harry b james i sthlm) och allt var jättebra… Tills hon helt plötsligt började pilla mig i håret och smeka min kind för att tala om hur fin jag är, och att vi borde gå på toa ihop 😮

Mitt fina svar vart att jag inte känner mig bekväm med att kissa i andras sällskap varpå att hon gick längre bak i toakön för att inte synas något mer av mig den kvällen 😂

2) En kompis till mig försökte vid ett tillfälle para ihop mig med en manlig bekant till henne. Asasnygg karl och hela köret… Men han vågade inte prata med mig, och de få sakerna han lyckades kläcka ur sig till andra personer när jag var i närheten vart mist sagt… Väldigt fel…

Då jag ändå tyckte att han var attraktiv utseendemässigt så tänkte jag en kväll när jag var lite småberusad att jag kunde skriva till honom på facebook så kanske han skulle tycka att det var lite lättare att komunicera.

Efter lite artighetsfraser så hade jag fint talat om i förbifarten att jag möjligen söker en karl, men att jag inte hittat någon jag gillat varpå han fortsatte artighetsprata. När han sedan fick reda på att jag inte var helt nykter kom genast frågan ifall han skulle komma och hämta mig så vi kunde "se på film och mysa", han kunde komma och hämta mig i sin bil… Han bodde inte ens 10min promenad bort för en vinglande alkis…

Då vart jag kanska sur, då det var tydligt att han inte skulle sagt något dylikt om jag inte hade druckit så jag svarade att jag inte var så desperat.

[Yllhilda]
0

#13 På din nr 2 tänkte jag att snubben kanske var oskuld och hoppades att om du var lite onykter skulle du kanske inte märka om han var kass i sängen. 😛

[NinaCrown]
1

#14 Möjligt, men det tror jag inte 😂 Träffade hans tidigare tjej som han hade innan han försökte "flörta" med mig, och hon verkade inte vara en sådan som tackade nej till ett ligg om vi ska uttrycka oss fint och vårdat 😊

[Yllhilda]
1

#15 Kanske var det så de träffades? På puben med ostadiga ben. 🍸 Finns ju en del som tror dom inte får sig nåt om tjejerna är "vid sina sinnes fulla bruk", oavsett hur snygga de är.

[NinaCrown]
1

#16 Mycket möjligt, men om så är fallet är det ändå ingen karl för mig 😂 Ser inget givande i att jag ska gå runt och vara berusad hela tiden bara för att han ska våga vara i samma rum som mig… Låter inte som en sund relation!

[Yllhilda]
0

#17 Haha, ja det är sant. Bara låta någon annan reda ut det där med honom. 😎

[Pandoraelf]
0

Något jag tyckte var hemskt/pinsamt var när jag var yngre - var väldigt bra vän med en tjej då, bästa vänner så att säga. Under denna tid var jag även väldigt förbannad på allt och alla. Väldigt hatisk. Främst mot killar men även mot tjejer. Snackade jämt skit om killar med henne och därmed skedde ett enormt misstag. (Hade aldrig nämnt en tjej innan med henne, så hon trodde väl att allt mitt hat utspelade sig mot killar) så efter en lång diskussion om en kille jag avskydde som jag ansåg var en skam för världen, så avslutade hon med - "Du jag har tänkt på en sak…. jag har starka känslor för dig och tänkte om du kanske ville satsa eller vänta tills i framtiden? jag kan vänta men vill gärna veta om du hade kunnat tänka dig det eller inte… "

Rodnade för jag skämdes så mycket och ville gå under, på riktigt. Insåg redan då att allt mitt skitsnack om killar fått henne tro att jag är lebb och att jag hade känslor för henne, bara för jag jämt valde att prata ut med just henne. Visade även mig själv för henne i cam en gång, vi var ju bästa vänner, inte så märkvärdigt väl? hursomhelst hade hon anmärkt på minsta lilla (som såklart, egentligen inte var någonting) och gud vad pinsamt det var. Kan ju säga det att jag sa upp kontakten direkt, ville vara snäll först men hon var på mig så mycket om att jag skulle välja om vi skulle vara vänner eller inte pga mitt "dåliga beteende för jag inte hör av mig lika mycket längre" så jag sa nej till slut.

[Yllhilda]
0

#19 Jäklar. Har du kontaktat henne sen dess?

[Pandoraelf]
0

#20 Absolut inte… så fort någon nära oavsett kille eller tjej får känslor så säger jag upp kontakten. Klarar inte av sånt då det jämt går så fel då sådana brukar antyda på minsta lilla… plus att jag inte är bekväm i det. Inget blir detsamma och allt känns bara fel. Synd dock då hon var en jätte bra vän annars, var lite ledsen över det då men numera så kan jag ju skratta när jag tänker tillbaks eftersom det gick så pinsamt fel, skämdes ju så mycket haha :( Hade aldrig kunnat föreställa mig att något sånt skulle hända ju, men det gjorde det sjukligt nog haha..

ChristineL
3

Jag jobbar i livsmedelsbutik och blev utbjuden av en kund när jag satt i kassan :P Det var tre år sen, jag var 26, han uppskattningsvis 45 med två barn och handlade alltid åt sin mamma som var extremt bekymrad varje gång en produkt böt design :P Det var kvarterskrogen bredvid butiken vi skulle ut och äta på.